Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Φθινοπωρινό detox πρόγραμμα διατροφής από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκαλη

Η διατροφολόγος ετοίμασε φθινοπωρινό detox πλάνο διατροφής για το Shape.gr

06.10.2017

εχεις διαβασει

Από την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Φθινοπωρινό detox: Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει την ιδιότητα και την ικανότητα να αποτοξινώνεται καθημερινά μόνος του μέσω ποικίλων βιοχημικών διεργασιών… Ωστόσο, καταναλώνοντας τις σωστές τροφές και υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής , βοηθούμε την όλη διαδικασία αποτοξίνωσης!

Και όσο πιο ενισχυμένη σε θρεπτικά συστατικά είναι η διατροφή μας, τόσο καλύτερη ευεξία και αναζωογόνηση θα νιώσουμε, και όλα αυτά συμβάλλουν και στην αντιγήρανση του οργανισμού επομένως και στην εξωτερική μας ομορφιά!

Ξεκίνα λοιπόν σήμερα το πρόγραμμα που σου προτείνω και σε λίγες μέρες θα νιώσεις διαφορά μέσα και έξω!

Παράλληλα με το πρόγραμμα….

  • Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή κολύμπι ή τένις
  • Νερό 2.5 λίτρα
  • Απαγορεύεται η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι κάθε μέρα

 

Το φθινοπωρινό detox πλάνο διατροφής με επιλογές για κάθε γεύμα:

Πρωινό:

  • 2 βραστά αυγά με ½ αβοκάντο και ντομάτα
  • Νιφάδες κινόα μουλιασμένες σε γάλα καρύδας με κανέλα και Goji berries
  • Κριθαρένιο παξιμάδι με 5 ελιές, ντομάτα και 60γρ μυζήθρα ή ανθότυρο

Δεκατιανό: Μπανάνα ή σταφύλια

Μεσημεριανό:

  • Φασόλια φούρνου με σάλτσα ντομάτας και μυρωδικά, 6 ελιές, 40γρ κριθαρένιο παξιμάδι 50γρ
  • Ψάρι φούρνου πλακύ με ντομάτα και κρεμμύδι, σαλάτα λαχανικών
  • Τουρλού με κολοκυθάκια, μελιτζανες, πιπεριές, μανιτάρια, πατάτες, 60γρ ανθότυρο ή 100γρ τυρί Cottage

Απογευματινό: Μήλο ή Αχλάδι ή Σταφύλια και 15 ωμά αμύγδαλα

Βραδινό:

  • Καροτόσουπα
  • Φρουτοσαλάτα (3 φρούτα)
  • Αβοκάντο με ντομάτα και 30γρ τυρί

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

8 αγαπημένοι διαιτολόγοι του Shape μοιράζονται τις αγαπημένες τους συνταγές και τις τροφές που προτιμούν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2017, η οποία γιορτάζεται σήμερα, 16 Οκτωβρίου, ζητήσαμε από τους αγαπημένους διαιτολόγους του Shape και Shape.gr να μας αποκαλύψουν την αγαπημένη τους υγιεινή τροφή, συνταγή ή και ολόκληρο γεύμα!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: ΑΥΤΕΣ είναι οι 10 αρχές για υγιεινή διατροφή και ωραίο σώμα!

Οι βασικές αρχές για σωστή διατροφή κρύβουν γεύση και υγεία: 10 βασικές διατροφικές αρχές, όπως αυτές προκύπτουν από τις πιο σύγχρονες έρευνες που αφορούν την καλή υγεία και τη μακροζωία.

Αυγά μπένεντικτ με σος ολαντέζ από αβοκάντο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Ο Μάνος Δημητρούλης ετοιμάζει αυγά benedict με σος hollandaise από αβοκάντο, μια συνταγή που θα λατρέψεις.

Υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας ετοιμάζει υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο δοκιμασμένα από την ίδια και την οικογένειά της.

Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Η Σταυρούλα Κρίκη ετοιμάζει μπιφτέκια σολομού με υπέροχη γεύση και λίγες θερμίδες. Δοκίμασε τη συνταγή της ειδικού και θα μας θυμηθείς.

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου μας ετοιμάζει εύκολη σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά γιατί οι σαλάτες δεν μπορούν να γίνουν πιάτο και του φθινοπώρου.

#shapegreece