Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σούπερ διατροφή για να έχεις επίπεδη κοιλιά απόψε

H διατροφή που μπoρείς να ακολουθήσεις για πιο
επίπεδη κοιλιά, άμεσα. Μέχρι το βράδυ θα δεις τα αποτελέσματα.

21.02.2012

εχεις διαβασει

–  Ορισμένοι συνδυασμοί τροφών (πρωτεΐνες και υδατάνθρακες) μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα στην κοιλιά. Γι’ αυτό φρόντιζε να συνδυάζεις τις πρωτεΐνες με λαχανικά και λιπαρά ή τους υδατάνθρακες με λαχανικά και λιπαρά.
–  Απόφυγε τις τροφές που προκαλούν πρήξιμο, όπως φασόλια, μπρόκολο, λάχανο, κολοκυθάκια, ανθρακούχα αναψυκτικά και γλυκαντικές ουσίες.
–  Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νερό (αγγούρι, πεπόνι, σούπα), καθώς ενυδατώνουν τον οργανισμό και κάνουν πιο επίπεδο το στομάχι.
–  Η βρομελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βρίσκεται στον ανανά, επίσης κάνει θαύματα, διασπώντας τις πρωτεΐνες και επιταχύνοντας την πέψη.

Έχεις πρόβλημα κατακράτησης υγρών;

–  Αντικατάστησε τις τροφές με πολύ αλάτι (αυτό σημαίνει όλα τα έτοιμα φαγητά) με τροφές πλούσιες σε κάλιο, όπως αβοκάντο και μπανάνα, που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις το πλεονάζον νερό.

–  Εάν το πρόβλημά σου είναι η δυσκοιλιότητα, οι αδιάλυτες φυτικές ίνες που βρίσκονται στα φρούτα και τα δημητριακά ολικής αλέσεως θα σε ανακουφίσουν.

Κι ένα μυστικό: το αφέψημα μέντας μειώνει τα αέρια που προκαλούν φούσκωμα και επιταχύνει την πέψη.

Τι να φας την ημέρα της μεγάλης βραδιάς

Πρωινό
Smoothie φρούτων (ροδάκινο, φράουλα, μπανάνα, ανανά, γιαούρτι)

Μεσημεριανό
Σαλάτα Caesar’s με αβοκάντο

Σνακ
Αφέψημα μέντας + αγγούρι

Δείπνο
Σούπα χωρίς αλάτι + σολομό ή κοτόπουλο στον ατμό

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 τροφές που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα

Εμπλούτισε τη διατροφή σου με αυτές τις τροφές

7 υγιεινές διατροφικές συνήθειες να ακολουθήσεις τώρα και για πάντα (έτσι θα είσαι υγιής και με ωραίο σώμα χωρίς κόπο)

Η σωστή διατροφή δεν χρειάζεται να είναι κουραστική ούτε βαρετή. Αρκεί να υιοθετήσεις μερικές υγιεινές διατροφικές συνήθειες που θα αλλάξουν για πάντα τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το φαγητό.

5 υγιεινά μυρωδικά για πιο θρεπτικά πιάτα (με τι ταιριάζει το καθένα;)

Χάρη σ’ αυτά τα σούπερ υγιεινά μπαχαρικά και μυρωδικά, κάθε φαγητό αναβαθμίζεται γευστικά και προσφέρει στον οργανισμό ακόμα περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

Πώς θα τρως φθηνά και υγιεινά; Η διαιτολόγος μας συστήνει τις καλύτερες και πιο οικονομικές τροφές για να έχεις τώρα

Είναι πολύ σημαντικό, ακόμα και μέσα στις πιο δύσκολες καταστάσεις, να προσέξεις τον εαυτό σου. Αυτό θα το καταφέρεις μένοντας fit φθηνά και υγιεινά.

5 συνήθειες που σου προσθέτουν πάχος στην κοιλιά

Ποιες είναι οι καθημερινές συνήθειες που ευθύνονται γι’ αυτό το ενοχλητικό πάχος στην κοιλιά σου;

6 λογαριασμοί στο Instagram που μας εμπνέουν για καλή διατροφή

Η υγιεινή και καλή διατροφή ξεκινάει από τα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα από το Instagram. Βρήκαμε 6 λογαριασμούς που θα σε εμπνεύσουν.

#shapegreece