Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Η καλύτερη δίαιτα εξπρές 15 ημερών από την Δρ Μαρία Ψωμά!

H ειδικός στο αδυνάτισμα, Δρ Μαρία Ψωμά, δίνει στις αναγνώστριες του Shape το καλύτερο και πιο αποτελεσματικό πλάνο διατροφής για υγιεινή δίαιτα εξπρές 15 ημερών!

22.10.2015

εχεις διαβασει

Της Μαρίας Αθ. Ψωμά, M.D., Ph.D., DU, ιατρού-βιοπαθολόγου, Ιατρική της Παχυσαρκίας, διδάκτορος Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιατρική & Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI)

«Δέχομαι όλο και συχνότερα επισκέψεις γυναικών στο ιατρείο, οι οποίες θέλουν κάτι δραστικό για να αδυνατίσουν άμεσα. Μιλούν για οποιαδήποτε celebritry δίαιτα έχουν διαβάσει, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις.

Το σημαντικό είναι να κάνεις σωστή διατροφή –όχι δίαιτα–, ισορροπημένη και πλήρης σε αμινοξέα, λίπη, υδατάνθρακες, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Οι περισσότερες «δίαιτες-εξπρές» υπολείπονται των παραπάνω, είναι μονοφαγικές και έχουν αρνητικά αποτελέσματα», εξηγεί η ειδικός στο αδυνάτισμα, Δρ Μαρία Ψωμά, ιατρός – βιοπαθολόγος, Διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών.
Και μας αναλύει πώς θα κάνουμε μια υγιεινή δίαιτα εξπρές και το πρόγραμμα των 15 ημερών!

Μπορείς να κάνεις μια υγιεινή δίαιτα εξπρές;

 
Παρ’ όλα τα παραπάνω, μπορούν να υπάρξουν σχήματα διατροφής που δε στερούνται θρεπτικών στοιχείων και έχουν σχετικά γρήγορα αποτελέσματα. Το πόσα κιλά θα χάσεις σε 1 μήνα δεν μπορεί να
απαντηθεί, αφού εξαρτάται:
α) Από το βάρος σου. Κάποια παχύσαρκη ή υπέρβαρη θα χάσει περισσότερα κιλά, ενώ όσο πιο κοντά στα φυσιολογικό δείκτη μάζας σώματος είσαι τόσο λιγότερα θα χάσεις.
β) Από το πόσες φορές έχεις δοκιμάσει τις «δίαιτες-εξπρές» που αναφέρθηκαν: όσο περισσότερες φορές τόσο πιο δύσκολα αδυνατίζεις.

Το πρόγραμμα 15 ημερών για δίαιτα εξπρές από την Δρ Μαρία Ψωμά

Νιώθεις κόπωση αφού φας κάτι που περιέχει γλουτένη

1η ημέρα

Πρωινό Γιαούρτι 2% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.
Δεκατιανό Ένα φρούτο και 6 αμύγδαλα.
Μεσημεριανό Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και κοτόπουλο ψητό.
Απογευματινό Μία κλειστή χούφτα ξηροί καρποί.
Βραδινό Μία αραβική πίτα ολικής αλέσεως με μία φέτα γαλοπούλα και μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών, σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

2η ημέρα

Πρωινό Γιαούρτι 2% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.
Δεκατιανό Ένα φρούτο.
Μεσημεριανό Ψάρι ψητό (150 γραμμ.) και σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1/2 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μπασμάτι.
Απογευματινό 10-15 αμύγδαλα.
Βραδινό Κριθαρένιο παξιμάδι με ντομάτα τριμμένη, τυρί τριμμένο, 1 κ.γ. ελαιόλαδο.

3η ημέρα

  • Πρωινό Γάλα 1,5% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.
  • Δεκατιανό Γιαούρτι 2% και μία χούφτα ξηροί καρποί.
  • Μεσημεριανό Μοσχάρι κοκκινιστό ή λεμονάτο (μία μέτρια μερίδα) με 1/2 φλιτζάνι ρύζι καστανό ή μπασμάτι και σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.
  • Απογευματινό Ένα φρούτο.
  • Βραδινό Γιαούρτι 2% με 6 αμύγδαλα και 1 κ.γ. μέλι.

 

4η ημέρα

  • Πρωινό Γάλα 1,5% με 3 κ.σ. μούσλι και 1 κ.σ. λιναρόσπορο.
  • Δεκατιανό Μία κλειστή χούφτα ξηροί καρποί.
  • Μεσημεριανό Ζυμαρικά ολικής αλέσεως (μία μέτρια μερίδα) με 3 κ.σ. κιμά και 1 κ.σ. τυρί τριμμένο, σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.
  • Απογευματινό Ένα φρούτο.
  • Βραδινό Σαλάτα εποχής με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και τόνο σε νερό.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ομελέτα με πατάτες και σέσκουλα: Η σούπερ υγιεινή και οικονομική συνταγή!

Αυτό το πιάτο εiναι οικονοµικό και δiνει 4 µερiδες: Ομελέτα με πατάτες και σέσκουλα.

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Οι 10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι (Απόφυγέ τες αν θες επίπεδη κοιλιά σε 1 μέρα!)

10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι και είναι καλό να αποφεύγεις για να έχεις πάντα επίπεδη κοιλιά.

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα και με μόνο 255 θερμίδες.

Ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν (αλλά δεν παχαίνουν) από τη διαιτολόγο!

Υπέροχες ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν από την διατροφολόγο- διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου. Δοκίμασέ τες σήμερα και χόρτασε την πείνα σου έξυπνα.

Βάφλες ΧΩΡΙΣ γλουτένη ή ζάχαρη με σος σοκολάτας και λίγες θερμίδες!

Αυτές οι γεμάτες σοκολάτα βάφλες χωρίς γλουτένη σερβίρονται με μία ζεστή σoς σοκολάτας. Είναι σα να τρως γλυκό για πρωινό!

#shapegreece