Σούπερ διατροφή για να έχεις επίπεδη κοιλιά απόψε

Σούπερ διατροφή για να έχεις επίπεδη κοιλιά απόψε

21-02-2012
Θέλεις να δείχνεις άψογη στην βραδινή σου έξοδο και φοβάσαι το στρετς φορεμά σου στην περιοχή της κοιλιάς; Υπάρχει λύση και συγκεκριμένα υπάρχει η διατροφή που μπoρείς να ακολουθήσεις για πιο επίπεδη κοιλιά, άμεσα.

-  Ορισμένοι συνδυασμοί τροφών (πρωτεΐνες και υδατάνθρακες) μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα στην κοιλιά. Γι’ αυτό φρόντιζε να συνδυάζεις τις πρωτεΐνες με λαχανικά και λιπαρά ή τους υδατάνθρακες με λαχανικά και λιπαρά.
-  Απόφυγε τις τροφές που προκαλούν πρήξιμο, όπως φασόλια, μπρόκολο, λάχανο, κολοκυθάκια, ανθρακούχα αναψυκτικά και γλυκαντικές ουσίες.
-  Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νερό (αγγούρι, πεπόνι, σούπα), καθώς ενυδατώνουν τον οργανισμό και κάνουν πιο επίπεδο το στομάχι.
-  Η βρομελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βρίσκεται στον ανανά, επίσης κάνει θαύματα, διασπώντας τις πρωτεΐνες και επιταχύνοντας την πέψη.

Έχεις πρόβλημα κατακράτησης υγρών;

-  Αντικατάστησε τις τροφές με πολύ αλάτι (αυτό σημαίνει όλα τα έτοιμα φαγητά) με τροφές πλούσιες σε κάλιο, όπως αβοκάντο και μπανάνα, που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις το πλεονάζον νερό.

-  Εάν το πρόβλημά σου είναι η δυσκοιλιότητα, οι αδιάλυτες φυτικές ίνες που βρίσκονται στα φρούτα και τα δημητριακά ολικής αλέσεως θα σε ανακουφίσουν.

Κι ένα μυστικό: το αφέψημα μέντας μειώνει τα αέρια που προκαλούν φούσκωμα και επιταχύνει την πέψη.

Τι να φας την ημέρα της μεγάλης βραδιάς

Πρωινό
Smoothie φρούτων (ροδάκινο, φράουλα, μπανάνα, ανανά, γιαούρτι)

Μεσημεριανό
Σαλάτα Caesar’s με αβοκάντο

Σνακ
Αφέψημα μέντας + αγγούρι

Δείπνο
Σούπα χωρίς αλάτι + σολομό ή κοτόπουλο στον ατμό

 
 
Σχετικά Άρθρα
Η κατάλληλη διατροφή για γράμμωση των κοιλιακών
Σούπερ κοιλιακοί με 10 λεπτά την ημέρα
Κοιλιακοί πέτρα με 2  κινήσεις
Η διαιτολόγος συνεργάτιδα του Shape απαντά σε δικές σου ερωτήσεις διατροφής! "Πώς θα κάνω γράμμωση στους κοιλιακούς;"
Αντιμετωπίζεις πρόβλημα χρόνου και δεν μπορείς να κάνεις όση γυμναστική θες; Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος αλλά σωστή γυμναστική. 10 λεπτά αρκούν για να γίνουν οι κοιλιακοί σου σούπερ. Στο πρόγραμμα εκτός χρόνου υπάρχει και η προθέρμανση.
Ο Λευτέρης Καβούκης, και το SHAPE.gr σε γυμνάζουν με το Shape Fitness Programme. Στην καυτή άσκηση του μήνα θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου. Μάθε πως να πραγματοποιείς σωστά την κάμψη ισχίου από οριζόντια στήριξη ( παρουσιάζει η γυμνάστρια Pilates, Εύα Χοντάκφσκα)