Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Να πώς θα φτιάξεις νόστιμα αλλά σούπερ υγιεινά σνακ για τον Άγιο Βαλεντίνο

Είτε είσαι υπέρ της γιορτής του έρωτα, είτε είσαι κατά, θα βρεθείς να γιορτάζεις τον Άγιο Βαλεντίνο με πολλά γλυκά τριγύρω.

06.02.2017

εχεις διαβασει

Μην χαλάσεις τη δίαιτα για τον Άγιο Βαλεντίνο. Μπες στο βαλεντίνικο κλίμα αλλά προσέχοντας τη γραμμή σου.

Απόφυγε τα έτοιμα γλυκά στα οποία δεν μπορείς να ελέγξεις τα λιπαρά και τη ζάχαρη και φτιάξε δικά σου πρωτότυπα σνακ.

Ιδού μερικές επιλογές που παίρνουν έγκριση και από το διαιτολόγο.

Προτίμησε φράουλες τις οποίες θα καλύψεις με μαύρη σοκολάτα λιωμένη. Οι δύο φράουλες θα σου κοστίσουν 74 θερμίδες μόνο.

fraoules

Δοκίμασε χτυπημένη κρέμα γάλακτος με λίγα λιπαρά με μούρα και πάρε μόλις 54 θερμίδες για 10 μούρα και 1/8 του φλιτζανιού κρέμα.

berries-and-whip-400x400

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο από τον Cool Artisan

Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, όπως και τα γλυκά όλης της χρονιάς μπορούν να είναι νόστιμα, λαχαρτιστά και vegan συγχρόνως. Χωρίς τύψεις, χωρίς ενόχες απόλαυσε τα όλη την εορταστική περίοδο!

#ShapeTested: Να πώς φτιάξαμε γιορτινή σφολιάτα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τι θα έλεγες να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με σφολιάτα και γλύκα ή αλμυρή γέμιση! Θα χρειαστείς δύο φύλλα σφολιάτα και μπόλικη όρεξη!

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Το τι πρέπει να μη φας μέσα στις γιορτές πιθανώς το γνωρίζεις. Το τι πρέπει να φας οπωσδήποτε όμως στα γιορτινά τραπέζια είναι ακόμα πιο σημαντικό! Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

#shapegreece