Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Γκουρμέ πεντανόστιμα σνακ για δίαιτα από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου μέχρι 160 θερμίδες!

Αυτά είναι τα ιδανικά σνακ για δίαιτα που όχι μόνο θα σε χορτάσουν αλλά και θα σε γεμίσουν απόλαυση με λίγες θερμίδες!

05.10.2017

εχεις διαβασει

Η δίαιτα μπορεί κάποιες φορές να φαίνεται βαρετή, με λίγη φαντασία όμως, μπορεί να γίνει από ιδιαίτερη έως gourmet. Αφιέρωσε λίγο χρόνο στην προετοιμασία τους και θα έχεις στο πιάτο σου ελαφριά και νόστιμα σνακ για δίαιτα!

Δες κι εδώ 6 υγιεινά σνακ με 100 θερμίδες ακριβώς!

  • 1 φέτα μοτσαρέλα με χαμηλά λιπαρά, 1 φέτα ντομάτα και ½ κουτ. του γλυκού πέστο

Θερμίδες: 68

  • 1 κριτσίνι τυλιγμένο με 1 φέτα προσούτο

Θερμίδες: 80

  • «Ψευτο-μηλοπιτάκι», 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, μισό μήλο σε φέτες, ½ κουτ. του γλυκού μέλι και κανέλα (διπλώνουμε το ψωμάκι και βάζουμε μέσα το μήλο, το μέλι και την κανέλα και ψήνουμε για λίγο στην τοστιέρα)


Θερμίδες: 110

  • Wrap με τυρί και γαλοπούλα χωρίς υδατάνθρακες, τυλίγουμε 1 φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά και 1 φέτα γαλοπούλα με χαμηλά λιπαρά σε 1 μαρουλόφυλλο και βάζουμε λίγη μουστάρδα ή λίγη κέτσαπ

Θερμίδες: 85

Δες κι εδώ τη χρυσή δεκάδα των σνακ με 150 θερμίδες το πολύ!

  • 1 λεπτή φέτα πεπόνι με 1 φέτα γαλοπούλα

Θερμίδες: 100

  • 1 αποξηραμένο σύκο τυλιγμένο σε 1 φέτα προσούτο

Θερμίδες: 90

  • Diet banana split, 1 μπανάνα και 1 μαύρο σοκολατάκι τριμμένο είτε στο μπλέντερ είτε στον τρίφτη, τοποθετημένα για 1 λεπτό στο φούρνο μικροκυμάτων

Θερμίδες: 160

  • 6 sticks πιπεριάς με 2 κουτ. του γλυκού χούμους

Θερμίδες: 35

  • 6 sticks αγγουριού με 2 κουτ. του γλυκού guacamole

Θερμίδες: 25 θερμίδες

  • 1 φρυγανιά με 1 κουτ. του γλυκού τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά και 30 γρ. καπνιστό σολωμό

Θερμίδες: 95

  • 1 αποξηραμένο βερίκοκο με 1 κουτ. του γλυκού τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά και 1 φυλλαράκι δυόσμο

Θερμίδες: 45

  • Mπρουσκέτα με λιαστή ντομάτα και τυρί ricotta, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης φρυγανισμένο 1 κουτ. του γλυκού τυρί ricotta και 2 λιαστές ντομάτες αλεσμένες

Θερμίδες: 90

Διάβασε εδώ τα «ναι» και τα «όχι» του σωστού σνακ!

Kαλή απόλαυση!

Ευχαριστούμε τη Δημητριάδου Κλειώ, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Χαροκοπείου Πανεπιστήμιου Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία Life Coaching Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο (Κ.Ε.Κ.), www.coachmydiet.wordpress.com

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

8 αγαπημένοι διαιτολόγοι του Shape μοιράζονται τις αγαπημένες τους συνταγές και τις τροφές που προτιμούν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2017, η οποία γιορτάζεται σήμερα, 16 Οκτωβρίου, ζητήσαμε από τους αγαπημένους διαιτολόγους του Shape και Shape.gr να μας αποκαλύψουν την αγαπημένη τους υγιεινή τροφή, συνταγή ή και ολόκληρο γεύμα!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: ΑΥΤΕΣ είναι οι 10 αρχές για υγιεινή διατροφή και ωραίο σώμα!

Οι βασικές αρχές για σωστή διατροφή κρύβουν γεύση και υγεία: 10 βασικές διατροφικές αρχές, όπως αυτές προκύπτουν από τις πιο σύγχρονες έρευνες που αφορούν την καλή υγεία και τη μακροζωία.

Αυγά μπένεντικτ με σος ολαντέζ από αβοκάντο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Ο Μάνος Δημητρούλης ετοιμάζει αυγά benedict με σος hollandaise από αβοκάντο, μια συνταγή που θα λατρέψεις.

Υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας ετοιμάζει υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο δοκιμασμένα από την ίδια και την οικογένειά της.

Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Η Σταυρούλα Κρίκη ετοιμάζει μπιφτέκια σολομού με υπέροχη γεύση και λίγες θερμίδες. Δοκίμασε τη συνταγή της ειδικού και θα μας θυμηθείς.

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου μας ετοιμάζει εύκολη σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά γιατί οι σαλάτες δεν μπορούν να γίνουν πιάτο και του φθινοπώρου.

#shapegreece