Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

H δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη για να χάσεις 3 κιλά: Πρόγραμμα 2 εβδομάδων από τη διαιτολόγο

Η δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη από τη διαιτολόγο Κάλλια Γιαννιτσοπούλου σε ένα πρόγραμμα δύο εβδομάδων.

Aπό την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικό διαιτολόγο- διατροφολόγο, MSc, MBA, SRD, μεταπτυχιακό στην Κλινική Διατροφή, Πανεπιστήμιο Surrey, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων (somaygies.gr).

H δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης τροφών και πως μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά πιο γρήγορα;
Η διαιτολόγος μας δίνει το πλανώ διατροφής για καλή υγεία και απώλεια βάρους. ξεκινά σήμερα!

Η διατροφή χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (ΓΔ) είναι κατάλληλη όχι μόνο για διαβητικούς, αλλά και για άτομα που θέλουν να έχουν έναν πραγματικά υγιεινό τρόπο ζωής.

Τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης και πώς θα κάνεις τη δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στη διατροφή που μας βοηθά να κατατάσσουμε τα τρόφιμα ανάλογα με

την επίδραση που έχουν στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα μας. Οι τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη έχουν την ιδιότητα να μεταβάλλουν σταδιακά και όχι απότομα τη γλυκόζη στο αίμα.

Κατά συνέπεια, νιώθουμε κορεσμό για περισσότερη ώρα ώστε να μην πεινάμε πολύ γρήγορα και βοηθούν στην καλύτερη εφαρμογή ενός προγράμματος υποθερμιδικής διατροφής. Παράλληλα, είναι κατάλληλες για διαβητικούς, γιατί δεν προκαλούν υπεργλυκαιμία και δεν αναγκάζουν το πάγκρεας να παράγει μεγάλες ποσότητες ινσουλίνης.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αποτελεσματικοί τρόποι νηστείας (χωρίς να λιμοκτονήσεις)

Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό του γλυκαιμικού δείκτη, όπως η περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ο τρόπος μαγειρέματος των τροφών (η ψητή πατάτα, για παράδειγμα, έχει υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη από τη βραστή), η ωρίμανση (για τα φρούτα), το χρονικό διάστημα μαγειρέματος (τα ζυμαρικά al dente έχουν χαμηλότερο ΓΔ από τα παραβρασμένα) και ο βαθμός επεξεργασίας τους.

Χούμους

Τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα όσπρια, τα λαχανικά, το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, οι ξηροί καρποί και τα αποξηραμένα φρούτα.

Η δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη σε ελληνική εκδοχή!

Το διαιτολόγιο 2 εβδομάδων περιέχει τροφές χαμηλού ΓΔ που βρίσκεις εύκολα στην Ελλάδα σε κάθε σούπερ μάρκετ και μενού έως 1.200-1.400 θερμίδες.

Ακολουθώντας το μπορείς να χάσεις 1-3 κιλά. Απευθύνεται σε υγιείς άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών και μπορεί να εφαρμοστεί από άτομα με διαβήτη.

 

Κάνε κλικ στις επόμενες σελίδες για το πρόγραμμα 14 ημερών:

pote

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Βρες τη σωστή μερίδα σε κάθε τροφή (Super οδηγός για φρούτα, λαχανικά, κρέας, ζυμαρικά, ξηροί καρποί!)

Η σωστή μερίδα είναι στο χέρι σου! Ο έξυπνος οδηγός του Shape.gr σου δείχνει πως να βάζεις πάντα τη σωστή μερίδα –και όχι αυτή του λέοντος στο πιάτο σου.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Αδυνάτισμα τώρα! 9 συμβουλές για γυναίκες που δε θέλουν να κάνουν δίαιτα!

Αδυνάτισμα τώρα! Πώς θα κάνεις υγιεινή διατροφή χωρίς δίαιτα;

Oρίστε πόσες θερμίδες καταναλώνει το supermodel πριν το show της Victoria’s Secret

H Taylor Hill τρώει πολύ περισσότερο απ’όσο περίμενες!

Shape Tested: Φτιάξαμε παγωτό ξυλάκι cookies and cream με 93 θερμίδες με συνταγή της διαιτολόγου!

Η σχέση με τους ειδικούς του shape.gr είναι ειδική. Τους αναθέτουμε project κι αυτοί με χαρά τα εκτελούν. Όπως αυτή τη φορά, που αναθέσαμε στην Κλειώ Δημητριάδου να μας φτιάξει το πιο νόστιμο παγωτό ξυλάκι.

#shapegreece