Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τα 12 φρούτα και λαχανικά που βοηθούν να χάσεις βάρος

Ιδού ποια φρούτα και λαχανικά πρέπει να προτιμήσεις, αφού σε βοηθούν περισσότερο στην απώλεια βάρους, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.

05.11.2016

εχεις διαβασει

Όλα τα φρούτα και λαχανικά είναι υγιεινά. Υπάρχουν όμως κάποια συγκεκριμένα φρούτα που σε είναι πρωταθλητές στο αδυνάτισμα και σε βοηθούν να χάσεις περισσότερο βάρος σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο PLOS Medicine.

Tη λίστα με τα φρούτα και λαχανικά που είναι πρωταθλητές στο αδυνάτισμα, δημιούργησαν μετά από μελέτη τους ερευνητές του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 2 ροφήματα που πραγματικά καίνε το λίπος!

Στην εν λόγω έρευνα οι μελετητές συνέλεξαν στοιχεία από τις διατροφικές συνήθειες και την αλλαγή βάρους 130.000 ανδρών και γυναικών για δύο δεκαετίες.

Όπως φανέρωσε η έρευνα, η γενικότερη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών συνδέεται με την απώλεια και διατήρηση υγιούς βάρους.

Υπήρξαν όμως και κάποια φρούτα και λαχανικά που έριξαν τον αριθμό της ζυγαριάς ακόμα πιο κάτω:

  • Τα μήλα και τα αχλάδια
  • Μούρα
  • Τα σταυρανθή λαχανικά (κουνουπίδι, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών)
  • Tα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (λάχανο, σέσκουλα, χόρτα, σπανάκι, μαρούλι)
  • Tην δωδεκάδα συμπληρώνουν το tofu ή σόγια

Τι μαγικό έχουν όμως τα μήλα ή το κουνουπίδι και όλα τα υπόλοιπα φρούτα και λαχανικά της λίστας;

Όπως φαίνεται, τα φρούτα αυτά και λαχανικά έχουν φυτικές ίνες που μπορούν να γεμίσουν την στομάχι ενώ ταυτόχρονα έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, διατηρώντας τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά.

Αν αναρωτιέται τι γυρεύει το τόφου στη λίστα, έχεις δίκιο. Δεν περιέχει σχεδόν καθόλου φυτικές ίνες αλλά σίγουρα έχει αρκετή πρωτεΐνη για λιγότερες θερμίδες. Μισή κούπα σου δίνει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης και λιγότερες από 100 θερμίδες.

Προσοχή προσοχή:

Οι ερευνητές τονίζουν πως η κατανάλωση συγκεκριμένων λαχανικών συνδέθηκε με μικρότερη απώλεια βάρους. Και ναι, μιλάμε για πατάτες, αρακά και καλαμπόκι. Όπως φαίνεται, έχουν περισσότερες θερμίδες και υψηλότερο γλυκαιμικό φορτίο. Σκέψου πως 5 κούπες μπρόκολο σου δίνουν 160 θερμίδες, όσες μια μετρα πατάτα στο φούρνο.

2. Γλυκοπατάτες

Αυτό που εξηγούν οι ερευνητές είναι το αυτονόητο. Κατανάλωσε πολλά φρούτα και λαχανικά, τρώγε και λαχανικά όπως οι πατάτες ή το καλαμπόκι αλλά φέρσου σε αυτά όπως στο ψωμί ή το ρύζι: μείωσε την ποσότητα αλλά μην τα αποκλείεις από τη διατροφή σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τι είναι η δίαιτα φάντασμα; Η μελέτη που έσπασε το διαδίκτυο!

Η μελέτη με τίτλο «Emty calories and the fantom fullness» στο American Journal of Clinical Nutition νίκησε σε likes και την Kim Kardashian (#not αλλά θα μπορούσε.)

Το πλάνο διατροφής 7 ημερών που ακολουθεί η Ελένη Μενεγάκη για να κάνει δίαιτα!

Αυτή είναι η δίαιτα της Ελένης Μενεγάκη μετά της γέννηση της κόρης της

Πόσες θερμίδες πρέπει να φας για να πάρεις ένα κιλό; Τι λένε οι ειδικοί

Πόσες θερμίδες πρέπει να φας για να πάρεις ένα κιλό; Ας ξεχωρίσουμε τους μύθους από τις αλήθειες.

Η μεγάλη γκάφα της Κιμ Καρντάσιαν με τη δίαιτα της γρίπης

Τι σημαίνει «κάνω τη δίαιτα της γρίπης» και γιατί ο κόσμος στο Twitter ενοχλήθηκε από το σχετικό ποστάρισμα της Κιμ Καρντάσιαν.

#shapegreece