Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

50 ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Η δίαιτα για να χάσεις 8 κιλά μέχρι τις γιορτές

Χάσε 8 κιλά ως τα Χριστούγεννα με υγιεινή δίαιτα που σου προτείνει η Αναστασία Κόκκαλη. Μην ξεχνάς! Μένουν μόνο 50 ημέρες ως τις γιορτές.

06.11.2017

εχεις διαβασει

Χάσε 8 κιλά κιλά ως τα Χριστούγεννα: Η διατροφή της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη, δεν υπόσχεται μόνο αλλά πραγματοποιεί.

Ο χειμώνας είναι η εποχή όπου μένουμε περισσότερες ώρες στο σπίτι, γεγονος που από μόνο του ανοίγει την όρεξη σε συνδυασμό με το κρύο που μπαινοβγαίνει στη ζωή μας, τις τελευταίες εβδομάδες.

Οι γιορτές όμως είναι πολύ κοντά, και οι γιορτές συνδυάζονται με πολλά φαγοποτια και εορταστικά τραπέζια με οικογένεια και φίλους.

«Προλαβαίνεις να χάσεις μέχρι και 8 κιλα, αν ακολουθήσεις πίστα το εν λόγω διατροφικό πλάνο. Αν γυμνάζεσαι παράλληλα, το αποτέλεσμα θα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό! Ξεκίνα σήμερα, οργανώνοντας την κουζίνα σου και φυσικά τον χρόνο σου! Καλή επιτυχία», τονίζει η ειδικός!

Σημειώσεις για τη δίαιτα:

  • Συστήνονται 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη κάθε μέρα
  • Πρόσθεσε τσίλι, μαύρο πιπέρι, πιπέρι καγιέν και κουρκουμά όσο πιο συχνά μπορείς.
  • Πίνε νερό ακόμη και όταν δεν διψάς

Το πρόγραμμα για να χάσεις 8 κιλά

Πρωινό:

  • 2 ρυζογκοφρέτες με ταχίνι ολικής, μέλι, κανέλα, 1 ποτ. κεφίρ, 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
  • Porridge – χυλός με νιφάδες βρώμης, με σταφίδες, μέλι, κανέλα , 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
  • 1 βραστό αυγό, 2 φρυγανιές σίκαλης με τυρί light 10%, 1 ποτ φυσικός χυμός πορτοκάλι με λεμόνι
  • Δεκατιανό: 1 χούφτα καρύδια, μπανάνα και 1 φλιτζ ζεστό πράσινο τσάι

Μεσημεριανό:

  • Σούπα λαχανικών με φιλέτο ψαριού ή κοτόπουλο – καρότο, κολοκυθάκι, σέλινο, πατάτα, λάχανο, πράσο, και Σαλάτα κουνουπίδι και μπρόκολο ή
  • Ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα ντομάτας και λαχανικά, τυρί , Σαλάτα με βραστά κολοκυθάκια ή
  • Ρεβίθια φούρνου ή φασόλια φούρνου με αναποφλοίωτο ρύζι, ελιές, Σαλάτα χόρτα ή
  • Σπανακόρυζο ή πρασόρυζο (με κινόα), 2 αυγά ποσέ, Σαλάτα λάχανο – καρότο

Απογευματινό:

Ρυζόγαλο με στέβια και κανέλα ή γιαούρτι 2% με καρύδια και μέλι, 1 Μήλο ή 1 αχλάδι

 

Βραδινό:

  • Ομελέτα (2 αυγά) με μανιτάρια και πράσινες πιπεριές, με 1 κουτ βρώμη και τυρί, 2 ακτινίδια ή
  • Σαλάτα κουνουπίδι, μπρόκολο, κολοκυθάκι με τυρί cottage cheese, 1 αχλάδι ή
  • Μανιταρόσουπα ή κολοκυθόσουπα, 40γρ κριθαρένιο παξιμάδι, 2 ακτινίδια ή
  • Ψητά λαχανικά (πιπεριές, μανιτάρια, κρεμμύδι), 100γρ cottage, 1 αχλάδι

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, kokkali.blogspot.gr

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!
5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!

Εκεί οφείλεται το τέλειο δέρμα τους! Και όχι, το αβοκάντο δεν είναι ένα από αυτά…

Νηστίσιμη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας: Δες το πλάνο δίαιτας 7 ημερών χωρίς κρέας από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η διατροφολόγος ετοίμασε για εμάς μια διατροφή κατά της κυτταρίτιδας που μπορείς να ακολουθήσεις ακόμα κι αν θέλεις να νηστέψεις!

#shapegreece