H δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη για να χάσεις 3 κιλά: Πρόγραμμα 2 εβδομάδων από τη διαιτολόγο

Η δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη από τη διαιτολόγο Κάλλια Γιαννιτσοπούλου σε ένα πρόγραμμα δύο εβδομάδων.

13.04.2018

εχεις διαβασει

Aπό την Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικό διαιτολόγο- διατροφολόγο, MSc, MBA, SRD, μεταπτυχιακό στην Κλινική Διατροφή, Πανεπιστήμιο Surrey, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων (somaygies.gr).

H δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης τροφών και πως μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά πιο γρήγορα;
Η διαιτολόγος μας δίνει το πλανώ διατροφής για καλή υγεία και απώλεια βάρους. ξεκινά σήμερα!

Η διατροφή χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (ΓΔ) είναι κατάλληλη όχι μόνο για διαβητικούς, αλλά και για άτομα που θέλουν να έχουν έναν πραγματικά υγιεινό τρόπο ζωής.

Τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης και πώς θα κάνεις τη δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη

Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στη διατροφή που μας βοηθά να κατατάσσουμε τα τρόφιμα ανάλογα με

την επίδραση που έχουν στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα μας. Οι τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη έχουν την ιδιότητα να μεταβάλλουν σταδιακά και όχι απότομα τη γλυκόζη στο αίμα.

Κατά συνέπεια, νιώθουμε κορεσμό για περισσότερη ώρα ώστε να μην πεινάμε πολύ γρήγορα και βοηθούν στην καλύτερη εφαρμογή ενός προγράμματος υποθερμιδικής διατροφής. Παράλληλα, είναι κατάλληλες για διαβητικούς, γιατί δεν προκαλούν υπεργλυκαιμία και δεν αναγκάζουν το πάγκρεας να παράγει μεγάλες ποσότητες ινσουλίνης.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αποτελεσματικοί τρόποι νηστείας (χωρίς να λιμοκτονήσεις)

Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό του γλυκαιμικού δείκτη, όπως η περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ο τρόπος μαγειρέματος των τροφών (η ψητή πατάτα, για παράδειγμα, έχει υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη από τη βραστή), η ωρίμανση (για τα φρούτα), το χρονικό διάστημα μαγειρέματος (τα ζυμαρικά al dente έχουν χαμηλότερο ΓΔ από τα παραβρασμένα) και ο βαθμός επεξεργασίας τους.

Χούμους

Τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα όσπρια, τα λαχανικά, το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, οι ξηροί καρποί και τα αποξηραμένα φρούτα.

Η δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη σε ελληνική εκδοχή!

Το διαιτολόγιο 2 εβδομάδων περιέχει τροφές χαμηλού ΓΔ που βρίσκεις εύκολα στην Ελλάδα σε κάθε σούπερ μάρκετ και μενού έως 1.200-1.400 θερμίδες.

Ακολουθώντας το μπορείς να χάσεις 1-3 κιλά. Απευθύνεται σε υγιείς άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών και μπορεί να εφαρμοστεί από άτομα με διαβήτη.

 

Κάνε κλικ στις επόμενες σελίδες για το πρόγραμμα 14 ημερών:

pote

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Γλυκοπατάτα με αβοκάντο
Γλυκοπατάτα με αβοκάντο: Η πιο επιτυχημένη συνταγή με comfort υδατάνθρακα και φρούτο

Γλυκοπατάτες με αβοκάντο από την διευθύντρια του Shape, Μυρτώ Μήτσιου

Πώς θα φτιάξεις μόνος σου το πιο λαχταριστό burger της μεγάλης οθόνης
Πώς θα φτιάξεις μόνη σου το πιο λαχταριστό burger της μεγάλης οθόνης

Μπες στην κουζίνα. Έχουμε τη συνταγή για το Big Kahuna Burger που καταβροχθίζει ο Samuel L. Jackson στο Pulp Fiction.

ανοιξιάτικα φρούτα
Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

Στο καλάθι του Μαΐου περιλαμβάνονται αρκετά φρούτα από την φράουλα και το κεράσι μέχρι βερίκοκα ροδάκινα και νεκταρίνια. Το ξεκίνημα του καλοκαιριού έφτασε.

πρωτεΐνη
Να προτιμήσω φυτική ή ζωική πρωτεΐνη; Πώς θα κάνω κάθε πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας;

Οι σωστοί συνδυασμοί για να καταναλώσεις την πρωτεΐνη όπως πρέπει

#shapegreece