Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Φθινοπωρινό detox πρόγραμμα διατροφής από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκαλη

Η διατροφολόγος ετοίμασε φθινοπωρινό detox πλάνο διατροφής για το Shape.gr

06.10.2017

εχεις διαβασει

Από την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Φθινοπωρινό detox: Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει την ιδιότητα και την ικανότητα να αποτοξινώνεται καθημερινά μόνος του μέσω ποικίλων βιοχημικών διεργασιών… Ωστόσο, καταναλώνοντας τις σωστές τροφές και υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής , βοηθούμε την όλη διαδικασία αποτοξίνωσης!

Και όσο πιο ενισχυμένη σε θρεπτικά συστατικά είναι η διατροφή μας, τόσο καλύτερη ευεξία και αναζωογόνηση θα νιώσουμε, και όλα αυτά συμβάλλουν και στην αντιγήρανση του οργανισμού επομένως και στην εξωτερική μας ομορφιά!

Ξεκίνα λοιπόν σήμερα το πρόγραμμα που σου προτείνω και σε λίγες μέρες θα νιώσεις διαφορά μέσα και έξω!

Παράλληλα με το πρόγραμμα….

  • Συστήνεται καθημερινή άσκηση 60 λεπτών – περπάτημα ή γιόγκα ή χορός ή κολύμπι ή τένις
  • Νερό 2.5 λίτρα
  • Απαγορεύεται η ζάχαρη και το αλκοόλ
  • 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι κάθε μέρα

 

Το φθινοπωρινό detox πλάνο διατροφής με επιλογές για κάθε γεύμα:

Πρωινό:

  • 2 βραστά αυγά με ½ αβοκάντο και ντομάτα
  • Νιφάδες κινόα μουλιασμένες σε γάλα καρύδας με κανέλα και Goji berries
  • Κριθαρένιο παξιμάδι με 5 ελιές, ντομάτα και 60γρ μυζήθρα ή ανθότυρο

Δεκατιανό: Μπανάνα ή σταφύλια

Μεσημεριανό:

  • Φασόλια φούρνου με σάλτσα ντομάτας και μυρωδικά, 6 ελιές, 40γρ κριθαρένιο παξιμάδι 50γρ
  • Ψάρι φούρνου πλακύ με ντομάτα και κρεμμύδι, σαλάτα λαχανικών
  • Τουρλού με κολοκυθάκια, μελιτζανες, πιπεριές, μανιτάρια, πατάτες, 60γρ ανθότυρο ή 100γρ τυρί Cottage

Απογευματινό: Μήλο ή Αχλάδι ή Σταφύλια και 15 ωμά αμύγδαλα

Βραδινό:

  • Καροτόσουπα
  • Φρουτοσαλάτα (3 φρούτα)
  • Αβοκάντο με ντομάτα και 30γρ τυρί

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο από τον Cool Artisan

Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, όπως και τα γλυκά όλης της χρονιάς μπορούν να είναι νόστιμα, λαχαρτιστά και vegan συγχρόνως. Χωρίς τύψεις, χωρίς ενόχες απόλαυσε τα όλη την εορταστική περίοδο!

#ShapeTested: Να πώς φτιάξαμε γιορτινή σφολιάτα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τι θα έλεγες να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με σφολιάτα και γλύκα ή αλμυρή γέμιση! Θα χρειαστείς δύο φύλλα σφολιάτα και μπόλικη όρεξη!

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Το τι πρέπει να μη φας μέσα στις γιορτές πιθανώς το γνωρίζεις. Το τι πρέπει να φας οπωσδήποτε όμως στα γιορτινά τραπέζια είναι ακόμα πιο σημαντικό! Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

Συνταγές 2017: Οι δέκα συνταγές που αναζήτησαν οι χρήστες της Google παγκοσμίως.

Πλησιάζοντας στο τέλος του χρόνου, είναι η εποχή που αναπολούμε τους τελευταίους 12 μήνες που πέρασαν, και αναλογιζόμαστε τις τάσεις που καθόρισαν το 2017 στην Αναζήτηση Google.

#shapegreece