Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Έξυπνη ιδέα για να πίνεις περισσότερο νερό σε δύο βήματα

Μην ξεχνάς, ειδικά τους μήνες με υψηλές θερμοκρασίες να πίνεις περισσότερο νερό. Ιδού μια έξυπνη ιδέα για να έχεις ένα μπουκάλι που θα σου θυμίζει να πίνεις νερό.

17.07.2017

εχεις διαβασει

Κάνε αυτό στο μπουκάλι του νερού σου για να σιγουρευτείς ότι παραμένεις ενυδατωμένη όλη την ημέρα!

Το να πιεις τα απαραίτητα 8 ποτήρια νερό την ημέρα δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Αλλά, αν αναλογιστείς όλα τα απίστευτα οφέλη του νερού για την υγεία σου, σίγουρα αξίζει λίγο από το χρόνο και τον κόπο σου για να τα καταφέρεις. Μην ξεχνάς ότι το πρώτο πράγμα που σου προσφέρει το νερό είναι ότι κάνει το δέρμα σου να λάμπει. Αυτό συμβαίνει επειδή το νερό «πλημμυρίζει» τα πάντα, γεμίζοντας τις ρυτίδες και τους πόρους σου.
Και όχι μόνο αυτό. Το H20 μπορεί να συμβάλει και στην απώλεια βάρους, καθώς ενισχύει την καύση θερμίδων και σε αποτρέπει από την κατάποση άλλων-συνήθως γεμάτων ζάχαρη- ποτών.

Αν παλεύεις λοιπόν να πιεις περισσότερο κάθε ημέρα, υπάρχει μία εύκολη λύση για να τα καταφέρεις:
Βήμα 1ο: Βρες ένα μεγάλο, επαναχρησιμοποιούμενο μπουκάλι στο οποίο θα βάζεις το νερό σου και ένα μαρκαδοράκι.

 

Βήμα 2ο: Ξεκινώντας από την κορυφή και κατεβαίνοντας προς τα κάτω στο μπουκάλι, ανάλογα με τις ανάγκες του σώματός σου σε νερό, σημείωσε γραμμές με ώρες δίπλα από αυτές.
Με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσεις ένα κίνητρο να πιεις μία συγκεκριμένη ποσότητα μέχρι μία συγκεκριμένη ώρα. Τόσο απλό και τόσο ευφυές.

Topics:

νερό

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πρωτότυπο κέικ με κουρκουμά (μπορεί να γίνει και νηστήσιμο)

Ένα λαχταριστό κέικ με κουρκουμά (γνωστό και ως sfouf) με το οποίο μπορείς να συνοδεύσεις και τον καφέ σου και να το κάνεις και νηστήσιμο.

Υγιεινές τηγανίτες με μπανάνα για τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες υγιεινές για το πρωινό σου με αυγά και μπανάνες

Spring Detox Δίαιτα: Πλάνο διατροφής 21 ημερών από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη (χωρίς κρέας!)

Κάνε την αποτοξινωτική και χορτοφαγική διατροφή που δημιιούργησε για το Shape.gr η Αναστασία Κόκκαλη.

Shape Tested: Cookies με βρόμη και κανέλα από τη διατροφολόγο Κλειώ Χούπη

Αυτά τα cookies με βρόμη μπορείς να τα καταναλώσεις για πρωινό ή σνακ και είναι έτοιμα σε μόλις 15 λεπτά! Kαι καλύτερο: Έχουν μόνο 77 θερμίδες το ένα!

Ζυμαρικά και δημητριακά ολικής άλεσης: Γιατί να τα προτιμήσεις και ποιοι πρέπει να τα αποφεύγουν

Γιατί να προτιμήσω ολικής αλέσεως ζυμαρικά και δημητριακά; Τι προτείνει η διατροφολόγος Ανδρονίκη Πάντα;

#shapegreece