Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Δίαιτα 5:2- να πως χάνει κιλά η Τζένιφερ Λόπεζ

Η νέα τρέλα στις δίαιτες ακούει στο όνομα 5:2 και υπόσχεται να σε κάνει να αδυνατίσεις γρήγορα και σίγουρα, κάνοντας δίαιτα 2 φορές την εβδομάδα.

28.06.2013

εχεις διαβασει

Την εν λόγω δίαιτα που γνωρίσαμε μέσα από το βιβλίο "The 5:2 Diet Book: Feast for 5 Days a Week and Fast for 2 to Lose Weight, Boost Your Brain and Transform Your Health" και ήδη την έχουν λατρέψει μεγάλες σταρ όπως οι: Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez και Jennifer Aniston.


 

Πώς λειτουργεί η δίαιτα

Η δίαιτα λειτουργεί ακριβώς όπως το όνομά της. Επί πέντε ημέρες κάθε εβδομάδα, τρέφεσαι κανονικά και χωρίς ακρότητες. Έπειτα, για 2 ημέρες, η διατροφή σου δεν πρέπει να ξεπερνά τις 500-600 θερμίδες καθμερινά.

Το πως θα καταναλώσεις τις θερμίδες αυτές, το αποφασίζεις εσύ. Μπορείς να μοιράσεις 300 θερμίδες σε 2 γεύματα ή από 200 σε 3 γεύματα μέσα στην ημέρα. Η δίαιτα υπόσχεται πως με τον τρόπο αυτό ο μεταβολισμός σου θα κάνει reset και θα πάρει το μήνυμα να δουλέψει με τις μηχανές στο φουλ.

Ταυτόχρονα, η χαμηλή θερμιδική κατανάλωση των δύο αυτών ημερών, θα σε κάνει υπό κανονικές συνθήκες να μειώσεις και τις θερμίδες που καταναλώνεις τις υπόλοιπες 5 ημέρες. Οι εμπνευστές της δίαιτας 5:2 υποστηρίζουν πως εξαιτίας της ορμόνης (IGF-1) που εκκρίνεται χάρη στην θερμιδική διαφοροποίηση μέσα στις 5:2 ημέρες, προλαμβάνονται ασθένειες όπως ο καρκίνος, το Alzheimer ή ο διαβήτης.

Τα αποτελέσματα:
Τα αποτελέσματα της δίαιτας 5:2 διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Υπάρχουν άτομα που δοκίμασαν τη δίαιτα και έχασαν 3 κιλά σε μια εβδομάδα κι άλλοι που εκμεταλλεύθηκαν την ελευθερία των 5 ημερών και δεν έχασαν ούτε γραμμάριο.

Μια τυπική ημέρα:

Σε μια τυπική ημέρα από τις 2 σκληρής δίαιτας, καταναλώνεις άπαχη πρωτεΐνη για να έχεις την ενέργεια που χρειάζεσαι (ψάρι, αυγό, βρόμη). Φρόντισε να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου με μπόλικο νερό, μαύρο καφέ και αρωματικό τσάι. Στη συγκεκριμένη δίαιτα, λειτουργεί άψογα ο κανόνας: όταν πεινάς, πιες κάτι!

Πρωινό: βρόμη με γάλα

Μεσημεριανό: μπάρα δημητριακών

Απόγευμα: πίτα του βοσκού ή σούπα

Βράδυ: ζεστή ή κρύα μαύρη σοκολάτα (ρόφημα)


Τις ημέρες που δεν κάνεις αυστηρή νηστεία, προτίμησε πολλά φρούτα, λαχανικά, φυτικές ίνες, προϊόντα χαμηλών λιπαρών, ψάρι, αυγά, άπαχο κόκκινο κρέας και φυσικά ένα γλυκάκι μέσα στην ημέρα (ζελέ light, σοκολάτα μαύρη)

Επιστημονικά δεν έχουμε πειστήρια που να μαρτυρούν πως μια τόσο χαμηλή θερμιδικά διατροφή έστω και για 2 ημέρες την εβδομάδα, δεν μπορεί να βλάψει την υγεία σου.

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Λεπτή μέση με διατροφή; Οι 5 διατροφικοί κανόνες για να τα καταφέρεις!

Λεπτή μέση με διατροφή – όχι δεν είναι όνειρο θερινής νυκτός, είναι ο στόχος σου προτού βγεις στην παραλία το φετινό καλοακίρι. Δοκίμασε τα 5 διατροφικά must.

Τα καλύτερα light σνακ για δίαιτα (νόστιμα, θρεπτικά και με λίγες θερμίδες)

Αυτά είναι τα ιδανικά light σνακ για δίαιτα γιατί είναι πολύ νόστιμα και έχουν 150 με 200 θερμίδες μόνο!

ΑΥΤΟ είναι το ρόφημα που σε βοηθάει να τρως λιγότερο!

Αν συνηθίζεις να παραγγέλνεις τον καφέ σου χωρίς αφρόγαλα, ίσως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις. Κι όμως ένα ρόφημα με αφρό σε αδυνατίζει.

15 ανοιξιάτικες τροφές που αδυνατίζουν με πειστήρια (Μέρος B)

Οι ανοιξιάτικες τροφές που θα σε αδυνατίσουν είναι εδώ! Λαχανικά, φρούτα και μυρωδικά για να επιλέξεις και να αδυνατίσεις ταυτόχρονα.

Χάσε υγιεινά 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα με το πρόγραμμα διατροφής

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής εγγυάται πως θα χάσεις μέχρι και 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα αλλά με απόλυτα υγιεινό τρόπο.

4 τροφές για να μην πεινάω (και να μένω χορτάτη)

Το φαινόμενο του «τρώω και δεν χορταίνω» σε ταλαιπωρεί! Κι όμως υπάρχει λύση. Μπορείς σήμερα να πεις κι εσύ «τρώω αυτές τις τροφές για να μην πεινάω»!

#shapegreece