Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 light τροφές με αλάτι όσο μια σακούλα πατατάκια

Θα εκπλαγείς όταν ανακαλύψεις ποια φαγητά που γενικά κάνουν καλό στην υγεία σου είναι γεμάτα αλάτι.

19.05.2017

εχεις διαβασει

5 light τροφές με αλάτι όσο μια σακούλα πατατάκια: Το σώμα σου χρειάζεται νάτριο. Αλλά είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς λαμβάνουμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα από την επιθυμητή. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, η μέση καθημερινή πρόσληψη νατρίου στη χώρα είναι 3,600 milligrams, δηλαδή περισσότερη από τη διπλάσια ποσότητα που προτείνεται.

Όμως το να αποφεύγεις τους αλμυρούς ξηρούς καρπούς και τα πατατάκια μπορεί να μην είναι αρκετό για να φτάσεις το προτεινόμενο ποσό, αφού υπάρχουν και κάποιες ύπουλες τροφές που περιέχουν νάτριο εκεί έξω.

Απλώς ρίξε μία ματιά σε αυτές τις υποτιθέμενες υγιεινές τροφές- όλες τους περιέχουν περισσότερα από 255 milligrams νατρίου, όσα δηλαδή θα βρεις και σε μία κανονική σακούλα με πατατάκια:

Μισή κούπα άπαχο τυρί cottage

Περιέχει 270 milligrams νατρίου και εάν δεν είσαι προσεκτική μπορεί να φας εύκολα μεγαλύτερη ποσότητα.

6 πίτες-ζυμαράκια ολικής άλεσης

Τα ζυμαράκια ολικής αλέσεως έχουν πολλά οφέλη για την υγεία σου αφού είναι γεμάτα φυτικές ίνες. Περιέχουν όμως και 284 milligrams νατρίου.

2 κουταλιές της σούπας ιταλικής σάλτσας με χαμηλά λιπαρά

Δυστυχώς μόνο δύο κουταλιές σάλτσας χωράνε τόσο νάτριο όσο μία ολόκληρη σακούλα με πατατάκια, καθώς περιέχουν περίπου 260 mg. Το ίδιο ισχύει και για παρόμοιου είδους σάλτσες ή ντρέσινγκ.

Ένα μπέργκερ χορτοφαγικό.

Αν και οι τιμές κυμαίνονται, ένα μπέργκερ χορτοφάγου περιέχει περίπου 398 milligrams νατρίου, χωρίς να υπολογίσουμε το αλάτι που υπάρχει στο ψωμάκι.

Μισή κούπα κονσερβοποιημένου τοματοχυμού

Ο χυμός ντομάτας έχει αρκετά θετικά, αφού περιέχει λυκοπένιο, μία θαυμάσια αντιοξειδωτική ουσία, που έχει αποδειχτεί ότι συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Αλλά πρέπει να τον καταναλώνουμε με μέτρο καθώς μισή κούπα περιλαμβάνει 642 milligrams νατρίου!

Editor's Picks

Περισσότερα από Bikini Body 2016

Τι προκαλεί το λίπος στην κοιλιά και πως θα το ξεφορτωθείς;

Μπορείς να μειώσειςτο λίπος στην κοιλιά σε ένα μήνα; Μπορείς! Συνδύασε τα tips με την διατροφή για επίπεδη κοιλιά και -5 κιλά σε ένα μήνα.

Οι 6 τροφές που προσφέρουν αδυνάτισμα στο μάξιμουμ

Ιδού οι 6 τροφές που προσφέρουν αδυνάτισμα στο μάξιμουμ. Δοκίμασε να τις εντάξεις στην καθημερινή σου διατροφή σήμερα κιόλας.

Κάνε reset στο μεταβολισμό σου με σωστή διατροφή: Δίαιτα 7 ημερών!

Κάνε reset στο μεταβολισμό σου και χάσε περισσότερα κιλά με τη διατροφή που σχεδίασε για το Bikini Body 2016, η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου.

Συνέχισε να χάνεις βάρος και μετά το τέλος του Bikini Body 2016

Αδυνάτισμα. Έχει «κολλήσει» η ζυγαριά και δεν χάνεις βάρος; Εδώ υπάρχει ένα κρυμμένο μυστικό που ίσως αγνοείς: Δεν χρειάζεται να μετράς θερμίδες ή γραμμάρια. Αλλού είναι οι παγίδες.

7 πράγματα που σε κάνουν να νομίζεις ότι πεινάς

Το στομάχι σου είναι ο μεγαλύτερος φαρσέρ: μπορεί να σε κάνει να νομίζεις ότι πεινάς ακόμα και όταν δε χρειάζεσαι καθόλου τροφή. Εμείς όμως δεν την πατάμε πάλι- ούτε κι εσύ!

αφού διαβάσεις τα παρακάτω 7 πράγματα που πρέπει να προσέχεις.

Πώς θα κρατήσεις σωστά ημερολόγιο διατροφής

Το ημερολόγιο διατροφής είναι το Νο 1 «όπλο» σου για να χάσεις βάρος μια και καλή, τονίζουν οι ειδικοί. Μάθε πώς να το χρησιμοποιείς σωστά.

#shapegreece