Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τα 12 φρούτα και λαχανικά που βοηθούν να χάσεις βάρος

Ιδού ποια φρούτα και λαχανικά πρέπει να προτιμήσεις, αφού σε βοηθούν περισσότερο στην απώλεια βάρους, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.

05.11.2016

εχεις διαβασει

Όλα τα φρούτα και λαχανικά είναι υγιεινά. Υπάρχουν όμως κάποια συγκεκριμένα φρούτα που σε είναι πρωταθλητές στο αδυνάτισμα και σε βοηθούν να χάσεις περισσότερο βάρος σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο PLOS Medicine.

Tη λίστα με τα φρούτα και λαχανικά που είναι πρωταθλητές στο αδυνάτισμα, δημιούργησαν μετά από μελέτη τους ερευνητές του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 2 ροφήματα που πραγματικά καίνε το λίπος!

Στην εν λόγω έρευνα οι μελετητές συνέλεξαν στοιχεία από τις διατροφικές συνήθειες και την αλλαγή βάρους 130.000 ανδρών και γυναικών για δύο δεκαετίες.

Όπως φανέρωσε η έρευνα, η γενικότερη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών συνδέεται με την απώλεια και διατήρηση υγιούς βάρους.

Υπήρξαν όμως και κάποια φρούτα και λαχανικά που έριξαν τον αριθμό της ζυγαριάς ακόμα πιο κάτω:

  • Τα μήλα και τα αχλάδια
  • Μούρα
  • Τα σταυρανθή λαχανικά (κουνουπίδι, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών)
  • Tα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (λάχανο, σέσκουλα, χόρτα, σπανάκι, μαρούλι)
  • Tην δωδεκάδα συμπληρώνουν το tofu ή σόγια

Τι μαγικό έχουν όμως τα μήλα ή το κουνουπίδι και όλα τα υπόλοιπα φρούτα και λαχανικά της λίστας;

Όπως φαίνεται, τα φρούτα αυτά και λαχανικά έχουν φυτικές ίνες που μπορούν να γεμίσουν την στομάχι ενώ ταυτόχρονα έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, διατηρώντας τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά.

Αν αναρωτιέται τι γυρεύει το τόφου στη λίστα, έχεις δίκιο. Δεν περιέχει σχεδόν καθόλου φυτικές ίνες αλλά σίγουρα έχει αρκετή πρωτεΐνη για λιγότερες θερμίδες. Μισή κούπα σου δίνει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης και λιγότερες από 100 θερμίδες.

Προσοχή προσοχή:

Οι ερευνητές τονίζουν πως η κατανάλωση συγκεκριμένων λαχανικών συνδέθηκε με μικρότερη απώλεια βάρους. Και ναι, μιλάμε για πατάτες, αρακά και καλαμπόκι. Όπως φαίνεται, έχουν περισσότερες θερμίδες και υψηλότερο γλυκαιμικό φορτίο. Σκέψου πως 5 κούπες μπρόκολο σου δίνουν 160 θερμίδες, όσες μια μετρα πατάτα στο φούρνο.

2. Γλυκοπατάτες

Αυτό που εξηγούν οι ερευνητές είναι το αυτονόητο. Κατανάλωσε πολλά φρούτα και λαχανικά, τρώγε και λαχανικά όπως οι πατάτες ή το καλαμπόκι αλλά φέρσου σε αυτά όπως στο ψωμί ή το ρύζι: μείωσε την ποσότητα αλλά μην τα αποκλείεις από τη διατροφή σου.

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου χωρίς αλεύρι με τη συνταγή της διατροφολόγου

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου, περίπου 12 μερίδες, με τη συνταγή της διαιτολόγου- διατροφολόγου Ελένης Παπαγιαννίδου.

#CleanΕating: Οι 12 must τροφές για να κάνεις υγιεινή διατροφή!

H έννοια της υγιεινής διατροφής έχει πάρει διαστάσεις μανίας πλέον, με τo hashtag #CleanEating να κάνει ρεκόρ στο Ιnstagram.

Μπισκότα σοκολάτας με φαγόπυρο (χωρίς γλουτένη)

Συνταγές με φαγόπυρο: Μπισκότα με φαγόπυρο και σοκολάτα. Αν δεν είσαι φαν της σοκολάτας, αντικατάστησε με ανάλατα κομμάτια από κάσιους.

Μήπως τρως πολλά σνακ διαίτης; Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για δίαιτα!

Θα ήθελες να είχες ένα σνακ τώρα; Δεν είσαι η μόνη! Δες τι λένε οι έρευνες και τι προτείνει η διαιτολόγος

Πρέπει πράγματι να ανησυχήσεις εάν τρως πολλά φρούτα;

Οι δίαιτες χωρίς ζάχαρη έχουν κατακλύσει το Instagram στην εποχή μας και αυτό είναι κάτι καλό αφού η ζάχαρη μπορεί να κάνει μεγάλο σαμποτάζ στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά.

Πώς θα φτιάξεις τον καλύτερο γαλλικό καφέ;

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ 2016, στις 29 Σεπτεμβρίου, ψάξαμε και βρήκαμε πως θα φτιάξεις τον καλύτερο γαλλικό καφέ.

#shapegreece