Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σούπερ διατροφή για να έχεις επίπεδη κοιλιά απόψε

H διατροφή που μπoρείς να ακολουθήσεις για πιο
επίπεδη κοιλιά, άμεσα. Μέχρι το βράδυ θα δεις τα αποτελέσματα.

21.02.2012

εχεις διαβασει

–  Ορισμένοι συνδυασμοί τροφών (πρωτεΐνες και υδατάνθρακες) μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα στην κοιλιά. Γι’ αυτό φρόντιζε να συνδυάζεις τις πρωτεΐνες με λαχανικά και λιπαρά ή τους υδατάνθρακες με λαχανικά και λιπαρά.
–  Απόφυγε τις τροφές που προκαλούν πρήξιμο, όπως φασόλια, μπρόκολο, λάχανο, κολοκυθάκια, ανθρακούχα αναψυκτικά και γλυκαντικές ουσίες.
–  Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νερό (αγγούρι, πεπόνι, σούπα), καθώς ενυδατώνουν τον οργανισμό και κάνουν πιο επίπεδο το στομάχι.
–  Η βρομελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βρίσκεται στον ανανά, επίσης κάνει θαύματα, διασπώντας τις πρωτεΐνες και επιταχύνοντας την πέψη.

Έχεις πρόβλημα κατακράτησης υγρών;

–  Αντικατάστησε τις τροφές με πολύ αλάτι (αυτό σημαίνει όλα τα έτοιμα φαγητά) με τροφές πλούσιες σε κάλιο, όπως αβοκάντο και μπανάνα, που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις το πλεονάζον νερό.

–  Εάν το πρόβλημά σου είναι η δυσκοιλιότητα, οι αδιάλυτες φυτικές ίνες που βρίσκονται στα φρούτα και τα δημητριακά ολικής αλέσεως θα σε ανακουφίσουν.

Κι ένα μυστικό: το αφέψημα μέντας μειώνει τα αέρια που προκαλούν φούσκωμα και επιταχύνει την πέψη.

Τι να φας την ημέρα της μεγάλης βραδιάς

Πρωινό
Smoothie φρούτων (ροδάκινο, φράουλα, μπανάνα, ανανά, γιαούρτι)

Μεσημεριανό
Σαλάτα Caesar’s με αβοκάντο

Σνακ
Αφέψημα μέντας + αγγούρι

Δείπνο
Σούπα χωρίς αλάτι + σολομό ή κοτόπουλο στον ατμό

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς μπορείς να εντάξεις το καστανό ρύζι στη δίαιτα σου; Τι λέει ο διαιτολόγος

Το καστανό ρύζι και η θέση του σε μια δίαιτα αδυνατίσματος όπως μας εξηγεί ο Κωνσταντίνος Ξένος, Κλινικός Διαιτολόγος M.Sc.

Ξέρω τι θα φας φέτος το καλοκαiρι: Όσα πρέπει να γνωρίζεις

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και η προσπάθεια αδυνατίσματος που έκανες όλο το χειμώνα, δεν αξίζει να καταρρεύσει. Ιδού τι θα φας φέτος το καλοκαίρι με τη σφραγίδα ειδικού.

Η χρυσή δεκάδα των σνακ με 150 θερμίδες το πολύ από τη διαιτολόγο!

Δέκα νόστιμα και χορταστικά σνακ με 150 θερμίδες ή και λιγότερες!

Είσαι αθλήτρια ή γυμνάζεσαι; Να γιατί χρειάζεται να τρως καστανό ρύζι!

Αν γυμνάζεσαι ή είσαι αθλήτρια πρέπει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή, Το καστανό ρύζι είναι ο σύμμαχός σου.

Εξαφάνισε την κυτταρίτιδα με 6 διατροφικά κόλπα από την Δρ Μαρία Ψωμά!

Θέσε σε εφαρμογή αυτές τις συμβουλές αδυνατίσματος και εξαφάνισε την κυτταρίτιδα!

Smoothie για επίπεδη κοιλιά με βάση την abs diet

Αυτό το ρόφημα για δυνατούς κοιλιακούς σου παρέχει πρωτεΐνες, οι οποίες αυξάνουν τη μυϊκή μάζα και προέρχονται από το φιστικοβούτυρο και τον ορό γάλακτος. Ιδανικό smoothie μετά την προπόνηση.

#shapegreece