Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Οι καλύτεροι συνδυασμοί τροφών για αδυνάτισμα, επίπεδη κοιλιά και λιγότερα κιλά!

Σου έχουμε πλάνο: ιδού οι καλύτεροι συνδυασμοί τροφών για απώλεια βάρους και επίπεδη κοιλιά.

02.06.2017

εχεις διαβασει

Εξοπλίσου με τα απαραίτητα, δέσε ποδιά και φτιάχνουμε σούπερ συνταγές. Θέλεις να χάσεις μερικά κιλά με υγιεινό τρόπο; Ιδού οι καλύτεροι συνδυασμοί τροφών για αδυνάτισμα και επίπεδη κοιλιά!

Βήμα πρώτο: Βάλε αυτές τις 5 δυναμωτικές τροφές στο πιάτο σου!

1. Μάνγκο

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C:
Στην άκρη πορτοκάλι. Αυτό το τροπικό φρούτο περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, ενός αντιοξειδωτικού που.. ανάβει φωτιές που καίνε το λίπος.

2. Αγκινάρα

1. Αγκινάρα

Πλούσια σε φυτικές ίνες και δύσκολη στο καθάρισμα, σε βοηθάει να χαμηλώσεις λίγο τους ρυθμούς σου και να μην το παρακάνεις.

3. Βρώμη

Βρώμη
Μία πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι η κατανάλωση της βρώμης καθημερινά μπορεί να μειώσει το Δείκτη Μάζας Σώματός σου (ΒΜΙ) και μπορεί να βοηθήσει να μειωθεί παράλληλα και η κοιλίτσα σου.

4. Παντζάρι

Παντζάρια
Κάποιες χημικές ουσίες που περιέχονται σε αυτό το γλυκό λαχανικό μπορούν να αυξήσουν την αντοχή σου, ώστε να δουλεύεις για περίπου 15% περισσότερο.
Συμβουλή: Για να μην κοκκινίσουν τα χέρια σου, καθάρισε και κόψε το παντζάρι κάτω από κρύο, τρεχούμενο νερό.

5. Μαύρα φασόλια

Στις τοπ αντικαρκινικές τροφές, πρόσθεσε φασόλια
Με την επιβράδυνση των ενζύμων που μετατρέπουν το άμυλο σε ζάχαρη, οι πρωτεΐνες των μαύρων φασολιών κρατούν υπό έλεγχο τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σου –  και της όρεξής σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Βήμα δεύτερο: Φρόντισε επίσης να έχεις αρκετά από τα προϊόντα που ακολουθούν:

  • Γάλα αμυγδάλου
  • Κανέλα
  • Κρεμμύδι
  • Ζωμό λαχανικών
  • Κύμινο
  • Σκόρδο σε σκόνη
  • Λάιμ
  • Λεμόνι
  • Φρέσκο δυόσμο

Βήμα τρίτο: Τώρα που έχεις όλα τα απαραίτητα είσαι έτοιμη να δημιουργήσεις το καλύτερο γεύμα για να μειώσεις την κοιλίά σου, ακολουθώντας τις συνταγές που ακολουθούν.

Δημοφιλή

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Σουβλάκια με ροδάκινο και χτένια τυλιγμένα σε βασιλικό

Σουβλάκια με ροδάκινο: Όταν ψήνεις τα ροδάκινα, εντείνεται η γλύκα τους και γίνονται ακόμη πιο ζουμερά. Δοκίμασέ τα σήμερα σε σουβλάκι!

Τα οφέλη του καστανού ρυζιού στην υγεία του οργανισμού

Το καστανό ρύζι εμπεριέχει σε σημαντικά ποσά δυο άκρως απαραίτητα ιχνοστοιχεία για τον ανθρώπινο οργανισμό, τον ψευδάργυρο και το σελήνιο

Η μαγειρική σόδα η… θαυματουργή: 10 χρήσεις της στην κουζίνα

Ναι, τη χρησιμοποιείς για να μουλιάσεις τα ρεβίθια ή για να φουσκώσουν τα τυροπιτάκια, όμως η μαγειρική σόδα έχει –και δικαιολογημένα– τη φήμη του «σωτήρα» όταν θέλεις να φρεσκάρεις και να καθαρίσεις κάτι.

5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν αγοράσεις ή μαγειρέψεις κρέας

Πήγαμε στον κρεοπώλη και ρωτήσαμε – ιδού τι μάθαμε

#shapegreece