Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Αυτές είναι οι 10 πιο διάσημες και δημοφιλείς δίαιτες ever! Μάθε τα προγράμματα διατροφής τους

Κάποιες από αυτές τις ακούς συχνά –άλλες λίγο λιγότερο-, ποια όμως από αυτές τις δημοφιλείς δίαιτες είναι κατάλληλη για σένα;

06.07.2017

εχεις διαβασει

Έχουν συνηθισμένα ή πρωτότυπα ονόματα, παράξενους ή λογικούς κανόνες και -τι σημαντικότερο- όλες υπόσχονται ότι μπορούν να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι. Μελετήσαμε τα πλεονεκτήματα και των μειονεκτήματα μερικών από τις πιο διάσημες και δημοφιλείς δίαιτες και σου παρουσιάζουμε την… ετυμηγορία μας!

Οι 10 πιο διάσημες και δημοφιλείς δίαιτες!

1 Paleo Diet (η δίαιτα των πρωτόγονων)

Πρωτόγονη δίαιτα: υπέρ & κατά της paleo diet

Τι είναι: Βασισμένη στη μίμηση των διατροφικών προτύπων των νομάδων κυνηγών και τροφοσυλλεκτών προγόνων μας, η δίαιτα paleo δίνει έμφαση στη μεγάλη ποσότητα πρωτεϊνών με περιορισμένους υδατάνθρακες που αποκλείει εντελώς τα σιτηρά. Οι οπαδοί της εστιάζουν σε τροφές που θεωρείται πως παρέχουν αλκαλικό (φρούτα και λαχανικά) αντί για όξινο (κρέας, τυρί, ψάρι και όσπρια) περιβάλλον στο αίμα σου.

Τα υπέρ: Η ουσία της δίαιτας Paleo είναι η έμφαση στην πρόσληψη φρούτων και λαχανικά, από τα οποία όλες μπορούμε να ωφεληθούμε. Μας αρέσουν επίσης πως πολλές από τις εμπνευσμένες από τους «πρωτόγονους» συνταγές περιέχουν αμυλούχα λαχανικά τα οποία είναι υγιεινά και χορταστικά.

Τα κατά: Aπό επιστημονική άποψη, δεν υπάρχει κάτι που να υποστηρίζει πραγματικά τη δίαιτα Paleo. Πρώτον, ο μέσος όρος ζωής νομάδων κυνηγών και τροφοσυλλεκτών ήταν περίπου 30 χρόνια (εντυπωσιακό;). Δεύτερον, για το μέσο υγιή ενήλικα, το pH του αίματος δεν έχει καμία σημασία. Παρότι θα υποστηρίζαμε έτσι κι αλλιώς την αύξηση της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών και τη μείωση του αλατιού στη διατροφή σου, ο πλήρης αποκλεισμός των σιτηρών, των οσπρίων και των γαλακτοκομικών θα σε οδηγήσει στην έλλειψη ορισμένων βασικών θρεπτικών συστατικών – και δεν υπάρχει περίπτωση να το κρατήσεις!

Το συμπέρασμα: Κράτησε τα καλά και άφησε τα υπόλοιπα στην άκρη.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ομελέτα με πατάτες και σέσκουλα: Η σούπερ υγιεινή και οικονομική συνταγή!

Αυτό το πιάτο εiναι οικονοµικό και δiνει 4 µερiδες: Ομελέτα με πατάτες και σέσκουλα.

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Οι 10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι (Απόφυγέ τες αν θες επίπεδη κοιλιά σε 1 μέρα!)

10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι και είναι καλό να αποφεύγεις για να έχεις πάντα επίπεδη κοιλιά.

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα

Smoothie αποτοξίνωσης με ρόδι και μπανάνα και με μόνο 255 θερμίδες.

Ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν (αλλά δεν παχαίνουν) από τη διαιτολόγο!

Υπέροχες ιδέες για σνακ πρωτεΐνης που χορταίνουν από την διατροφολόγο- διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου. Δοκίμασέ τες σήμερα και χόρτασε την πείνα σου έξυπνα.

Βάφλες ΧΩΡΙΣ γλουτένη ή ζάχαρη με σος σοκολάτας και λίγες θερμίδες!

Αυτές οι γεμάτες σοκολάτα βάφλες χωρίς γλουτένη σερβίρονται με μία ζεστή σoς σοκολάτας. Είναι σα να τρως γλυκό για πρωινό!

#shapegreece