Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

H δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη για να χάσεις 3 κιλά: Πρόγραμμα 2 εβδομάδων από τη διαιτολόγο

Η δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη από τη διαιτολόγο Κάλλια Γιαννιτσοπούλου σε ένα πρόγραμμα δύο εβδομάδων.

16.03.2017

εχεις διαβασει

Aπό την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικό διαιτολόγο- διατροφολόγο, MSc, MBA, SRD, μεταπτυχιακό στην Κλινική Διατροφή, Πανεπιστήμιο Surrey, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων (somaygies.gr).

H δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης τροφών και πως μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά πιο γρήγορα;
Η διαιτολόγος μας δίνει το πλανώ διατροφής για καλή υγεία και απώλεια βάρους. ξεκινά σήμερα!

Η διατροφή χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (ΓΔ) είναι κατάλληλη όχι μόνο για διαβητικούς, αλλά και για άτομα που θέλουν να έχουν έναν πραγματικά υγιεινό τρόπο ζωής.

Τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης και πώς θα κάνεις τη δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στη διατροφή που μας βοηθά να κατατάσσουμε τα τρόφιμα ανάλογα με

την επίδραση που έχουν στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα μας. Οι τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη έχουν την ιδιότητα να μεταβάλλουν σταδιακά και όχι απότομα τη γλυκόζη στο αίμα.

Κατά συνέπεια, νιώθουμε κορεσμό για περισσότερη ώρα ώστε να μην πεινάμε πολύ γρήγορα και βοηθούν στην καλύτερη εφαρμογή ενός προγράμματος υποθερμιδικής διατροφής. Παράλληλα, είναι κατάλληλες για διαβητικούς, γιατί δεν προκαλούν υπεργλυκαιμία και δεν αναγκάζουν το πάγκρεας να παράγει μεγάλες ποσότητες ινσουλίνης.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αποτελεσματικοί τρόποι νηστείας (χωρίς να λιμοκτονήσεις)

Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό του γλυκαιμικού δείκτη, όπως η περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ο τρόπος μαγειρέματος των τροφών (η ψητή πατάτα, για παράδειγμα, έχει υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη από τη βραστή), η ωρίμανση (για τα φρούτα), το χρονικό διάστημα μαγειρέματος (τα ζυμαρικά al dente έχουν χαμηλότερο ΓΔ από τα παραβρασμένα) και ο βαθμός επεξεργασίας τους.

Χούμους

Τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα όσπρια, τα λαχανικά, το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, οι ξηροί καρποί και τα αποξηραμένα φρούτα.

Η δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη σε ελληνική εκδοχή!

Το διαιτολόγιο 2 εβδομάδων περιέχει τροφές χαμηλού ΓΔ που βρίσκεις εύκολα στην Ελλάδα σε κάθε σούπερ μάρκετ και μενού έως 1.200-1.400 θερμίδες.

Ακολουθώντας το μπορείς να χάσεις 1-3 κιλά. Απευθύνεται σε υγιείς άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών και μπορεί να εφαρμοστεί από άτομα με διαβήτη.

 

Κάνε κλικ στις επόμενες σελίδες για το πρόγραμμα 14 ημερών:

pote

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο από τον Cool Artisan

Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, όπως και τα γλυκά όλης της χρονιάς μπορούν να είναι νόστιμα, λαχαρτιστά και vegan συγχρόνως. Χωρίς τύψεις, χωρίς ενόχες απόλαυσε τα όλη την εορταστική περίοδο!

#ShapeTested: Να πώς φτιάξαμε γιορτινή σφολιάτα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τι θα έλεγες να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με σφολιάτα και γλύκα ή αλμυρή γέμιση! Θα χρειαστείς δύο φύλλα σφολιάτα και μπόλικη όρεξη!

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Το τι πρέπει να μη φας μέσα στις γιορτές πιθανώς το γνωρίζεις. Το τι πρέπει να φας οπωσδήποτε όμως στα γιορτινά τραπέζια είναι ακόμα πιο σημαντικό! Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

#shapegreece