Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς (πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις)

Η συγκεκριμένη δίαιτα για κοιλιακούς πέτρα επικεντρώνεται στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς. Ακολούθησε το 7ήμερο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης και χάσε 1,5 κιλό σε 1 εβδομάδα!

12.08.2017

εχεις διαβασει

Θέλεις να ξεφορτωθείς το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς; Ναι, υπάρχει η κατάλληλη διατροφή που θα σε βοηθήσει να το κάνεις αυτό, αλλά το Shape προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα και σου παρουσιάζει το απόλυτο πρόγραμμα διατροφής και ασκησης για να κάψεις λίπος στην κοιλιά και να αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς και μέση δαχτυλίδι!

Διάβασε κι εδώ 6 Top συμβουλές για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά!

Ακουλούθησε την 7ήμερη δίαιτα για κοιλιακούς και το πρόγραμμα άσκησης από τους experts του Shape!

Δευτέρα

Πρωινό
1 μεγάλο μπολ με βρόμη με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα με 1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα (386 θερμίδες, 12 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Οι ξηροί καρποί και η βρόμη απελευθερώνουν αργά τους υδατάνθρακες στο κυκλοφορικό, διατηρώντας υψηλά τα επίπεδα της ενέργειά σου».

Μεσημεριανό
Σάντουιτς με γαρίδες και ρόκα (291 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς:«Η γαρίδα είναι πηγή βιταμίνης Β12 –σημαντικής για τα επίπεδα ντοπαμίνης– και λιπαρών οξέων Ω-3, που προστατεύουν από την κατάθλιψη».

Σνακ
4 ρυζογκοφρέτες με 75 γραμμ. τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά (170 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Το τυρί κότατζ παρέχει βιταμίνη Β2, που δίνει ενέργεια».

Δείπνο
Ομελέτα με πράσινη σαλάτα (230 θερμίδες, 13 γραμμ. λιπαρά)
Μην ξεχνάς: «Το αβγό είναι καλή πηγή πρωτεϊνών, που βοηθούν στην εξισορρόπηση του σακχάρου».

Η άσκηση της Δευτέρας
Κάνε κοιλιακούς πέτρα με 2 κινήσεις: Δες την άσκηση εδώ!

Τέλειοι κοιλιακοί; Δες τι θα φτιάξεις την Τρίτη!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ομελέτα με πατάτες και σέσκουλα: Η σούπερ υγιεινή και οικονομική συνταγή!

Αυτό το πιάτο εiναι οικονοµικό και δiνει 4 µερiδες: Ομελέτα με πατάτες και σέσκουλα.

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Οι 10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι (Απόφυγέ τες αν θες επίπεδη κοιλιά σε 1 μέρα!)

10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι και είναι καλό να αποφεύγεις για να έχεις πάντα επίπεδη κοιλιά.

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα και με μόνο 255 θερμίδες.

Ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν (αλλά δεν παχαίνουν) από τη διαιτολόγο!

Υπέροχες ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν από την διατροφολόγο- διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου. Δοκίμασέ τες σήμερα και χόρτασε την πείνα σου έξυπνα.

Βάφλες ΧΩΡΙΣ γλουτένη ή ζάχαρη με σος σοκολάτας και λίγες θερμίδες!

Αυτές οι γεμάτες σοκολάτα βάφλες χωρίς γλουτένη σερβίρονται με μία ζεστή σoς σοκολάτας. Είναι σα να τρως γλυκό για πρωινό!

#shapegreece