Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

10 αλάνθαστες τεχνικές για να βγάλεις τις γιορτές χωρίς γραμμάριο επιπλέον και χωρίς να στερηθείς τίποτα!

Ο φόβος των Χριστουγεννιάτικων κιλών πλησιάζει; Έφτασε η χρονιά που μπορείς να το αλλάξεις!

12.12.2017

Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι μια απο τις πιο χαρούμενες περιόδους κατά την διάρκεια του χρόνου και όλοι μας την περιμένουμε με ανυπομονησία.

Από την Δήμητρα Γλυνού, Κλινική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο

Οι χριστουγεννιάτικες λιχουδιές και φέτος θα βρίσκονται μπροστά σου, καθώς τα οικογενειακά τραπέζια και οι εορτάζοντες θα είναι στην καθημερινότητα  αυτές τις δυο εβδομάδες.

Διάβασε και μάθε πως μπορείς να διατηρήσεις το βάρος σου κατα την διάρκεια των εορτών χωρίς να στερηθείς τίποτα απο αυτά που σου αρέσουν.

Tip No1: Φτιάξε το πλάνο σου

Για να ισορροπήσεις  τις θερμίδες που θα καταναλώσεις κατα την διάρκεια των Xριστουγέννων μπορείς να διαλέξεις κάποιες μέρες του δεκαπενθήμερου που θα ξεφύγεις απο τις καθημερινές σου συνήθειες και θα απολαύσεις το φαγητό που σου αρέσει χωρίς τύψεις.

Επίλεξε 2 ημέρες την εβδομάδα που θα καταναλώσεις κάποιο φαγητό ή γλυκό που θα είναι της αρεσκείας σου που δεν μπορείς να το καταναλώσεις καθημερινά λόγω πολλών και ‘’κακών’’ θερμίδων.

Tip No2: Ένα σνακ πριν το φαγητό

Πολλές φορές νομίζεις πως αν δεν φας τίποτα άλλο τις μέρες που θα πας σε ένα γιορτινό τραπέζι θα σε βοηθήσει στο να μην πάρεις βάρος. Αυτό όμως φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα, καθώς θα είσαι πολύ πεινασμένη.

Ένα καλό πρωινό πριν το γεύμα ή ένα σνακ πριν το δείπνο θα σε κάνεις να μην ‘’ορμήξεις’’ στα διάφορα φαγητά που θα βλέπεις στο τραπέζι. Επίσης μην ξεχνάς πως η κατανάλωση σνακ ενδιάμεσα απο τα κυρίως γεύματα βοηθά στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

#30DayChallenge: 1 νούμερο μικρότερο μέχρι τις γιορτές με το πλάνο του SHAPE!

Tip No3: Έλεγξε τις μερίδες σου

Κάτι σημαντικό που θα πρέπει να θυμάσε τις γιορτές είναι να ελέγχεις τις ποσότητες του φαγητού που θα καταναλώσεις αυτές τις μέρες. Προσπάθησε να μην γεμίσεις το πιάτο σου με όλα τα φαγητά που θα βλέπεις στο τραπέζι και φυσικά βάλε ως στόχο να μην συμπληρώσεις επιπλέον μερίδα κατα την διάρκεια του γεύματος.

Tip No4: Κάνε τις σωστές επιλογές

Η σωστή επιλογή φαγητών θα σε βοηθήσει να μην στερηθείς το φαγητό κατα την διάρκεια των εορτών αλλά παράλληλα να φύγεις χορτασμένη απο το τραπέζι. Αυτό που χρειάζεται μόνο είναι να περιορίσεις τα φαγητά πολλών λιπαρών όπως είναι τα τηγανιτά και να τα αντικαταστήσεις με μια μεγάλη μερίδα σαλάτας, μια επιλογή κρέατος που σου αρέσει και μια μικρότερη μερίδα συνοδευτικού οπως ρύζι ή πατάτες.

Συνέχισε εδώ:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Η χρυσή δεκάδα: Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες (μιας και το Πάσχα πέφτει νωρίς)

Η διατροφολόγος μας δίνει τις 10 κινήσεις που χρειάζεσαι να ξέρεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Είναι η flexitarian διατροφή η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού για να μετράς όλες τις μερίδες στα δάχτυλά σου

Η δίαιτα του χεριού: Με μόνο μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Μαύρισαν οι μπανάνες; Φτιάξε μίνι τηγανίτες με τρία υλικά (έχουν μόνο 93 θερμίδες)

Μόνο 52 θερμίδες ανά μερίδα, οι μίνι τηγανίτες μπανάνας θα σε ενθουσιάσουν και θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις τις μπανάνες που μαύρισαν.

Φτιάξε σπιτική granola σε μόλις 30 λεπτά!

Ό,τι πρέπει για σένα που θέλεις κάτι διαφορετικό από το άνοστο μούσλι και από τα δημητριακά που συχνά είναι full στη ζάχαρη.

#shapegreece