Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Detox δίαιτα για να χάσεις τα κιλά των διακοπών από τη διατροφολόγο! Αποτοξίνωση από το κρέας για 21 μέρες!

Detox δίαιτα από τη διαιτολόγο- διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη για μετά τις διακοπές. Κάνε αποτοξίνωση και χάσε πόντους και κιλά.

15.09.2017

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Αναστασία Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Detox δίαιτα για να χάσεις τα κιλά και τους πόντους που πήρες στις διακοπές:

Επέστρεψες ανανεωμένη και ξεκούραστη από τα νησιά και το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι η διατροφή σου! Τώρα είναι η ώρα να επανέλθεις, αφού έχεις γευτεί πολλά και έχεις γεμίσει μπαταρίες!

Φυσικά όταν επανέρχεσαι στο καθημερινό σου πρόγραμμα, αυτομάτως είναι εύκολο να ακολουθήσεις και το σωστό… διατροφικό ωράριο. Σε λίγες μέρες θα νιώθεις να χάνεις πόντους, θα δεις το βάρος σου να μειώνεται και η επιδερμίδα σου θα είναι πολύ ενυδατωμένη και λαμπερή!

Detox δίαιτα:  Οδηγίες

  • Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή τρέξιμο ή spinning (διάλεξε ό,τι σου φτιάχνει την διάθεση!)
  • Νερό 2.5 λίτρα /μέρα
  • Στα φαγητά να προστίθεται μόνο ωμό ελαιόλαδο (2 κουτ σούπας/μέρα)
  • Απαγορεύεται αυστηρά η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι και 1 ρόφημα κακάο με κανέλα κάθε μέρα
  • Απόφυγε το αλάτι και προσθέστε πιπέρι, ρίγανη, δυόσμο, κουρκουμά, και καυτερά μπαχαρικά
  • Απόφυγε εντελώς το κρέας για 21 μέρες

 

Detox δίαιτα: 1η μέρα

Πρωινό: 40γρ. νιφάδες βρώμης, 1 κ.γλ. λιναρόσπορο, σπόροι chia, μύρτιλα, goji berries, 1 κ.γλ. μέλι, κανέλα σε ζεστό νερό, Πράσινο τσάι

Δεκατιανό: Μήλο

Μεσημεριανό: Τουρλού με χταπόδι φούρνου και καστανό ρύζι, 6 ελιές, Σαλάτα με ψητές κόκκινες πιπεριές

Απογευματινό: Μπανάνα, κακάο ρόφημα

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα (2 σύκα, σταφύλι, ροδάκινο, πεπόνι), 1 ποτήρι κεφίρ

Detox δίαιτα: 2η μέρα

Πρωινό: 2 φέτες πολύσπορο ψωμί με ανάλατο φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα μύρτιλλο , πράσινο τσάι

Δεκατιανό: Μπανάνα με κανέλα

Μεσημεριανό: Ρεβίθια με κινόα, σαλάτα μαρούλι- καρότο-ρόκα και καρύδια

Απογευματινό: Μπανάνα, κακάο ρόφημα

Βραδινό: Αραβική πίτα με πράσινα λαχανικά, καρότο, ντομάτα και ψητά μανιτάρια, πράσινο μήλο

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο από τον Cool Artisan

Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, όπως και τα γλυκά όλης της χρονιάς μπορούν να είναι νόστιμα, λαχαρτιστά και vegan συγχρόνως. Χωρίς τύψεις, χωρίς ενόχες απόλαυσε τα όλη την εορταστική περίοδο!

#ShapeTested: Να πώς φτιάξαμε γιορτινή σφολιάτα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τι θα έλεγες να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με σφολιάτα και γλύκα ή αλμυρή γέμιση! Θα χρειαστείς δύο φύλλα σφολιάτα και μπόλικη όρεξη!

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Το τι πρέπει να μη φας μέσα στις γιορτές πιθανώς το γνωρίζεις. Το τι πρέπει να φας οπωσδήποτε όμως στα γιορτινά τραπέζια είναι ακόμα πιο σημαντικό! Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

#shapegreece