Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Detox δίαιτα για να χάσεις τα κιλά των διακοπών από τη διατροφολόγο! Αποτοξίνωση από το κρέας για 21 μέρες!

Detox δίαιτα από τη διαιτολόγο- διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη για μετά τις διακοπές. Κάνε αποτοξίνωση και χάσε πόντους και κιλά.

15.09.2017

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Αναστασία Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Detox δίαιτα για να χάσεις τα κιλά και τους πόντους που πήρες στις διακοπές:

Επέστρεψες ανανεωμένη και ξεκούραστη από τα νησιά και το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι είναι η διατροφή σου! Τώρα είναι η ώρα να επανέλθεις, αφού έχεις γευτεί πολλά και έχεις γεμίσει μπαταρίες!

Φυσικά όταν επανέρχεσαι στο καθημερινό σου πρόγραμμα, αυτομάτως είναι εύκολο να ακολουθήσεις και το σωστό… διατροφικό ωράριο. Σε λίγες μέρες θα νιώθεις να χάνεις πόντους, θα δεις το βάρος σου να μειώνεται και η επιδερμίδα σου θα είναι πολύ ενυδατωμένη και λαμπερή!

Detox δίαιτα:  Οδηγίες

  • Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή τρέξιμο ή spinning (διάλεξε ό,τι σου φτιάχνει την διάθεση!)
  • Νερό 2.5 λίτρα /μέρα
  • Στα φαγητά να προστίθεται μόνο ωμό ελαιόλαδο (2 κουτ σούπας/μέρα)
  • Απαγορεύεται αυστηρά η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι και 1 ρόφημα κακάο με κανέλα κάθε μέρα
  • Απόφυγε το αλάτι και προσθέστε πιπέρι, ρίγανη, δυόσμο, κουρκουμά, και καυτερά μπαχαρικά
  • Απόφυγε εντελώς το κρέας για 21 μέρες

 

Detox δίαιτα: 1η μέρα

Πρωινό: 40γρ. νιφάδες βρώμης, 1 κ.γλ. λιναρόσπορο, σπόροι chia, μύρτιλα, goji berries, 1 κ.γλ. μέλι, κανέλα σε ζεστό νερό, Πράσινο τσάι

Δεκατιανό: Μήλο

Μεσημεριανό: Τουρλού με χταπόδι φούρνου και καστανό ρύζι, 6 ελιές, Σαλάτα με ψητές κόκκινες πιπεριές

Απογευματινό: Μπανάνα, κακάο ρόφημα

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα (2 σύκα, σταφύλι, ροδάκινο, πεπόνι), 1 ποτήρι κεφίρ

Detox δίαιτα: 2η μέρα

Πρωινό: 2 φέτες πολύσπορο ψωμί με ανάλατο φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα μύρτιλλο , πράσινο τσάι

Δεκατιανό: Μπανάνα με κανέλα

Μεσημεριανό: Ρεβίθια με κινόα, σαλάτα μαρούλι- καρότο-ρόκα και καρύδια

Απογευματινό: Μπανάνα, κακάο ρόφημα

Βραδινό: Αραβική πίτα με πράσινα λαχανικά, καρότο, ντομάτα και ψητά μανιτάρια, πράσινο μήλο

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

8 αγαπημένοι διαιτολόγοι του Shape μοιράζονται τις αγαπημένες τους συνταγές και τις τροφές που προτιμούν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2017, η οποία γιορτάζεται σήμερα, 16 Οκτωβρίου, ζητήσαμε από τους αγαπημένους διαιτολόγους του Shape και Shape.gr να μας αποκαλύψουν την αγαπημένη τους υγιεινή τροφή, συνταγή ή και ολόκληρο γεύμα!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: ΑΥΤΕΣ είναι οι 10 αρχές για υγιεινή διατροφή και ωραίο σώμα!

Οι βασικές αρχές για σωστή διατροφή κρύβουν γεύση και υγεία: 10 βασικές διατροφικές αρχές, όπως αυτές προκύπτουν από τις πιο σύγχρονες έρευνες που αφορούν την καλή υγεία και τη μακροζωία.

Αυγά μπένεντικτ με σος ολαντέζ από αβοκάντο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Ο Μάνος Δημητρούλης ετοιμάζει αυγά benedict με σος hollandaise από αβοκάντο, μια συνταγή που θα λατρέψεις.

Υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας ετοιμάζει υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο δοκιμασμένα από την ίδια και την οικογένειά της.

Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Η Σταυρούλα Κρίκη ετοιμάζει μπιφτέκια σολομού με υπέροχη γεύση και λίγες θερμίδες. Δοκίμασε τη συνταγή της ειδικού και θα μας θυμηθείς.

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου μας ετοιμάζει εύκολη σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά γιατί οι σαλάτες δεν μπορούν να γίνουν πιάτο και του φθινοπώρου.

#shapegreece