Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Η δίαιτα με γλυκό για να χάσεις κιλά εύκολα από την διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη μας προτείνει μια δίαιτα με γλυκό ή καλύτερα μια γλυκιά δίαιτα που στόχο έχει να κάμψει την τάση για ζάχαρη και να σε αδυνατίσει.

06.12.2016

εχεις διαβασει

Ναι, τα γλυκά είναι απαγορευμένη τροφή στις δίαιτες! Υπάρχει τρόπος όμως να απολαύσεις γλυκιές γεύσεις και παράλληλα να αδυνατίσεις.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Sugar Detox: η δίαιτα που δρα σαν κολλαγόνο σε πρόσωπο και σώμα (Δες το πρόγραμμα για να χάσεις κιλά σε 1 μήνα!)»

Χρησιμοποίησε φυσικά αρωματικά και βότανα για να ενισχύσεις τη φυσική γλυκιά γεύση που ήδη υπάρχει σε πολλά τρόφιμα:

  • κανέλα,
  • κάρδαμο,
  • γαρίφαλο,
  • μάραθο,
  • τζίντζερ,
  • μοσχοκάρυδο,
  • μπαχάρι,
  • βανίλια,
  • καρύδα και
  • σκόνη κακάο.

Ετσι απολαμβάνεις τη φρουτοσαλάτα ή το γιαούρτι με περισσότερη γλύκα και μεγαλύτερη πρόσληψη αντιοξειδωτικών για καλύτερη υγεία και αντιγήρανση.

Δίαιτα με γλυκό και απώλεια βάρους!

Εδώ, η διατροφολόγος Αναστασία Κόκκαλη σου προτείνει μία διατροφή για να ελαττωθεί η επιθυμία για ζάχαρη και παράλληλα να δεις και τη ζυγαριά να πέφτει!

ΠΡΩΙΝΟ

Νιφάδες βρώμης με μέλι, άγλυκο κακάο, κανέλα, σταφίδες μουλιασμένες σε γάλα φουντουκιού

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

30γρ. ωμά αμύγδαλα και cranberries και 1 κόκκινο μήλο με κανέλα

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

150γρ ψάρι ή κοτόπουλο με γλυκοπατάτα και καλαμπόκι. Σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά και σως με 1 κουτ. γλ. μέλι, μπαλσάμικο και ρίγανη, 1 κουτ. ελαιόλαδο,

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

Φράουλες με κανέλα και στέβια και 1 κούπα ρόφημα κακάο (με νερό, στέβια και κανέλα)

ΒΡΑΔΙΝΟ

Αβοκάντο με μπανάνα και μέλι (μους) με καρύδια και φρουτοσαλάτα με μέλι και κανέλα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Δίαιτα Pegan: Η νέα hot δίαιτα του 2015!»

Σημειώσεις:

  1. Να τρως κάθε 4 ώρες
  2. Να πίνεις πολύ νερό καθόλη την διάρκεια της ημέρας
  3. Επέλεξε μόνο προϊόντα ολικής αλέσεως π.χ. καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής, πολύσπορο ψωμί σίκαλης
  4. Κοιμήσου 8 ώρες κάθε μέρα , κατά προτίμηση 11.00-07.00
  5. Γυμνάσου 60 λεπτά 5 φορές/εβδομάδα

 

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

http://kokkali.blogspot.gr/

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μεζέδες Καθαράς Δευτέρας και θερμίδες: μετράμε τι θα πάρουμε από χαλβά, λαγάνα, καλαμαράκια, ελιές, ταραμοσαλάτα και άλλες λιχουδιές

Είναι υπερβολικό να στερηθείς τους νόστιμους μεζέδες της Καθαράς Δευτέρας, μπορείς όμως να τους απολαύσεις ξέροντας πόσες θερμίδες έχουν.

Η Nestlé αφαιρεί 18.000 τόνους ζάχαρης από τα προϊόντα της μέχρι το 2020!

Ως αποτέλεσμα, μέχρι το 2020 τα προϊόντα Nestlé στην Ευρώπη θα έχουν κατά μέσο όρο 5% λιγότερη ζάχαρη σε σχέση με τώρα.

Η παραδοσιακή συνταγή για ταραμοσαλάτα

Να πώς θα κάνεις κι εσύ ταραμοσαλάτα την Καθαρά Δευτέρα

Πώς θα γεμίσεις το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας με τις συμβουλές της διαιτολόγου

H διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει για εμάς το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας. Ιδού τι πρέπει να περιέχει.

Ταραμάς: Λευκός ή κόκκινος; Πόσες θερμίδες έχει και ποια είναι τα οφέλη του

Στο εμπόριο θα βρεις δύο είδη, τον άσπρο και τον κόκκινο ταραμά. Μάθε τις διαφορές τους αλλά και ποιος είναι ο πιο ωφέλιμος για την υγεία σου. 

Χαλβάς σιμιγδαλένιος ή χαλβάς από ταχίνι;
Χαλβάς σιμιγδαλένιος ή χαλβάς από ταχίνι;

Μια μάχη μέχρι τελικής πτώσης με φόντο τη Σαρακοστή.

#shapegreece