Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς (πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις)

Η συγκεκριμένη δίαιτα για κοιλιακούς πέτρα επικεντρώνεται στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς. Ακολούθησε το 7ήμερο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης και χάσε 1,5 κιλό σε 1 εβδομάδα!

12.08.2017

εχεις διαβασει

Θέλεις να ξεφορτωθείς το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς; Ναι, υπάρχει η κατάλληλη διατροφή που θα σε βοηθήσει να το κάνεις αυτό, αλλά το Shape προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα και σου παρουσιάζει το απόλυτο πρόγραμμα διατροφής και ασκησης για να κάψεις λίπος στην κοιλιά και να αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς και μέση δαχτυλίδι!

Διάβασε κι εδώ 6 Top συμβουλές για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά!

Ακουλούθησε την 7ήμερη δίαιτα για κοιλιακούς και το πρόγραμμα άσκησης από τους experts του Shape!

Δευτέρα

Πρωινό
1 μεγάλο μπολ με βρόμη με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα με 1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα (386 θερμίδες, 12 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Οι ξηροί καρποί και η βρόμη απελευθερώνουν αργά τους υδατάνθρακες στο κυκλοφορικό, διατηρώντας υψηλά τα επίπεδα της ενέργειά σου».

Μεσημεριανό
Σάντουιτς με γαρίδες και ρόκα (291 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς:«Η γαρίδα είναι πηγή βιταμίνης Β12 –σημαντικής για τα επίπεδα ντοπαμίνης– και λιπαρών οξέων Ω-3, που προστατεύουν από την κατάθλιψη».

Σνακ
4 ρυζογκοφρέτες με 75 γραμμ. τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά (170 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Το τυρί κότατζ παρέχει βιταμίνη Β2, που δίνει ενέργεια».

Δείπνο
Ομελέτα με πράσινη σαλάτα (230 θερμίδες, 13 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Το αβγό είναι καλή πηγή πρωτεϊνών, που βοηθούν στην εξισορρόπηση του σακχάρου».

Η άσκηση της Δευτέρας
Κάνε κοιλιακούς πέτρα με 2 κινήσεις: Δες την άσκηση εδώ!

Τέλειοι κοιλιακοί; Δες τι θα φτιάξεις την Τρίτη!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

#shapegreece