Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Η δίαιτα με γλυκό για να χάσεις κιλά εύκολα από την διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη μας προτείνει μια δίαιτα με γλυκό ή καλύτερα μια γλυκιά δίαιτα που στόχο έχει να κάμψει την τάση για ζάχαρη και να σε αδυνατίσει.

06.12.2016

εχεις διαβασει

Ναι, τα γλυκά είναι απαγορευμένη τροφή στις δίαιτες! Υπάρχει τρόπος όμως να απολαύσεις γλυκιές γεύσεις και παράλληλα να αδυνατίσεις.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Sugar Detox: η δίαιτα που δρα σαν κολλαγόνο σε πρόσωπο και σώμα (Δες το πρόγραμμα για να χάσεις κιλά σε 1 μήνα!)»

Χρησιμοποίησε φυσικά αρωματικά και βότανα για να ενισχύσεις τη φυσική γλυκιά γεύση που ήδη υπάρχει σε πολλά τρόφιμα:

  • κανέλα,
  • κάρδαμο,
  • γαρίφαλο,
  • μάραθο,
  • τζίντζερ,
  • μοσχοκάρυδο,
  • μπαχάρι,
  • βανίλια,
  • καρύδα και
  • σκόνη κακάο.

Ετσι απολαμβάνεις τη φρουτοσαλάτα ή το γιαούρτι με περισσότερη γλύκα και μεγαλύτερη πρόσληψη αντιοξειδωτικών για καλύτερη υγεία και αντιγήρανση.

Δίαιτα με γλυκό και απώλεια βάρους!

Εδώ, η διατροφολόγος Αναστασία Κόκκαλη σου προτείνει μία διατροφή για να ελαττωθεί η επιθυμία για ζάχαρη και παράλληλα να δεις και τη ζυγαριά να πέφτει!

ΠΡΩΙΝΟ

Νιφάδες βρώμης με μέλι, άγλυκο κακάο, κανέλα, σταφίδες μουλιασμένες σε γάλα φουντουκιού

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

30γρ. ωμά αμύγδαλα και cranberries και 1 κόκκινο μήλο με κανέλα

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

150γρ ψάρι ή κοτόπουλο με γλυκοπατάτα και καλαμπόκι. Σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά και σως με 1 κουτ. γλ. μέλι, μπαλσάμικο και ρίγανη, 1 κουτ. ελαιόλαδο,

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

Φράουλες με κανέλα και στέβια και 1 κούπα ρόφημα κακάο (με νερό, στέβια και κανέλα)

ΒΡΑΔΙΝΟ

Αβοκάντο με μπανάνα και μέλι (μους) με καρύδια και φρουτοσαλάτα με μέλι και κανέλα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Δίαιτα Pegan: Η νέα hot δίαιτα του 2015!»

Σημειώσεις:

  1. Να τρως κάθε 4 ώρες
  2. Να πίνεις πολύ νερό καθόλη την διάρκεια της ημέρας
  3. Επέλεξε μόνο προϊόντα ολικής αλέσεως π.χ. καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής, πολύσπορο ψωμί σίκαλης
  4. Κοιμήσου 8 ώρες κάθε μέρα , κατά προτίμηση 11.00-07.00
  5. Γυμνάσου 60 λεπτά 5 φορές/εβδομάδα

 

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

http://kokkali.blogspot.gr/

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

#shapegreece