Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Sugar Detox: η δίαιτα που δρα σαν κολλαγόνο σε πρόσωπο και σώμα (Πλάνο 1 μήνα για να χάσεις κιλά!)

Μπορεί μια δίαιτα να επηρεάσει -και να βελτιώσει- την εμφάνισή σου και να λειτουργήσει κατά της γήρανσης; Αυτό τουλάχιστον υπόσχεται η Δίαιτα Sugar Detox!

19.09.2017

Η λογική πίσω από τη δίαιτα Sugar Detox : Ο συσχετισμός μεταξύ της ζάχαρης και της πρόωρης γήρανσης είναι μια διαδικασία που ονομάζεται γλυκοζυλίωση και συμβαίνει όταν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα είναι υπερβολικά ανεβασμένα. Οι επιπτώσεις αυτής της διαδικασίας μπορεί να επηρεάσουν όλα τα όργανα του σώματος και πυροδοτούν μία φλεγμονώδη αντίδραση, που προκαλεί βλάβες των ιστών και πρόωρη γήρανση.

Τα κύτταρα του κολλαγόνου και της ελαστίνης που βοηθούν το πρόσωπό σου να νικήσει τη βαρύτητα, είναι πολύ ευπαθή στην επίθεση του σακχάρου. Όταν συμβαίνει η διαδικασία της γλυκοζυλίωσης, οι μαλακές και απαλές τους ίνες σκληραίνουν και το δέρμα αποκτά ρυτίδες και «κρεμάει». Άρα, όσο περισσότερη ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες καταναλώνεις, τόσο μεγαλύτερη επίθεση δέχονται το κολλαγόνο και η ελαστίνη και τόσο πιο γηρασμένη δείχνει η επιδερμίδα σου.

Έχεις λοιπόν ακόμη περισσότερους λόγους να μειώσεις τη ζάχαρη στη διατροφή. Επιπλέον, αυξάνοντας την κατανάλωση τροφών όπως τα μήλα που περιέχουν άφθονα αντιοξειδωτικά -χημικά που καταπολεμούν τη διαδικασία της γλυκοζυλίωσης- μπορείς να ενισχύσεις ακόμη περισσότερο την επιδερμίδα σου. Η δίαιτα Sugar Detox (Αποτοξίνωση από τη Ζάχαρη) είναι πλούσια σε τροφές που βελτιώνουν την επιδερμίδα και θα μπορούσε πραγματικά να είναι η απάντηση στα προβλήματα του δέρματός σου.

 

(Δες επίσης: Χάσε 4 κιλά με τη δίαιτα γλυκαιμικού δείκτη (gi) τώρα! Δες το πλάνο διατροφής για 7 ημέρες)

Ξεκινώντας:

Η δίαιτα Sugar Detox διαιρείται σε τέσσερις εβδομάδες που ξεκινούν με ένα τριήμερο πρόγραμμα αποτοξίνωσης. Για αυτές τις τρεις ημέρες δε θα πρέπει να τρως ή να πίνεις:

  • Γάλα, γιαούρτι ή τυρί. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν λακτόζη, έναν τύπο σακχάρου, και έτσι είναι αποκλεισμένα τις τρεις πρώτες μέρες για να καθαρίσει εντελώς ο οργανισμός σου.
  • Σιτάρι ή άλλους υδατάνθρακες (ζυμαρικά, δημητριακά, ψωμί, ρύζι).
  • Πρόσθετη ζάχαρη κάθε είδους.
  • Τεχνητά γλυκαντικά.
  • Αλκοόλ.
  • Φρούτα (εκτός από λεμόνι ή χυμό λάιμ).

Θα πρέπει να χορταίνεις με άπαχο κρέας, ψάρι, αβγά ή χορτοφαγικές μορφές πρωτεΐνης όπως φακές, ρεβίθια και φασόλια. Θα πρέπει επίσης να τρως άφθονη σαλάτα ή λαχανικά με λίγους υδατάνθρακες.

(Δες επίσης: Η καλύτερη δίαιτα εξπρές 15 ημερών από την Δρ Μαρία Ψωμά!)

Απόφυγε τα αμυλούχα λαχανικά όπως τα καρότα. Είναι σημαντικό να πίνεις πολύ νερό -σκέτο ή αεριούχο- και πράσινο ή μαύρο τσάι και αφεψήματα.

Kάνε κλικ παρακάτω για το πλήρες πλάνο Sugar Detox τεσσάρων εβδομάδων:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

8 αγαπημένοι διαιτολόγοι του Shape μοιράζονται τις αγαπημένες τους συνταγές και τις τροφές που προτιμούν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2017, η οποία γιορτάζεται σήμερα, 16 Οκτωβρίου, ζητήσαμε από τους αγαπημένους διαιτολόγους του Shape και Shape.gr να μας αποκαλύψουν την αγαπημένη τους υγιεινή τροφή, συνταγή ή και ολόκληρο γεύμα!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: ΑΥΤΕΣ είναι οι 10 αρχές για υγιεινή διατροφή και ωραίο σώμα!

Οι βασικές αρχές για σωστή διατροφή κρύβουν γεύση και υγεία: 10 βασικές διατροφικές αρχές, όπως αυτές προκύπτουν από τις πιο σύγχρονες έρευνες που αφορούν την καλή υγεία και τη μακροζωία.

Αυγά μπένεντικτ με σος ολαντέζ από αβοκάντο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Ο Μάνος Δημητρούλης ετοιμάζει αυγά benedict με σος hollandaise από αβοκάντο, μια συνταγή που θα λατρέψεις.

Υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας ετοιμάζει υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο δοκιμασμένα από την ίδια και την οικογένειά της.

Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Η Σταυρούλα Κρίκη ετοιμάζει μπιφτέκια σολομού με υπέροχη γεύση και λίγες θερμίδες. Δοκίμασε τη συνταγή της ειδικού και θα μας θυμηθείς.

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου μας ετοιμάζει εύκολη σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά γιατί οι σαλάτες δεν μπορούν να γίνουν πιάτο και του φθινοπώρου.

#shapegreece