Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Νηστίσιμη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας: Δες το πλάνο δίαιτας 7 ημερών από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου ετοίμασε για εσένα μια διατροφή κατά της κυτταρίτιδας που μπορείς να ακολουθήσεις ακόμα κι αν θέλεις να νηστέψεις!

20.03.2017

εχεις διαβασει

Η Δέσποινα Μαρσέλου (www.getactive.gr) μας δίνει το καλύτερο πλάνο διατροφής.

Η κυτταρίτιδα αφορά λίγο πολύ τη συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών, ανεξάρτητα αν έχουν λίγα ή παραπανίσια κιλά… Για την εμφάνισή της, τα γονίδια διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο χωρίς όμως να σημαίνει ότι δεν μπορεί να καταπολεμηθεί.

Τι είναι: Η εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και τον υποδόριο ιστό. Οφείλεται στην κακή αιμάτωση και στη διόγκωση των λιποκυψελών στη συγκεκριμένη περιοχή του σώματος που εμφανίζεται. Ο συνδετικός ιστός χάνει την ελαστικότητά του και το δέρμα παρουσιάζει μια εικόνα που μοιάζει με φλοιό πορτοκαλιού.

Βασικοί κανόνες στη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας

  • Αύξηση στην κατανάλωση φρούτων για ενίσχυση ανατιοξειδωτικών ουσιών οπότε και αποβολή τοξινών αλλά και ενίσχυση του καλίου στο σώμα για λιγότερες κατακρατήσεις.
  • Δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι πρωτεΐνες αφού στηρίζουν τον μυϊκό ιστό και αυξάνουν την θερμογένεση. Αποτέλεσμα: έχουμε περισσότερες καύσεις και λιγότερο διογκωμένα λιποκύτταρα.
  • Τελος, δεν λείπουν από τη διατροφή μας τα Ωμέγα 3 λιπαρά που είναι πολύ σημαντικά αφού βοηθούν στην ενίσχυση των κυτταρικών μεμβρανών και την προσέλκυση νερού από τα κύτταρα:
Μην ξεχνάς!

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει σε φυσική ενυδάτωση του οργανισμού , στήριξη του μυικού ιστού, τόνωση της σφριγηλότητας του σώματος και αύξηση του μεταβολικού ρυθμού οπότε συνδύασε οπωσδήποτε το διατροφικό πλάνο με γυμναστική και φυσικά απόφυγε το αλκοόλ.

Για τη Μ. Εβδομάδα και τη Νηστεία

Εάν η διατροφή για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας συμπίπτει με τη Μεγάλη Εβδομάδα, οι συνταγές είναι προσαρμοσμένες στα μέτρα της νηστείας με μικρές αλλαγές/ διαφοροποιήσεις που θα επιλέξεις να κάνεις ή όχι (ανάλογα με το αν νηστεύεις)!

Γενικές οδηγίες

  • Πίνε νερό, οπωσδήποτε 2 λίτρα, διαφορετικά, λόγω της αυξημένης ποσότητας φυτικών ινών, θα δημιουργηθούν «φουσκώματα».
  • Οι μερίδες είναι: 120-150 γραμμ. κοτόπουλο και κρέας, 180-200 γραμμ. ψάρι για γυναίκες, 1 1/2 βρασμένο φλιτζάνι ρύζι, 100 γραμμ. άβραστα μακαρόνια.
  • Σαλάτα επιτρέπεται άφθονη με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο. Προσοχή σε αλάτι και μπαλσάμικο: προκαλούν κατακράτηση!
  • Το Σάββατο και την Κυριακή μπορείς να επαναλάβεις κάποιο μενού. Εάν έχεις έξοδο, μπορείς να φας μεσημεριανό και βραδινό: ψητό κρέας ή ψάρι με σαλάτα. Επιτρέπεται το κόκκινο ή το λευκό ξηρό κρασί (2-3 ποτήρια την εβδομάδα).
  • Καλό είναι το μενού να ακολουθείται με σειρά.
  • Το ζύγισμα προϋποθέτει καλό ύπνο, 24 ώρες πριν να μην έχεις γυμναστεί, να υπάρχει καλή λειτουργία του εντέρου και να γίνεται πάντα αφού πάρεις πρωινό.
  • Σε όλες τις σαλάτες, πρόσθεσε 1 κουταλιά λιναρόσπορο για λιγότερα φουσκώματα και καλύτερη λειτουργία του εντέρου.

Περισσότερα από Bikini Body '13

Super δίαιτα: (ξεκόλλα) & χάσε τα τελευταία κιλά και κυτταρίτιδα!

Τελευταία εβδομάδα για το πρόγραμμα Shape Bikini Body Countdown. Χτυπάμε τελευταία κιλά και κυτταρίτιδα και στοχεύουμε σε ένα απίθανο κορμί δίχως ατέλειες.

Stepper & ασκήσεις με λάστιχο για άψογο σώμα

Δεν χρειάζεσαι γυμναστήριο ή ακριβό εξοπλισμό για να σμιλεύσεις το κορμί σου. Αρκεί ένα λάστιχο και αυτό το πρόγραμμα! Μπορείς να κάνεις αυτές τις ασκήσεις με λάστιχο ακόμη και στην παραλία!

Σαλάτα με αβοκάντο, γκρέιπφρουτ και σολομό

Η συνταγή για να φτιάξεις αυτή τη φανταστική σαλάτα με αβοκάντο και σολομό, που περιέχει όλα τα καλά λιπαρά που χρειάζεσαι!

Φασολάκια με καρύδια και κατίκι

Μια μερίδα από τα υπέροχα φασολάκια αντστοιχεί σε 300 γραμμάρια! Απλά τέλεια σε συνδυασμό με το κατίκι.

Ζεστή σαλάτα ζυμαρικών με γαρίδες

Αυτή η σαλάτα ζυμαρικών φτιάχνεται πανεύκολα και σερβίρεται ζεστή. Για να την βγάλεις στο τραπέζι κρύα, προετοίμασέ την από την προηγούμενη ημέρα, τοποθέτησέ την στο ψυγείο και ανακάτεψε καλά προτού σερβίρεις.

Σάντουιτς με τόνο και τυρί χαμηλών λιπαρών

Πεντανόστιμα σαντουιτσάκια με τόνο και τυρί χαμηλών λιπαρών που λιώνει στο στόμα.

#shapegreece