Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τα 12 φρούτα και λαχανικά που βοηθούν να χάσεις βάρος

Ιδού ποια φρούτα και λαχανικά πρέπει να προτιμήσεις, αφού σε βοηθούν περισσότερο στην απώλεια βάρους, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.

05.11.2016

εχεις διαβασει

Όλα τα φρούτα και λαχανικά είναι υγιεινά. Υπάρχουν όμως κάποια συγκεκριμένα φρούτα που σε είναι πρωταθλητές στο αδυνάτισμα και σε βοηθούν να χάσεις περισσότερο βάρος σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο PLOS Medicine.

Tη λίστα με τα φρούτα και λαχανικά που είναι πρωταθλητές στο αδυνάτισμα, δημιούργησαν μετά από μελέτη τους ερευνητές του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 2 ροφήματα που πραγματικά καίνε το λίπος!

Στην εν λόγω έρευνα οι μελετητές συνέλεξαν στοιχεία από τις διατροφικές συνήθειες και την αλλαγή βάρους 130.000 ανδρών και γυναικών για δύο δεκαετίες.

Όπως φανέρωσε η έρευνα, η γενικότερη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών συνδέεται με την απώλεια και διατήρηση υγιούς βάρους.

Υπήρξαν όμως και κάποια φρούτα και λαχανικά που έριξαν τον αριθμό της ζυγαριάς ακόμα πιο κάτω:

  • Τα μήλα και τα αχλάδια
  • Μούρα
  • Τα σταυρανθή λαχανικά (κουνουπίδι, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών)
  • Tα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (λάχανο, σέσκουλα, χόρτα, σπανάκι, μαρούλι)
  • Tην δωδεκάδα συμπληρώνουν το tofu ή σόγια

Τι μαγικό έχουν όμως τα μήλα ή το κουνουπίδι και όλα τα υπόλοιπα φρούτα και λαχανικά της λίστας;

Όπως φαίνεται, τα φρούτα αυτά και λαχανικά έχουν φυτικές ίνες που μπορούν να γεμίσουν την στομάχι ενώ ταυτόχρονα έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, διατηρώντας τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά.

Αν αναρωτιέται τι γυρεύει το τόφου στη λίστα, έχεις δίκιο. Δεν περιέχει σχεδόν καθόλου φυτικές ίνες αλλά σίγουρα έχει αρκετή πρωτεΐνη για λιγότερες θερμίδες. Μισή κούπα σου δίνει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης και λιγότερες από 100 θερμίδες.

Προσοχή προσοχή:

Οι ερευνητές τονίζουν πως η κατανάλωση συγκεκριμένων λαχανικών συνδέθηκε με μικρότερη απώλεια βάρους. Και ναι, μιλάμε για πατάτες, αρακά και καλαμπόκι. Όπως φαίνεται, έχουν περισσότερες θερμίδες και υψηλότερο γλυκαιμικό φορτίο. Σκέψου πως 5 κούπες μπρόκολο σου δίνουν 160 θερμίδες, όσες μια μετρα πατάτα στο φούρνο.

2. Γλυκοπατάτες

Αυτό που εξηγούν οι ερευνητές είναι το αυτονόητο. Κατανάλωσε πολλά φρούτα και λαχανικά, τρώγε και λαχανικά όπως οι πατάτες ή το καλαμπόκι αλλά φέρσου σε αυτά όπως στο ψωμί ή το ρύζι: μείωσε την ποσότητα αλλά μην τα αποκλείεις από τη διατροφή σου.

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Shape tested: Γρανίτα με κεράσι – Το ιδανικό γλύκισμα για καλό ύπνο

Η Κλειώ Δημητριάδου, διαιτολόγος- διατροφολόγος δοκιμάζει το ιδανικό γλύκισμα για καλό ύπνο: γρανίτα με κεράσι.

Ο Σάκης Ρουβάς φτιάχνει σπιτική πίτσα και εμείς δοκιμάζουμε τη συνταγή

Περισσότερα από 110 χιλιάδες άτομα έχουν δει το βίντεο του Σάκη Ρουβά, στο οποίο ο έλληνας σταρ φτιάχνει σπιτική πίτσα και την απολαμβάνει! Δες τη συνταγή για σπιτική ζύμη πίτσας

Πώς να πίνεις τον καφέ σου ώστε να μη γεμίζεις θερμίδες και σάκχαρα;

Αν λατρεύεις τον καφέ, δες τις μικρές αλλαγές που θα κάνουν πραγματικά τη διαφορά στις θερμίδες σου.

Η Χριστίνα Μπόμπα φτιάχνει τραχανά από τη Λαμία: Εσύ ξέρεις τι να πάρεις από κάθε περιοχή της Ελλάδας;

Γίγαντες απο την Καστοριά, τραχανά από τη Λαμία και όλα όσα φτιάχνει κάθε μέρος της Ελλάδας!

7 τροφές που καίνε λίπος: Μύθος ή πραγματικότητα;

Υπάρχουν τροφές που καίνε λίπος; Τι ισχύει για 7 διάσημες υπερ- τροφές που καίνε λίπος, ποια είναι αλήθεια και που αρχίζει ο μύθος;

chillbox: Το πιο γευστικό frozen yogurt σου κάνει δώρο ταξίδια σε όλο τον κόσμο και απίθανα δώρα, γεμάτα καλοκαίρι!

Ταξίδια σε Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη και κορυφαία smartphone περιμένουν κάθε μήνα να γίνουν δικά σου!

#shapegreece