Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σούπερ διατροφή για να έχεις επίπεδη κοιλιά απόψε

H διατροφή που μπoρείς να ακολουθήσεις για πιο
επίπεδη κοιλιά, άμεσα. Μέχρι το βράδυ θα δεις τα αποτελέσματα.

21.02.2012

εχεις διαβασει

–  Ορισμένοι συνδυασμοί τροφών (πρωτεΐνες και υδατάνθρακες) μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα στην κοιλιά. Γι’ αυτό φρόντιζε να συνδυάζεις τις πρωτεΐνες με λαχανικά και λιπαρά ή τους υδατάνθρακες με λαχανικά και λιπαρά.
–  Απόφυγε τις τροφές που προκαλούν πρήξιμο, όπως φασόλια, μπρόκολο, λάχανο, κολοκυθάκια, ανθρακούχα αναψυκτικά και γλυκαντικές ουσίες.
–  Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νερό (αγγούρι, πεπόνι, σούπα), καθώς ενυδατώνουν τον οργανισμό και κάνουν πιο επίπεδο το στομάχι.
–  Η βρομελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βρίσκεται στον ανανά, επίσης κάνει θαύματα, διασπώντας τις πρωτεΐνες και επιταχύνοντας την πέψη.

Έχεις πρόβλημα κατακράτησης υγρών;

–  Αντικατάστησε τις τροφές με πολύ αλάτι (αυτό σημαίνει όλα τα έτοιμα φαγητά) με τροφές πλούσιες σε κάλιο, όπως αβοκάντο και μπανάνα, που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις το πλεονάζον νερό.

–  Εάν το πρόβλημά σου είναι η δυσκοιλιότητα, οι αδιάλυτες φυτικές ίνες που βρίσκονται στα φρούτα και τα δημητριακά ολικής αλέσεως θα σε ανακουφίσουν.

Κι ένα μυστικό: το αφέψημα μέντας μειώνει τα αέρια που προκαλούν φούσκωμα και επιταχύνει την πέψη.

Τι να φας την ημέρα της μεγάλης βραδιάς

Πρωινό
Smoothie φρούτων (ροδάκινο, φράουλα, μπανάνα, ανανά, γιαούρτι)

Μεσημεριανό
Σαλάτα Caesar’s με αβοκάντο

Σνακ
Αφέψημα μέντας + αγγούρι

Δείπνο
Σούπα χωρίς αλάτι + σολομό ή κοτόπουλο στον ατμό

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Η σούπερ συνταγή για φανουρόπιτα (φτιάξ’ την σήμερα!)

Του Αγίου Φανουρίου (27 Αυγούστου) και η παραδοσιακή συνταγή για φανουρόπιτα με το πορτοκάλι και τη σταφίδα δεν θεωρείται θερμιδογόνο γλυκό.

Πίτσα καρπούζι: 5 συνταγές για τη νέα γευστική μανία (θες αλμυρή, με σοκολάτα ή στο φούρνο;)

Η τρέλα του φετινού καλοκαιριού, ακούει στο hashtag #watermelonpizza, δηλαδή πίτσα καρπούζι κι εμείς σου δείχνουμε πώς να την τιμήσεις.

Light συνταγές για γλυκά με αβοκάντο από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου (Θες μους σοκολάτα ή γρανίτα;)

Γλυκά με αβοκάντο: η επιλογή της διατροφολόγου Κλειούς Δημητριάδου. Μιλάμε για σούπερ επιδόρπια με υγιεινές ιδιότητες.

6 σούπερ συνταγές για τα καλύτερα σάντουιτς για δίαιτα!

Μας το ζητήσατε! Ιδού οι καλύτερες συνταγές για σάντουιτς ιδανικά για δίαιτα

Οι 10 καλύτερες τροφές με φυτικές ίνες για σωστή διατροφή

Μήπως δεν λαμβάνεις τις φυτικές ίνες που σου αναλογούν καθημερινά; Το Shape.gr βρήκε τις 10 τροφές με φυτικές ίνες για να επιλέξεις.

Nike Roshe Two Flyknit: Το «πιστεύω» της άνεσης

Ιδού το νέο παπούτσι της Nike Roshe Two, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του Nike Roshe one, και αποτελεί την τέλεια επιλογή για τις ανάγκες της καθημερινότητας προσφέροντας την απόλυτη αίσθηση άνεσης.

#shapegreece