Σωστή διατροφή μετά τα 30! Δίαιτα 7 ημερών από τη διατροφολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου για υγιεινή απώλεια βάρους!

Η κατάλληλη δίαιτα έχει σχέση και με την ηλικία σου. Η κλινική διαιτολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου αναλαμβάνει να μας δώσει το ιδανικό πλάνο διατροφής για κάθε τριαντάχρονη!

03.11.2017

εχεις διαβασει

Aπό την Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο, MSc, διευθύντρια Mediterranean Diet Center Χαλανδρίου

Τις περισσότερες φορές επαναλαμβάνουμε την ίδια δίαιτα που κάναμε στα 20, τα 30, τα 40 με μοναδικό «κέρδος» τη φθορά του οργανισμού και τον πιο χαμηλό μεταβολισμό, καθώς δεν είναι σχεδιασμένη στα δικά μας δεδομένα.

Σύμφωνα με μελέτες, οι γυναίκες τείνουν να παίρνουν κατά μέσο όρο 8 κιλά από τα 25 μέχρι τα 54 xρόνια τους, ενώ οι πιο κρίσιμες ηλικίες βρίσκονται μεταξύ των 25-34 ετών. Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε διατροφικές συνήθειες;

Αν βρίσκεσαι στη δεκαετία των τριάντα, ακολούθησε την κατάλληλη δίαιτα 7 ημερών δια χειρός Αμαλίας Γιωτοπούλου και χάσε βάρος εύκολα.

5. Δεν αφήνει περιθώρια για παρεκκλίσεις

Στα 30! Στη διάρκεια της δεκαετίας αυτής, τόσο οι προσωπικές όσο και οι επαγγελματικές υποχρεώσεις αυξάνονται και αναζητούμε εύκολες λύσεις.

Δεν θέλουμε η διατροφή μας να αποτελεί στρεσογόνο παράγοντα. είναι λοιπόν αναγκαίο να μάθουμε να διαχειριζόμαστε την επίδραση που έχει το άγχος στη διατροφή μας: να αντιμετωπίσουμε την ανάγκη που μας οδηγεί πολλές φορές  να αναζητούμε παρηγοριά σε παραπάνω φαγητό.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Οι κανόνες για το ΤΕΛΕΙΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ που δεν παχαίνει (οι τροφές, οι έξυπνες σος σαλάτας και τι θα φας έξω)

Μικρά μυστικά για τη διατροφή στα 30!

  • – Βάλε στόχο να φτάσεις στο επιθυμητό βάρος.
  • – Υπολόγισε ότι η εβδομάδα έχει 14 κύρια γεύματα, 7 μεσημεριανά και 7 βραδινά. Μην παραλείπεις κανένα.
  • – Κατανάλωσε 35ml νερό για κάθε κιλό σωματικού σου βάρους.
  • – Μην χρησιμοποιείς έτοιμα dressing για σαλάτα. Φτιάξε το δικό σου με μισό γιαούρτι, λεμόνι και μαύρο πιπέρι.
  • – Περιόρισε το αλάτι προσθέτοντας διάφορα μπαχαρικά και μυρωδικά στο φαγητό σου.

Δες το πλάνο στη σελίδα 2

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Φτιάξε πεντανόστιμο ρύζι από κουνουπίδι γρήγορα και χωρίς τις θερμίδες του κανονικού λευκού ή καστανού ρυζιού. Θα ξετρελαθείς.

Ποιο είναι το καλύτερο μέλι
Ποιο είναι το καλύτερο μέλι; Ποιο να διαλέξω; Η Κλειώ Δημητριάδου απαντά

Τα είδη μιας από τις πιο θρεπτικές τροφές που μας έχει χαρίσει η φύση.

Κάνεις το squat εντελώς λάθος! (αν και πίστευες πως το κάνεις σωστά!)

Έχεις ακούσει πως δεν πρέπει να κατεβαίνεις κάτω από την παράλληλη γραμμή που σχηματίζουν οι μηροί σου με το έδαφος όταν λυγίζεις τα γόνατα. Αυτή η συμβουλή όμως ήταν τελικά λάθος!

σουπα αβοκαντο, μπροκολο
Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη

Η σούπα που φτιάχνει το καλοκαίρι η fitness editor του Shape.

Τζίντζερ, κόλιαντρο, κάρδαμο και πιπεριές τσίλι για καλύτερη υγεία

Τα ιδιαίτερα βότανα και μυρωδικά της ταϊλανδέζικης κουζίνας δεν είναι μόνο αρωματικά και νόστιμα- έχουν μοναδικά οφέλη για την υγεία σου.

#shapegreece