Πλέον, η Barbie δεν αλλάζει μόνο τον διαφημιστικό προσανατολισμό της αλλά αλλάζει η ίδια, αποκτά τύπο σώματος που μπορεί να έχει και μια πραγματική γυναίκα, αποκτά φυσιολογικές καμπύλες, ξεχνά την λεπτή μέση της και βάζει flat παπούτσια.
Η νέα Barbie που κατέκτησε και το εξώφυλλο του περιοδικού TIME κυκλοφορεί σε 7 διαφορετικούς τόνους δέρματος, έχει τέσσερις διαφορετικούς τύπους σώματος, 22 χρώματα ματιών, 30 διαφορετικά χρώματα μαλλιών, 24 χτενίσματα και 14 διαφορετικά χαρακτηριστικά προσώπου.
Ακόμα και τα ρούχα της διάσημης κούκλα θα μπορούσαν να φορεθούν από τη μέση γυναίκα με σκοπό να δημιουργήσει υγιή γυναικεία πρότυπα στα κορίτσια που θα την προτιμήσουν.
Υπεύθυνη της εταιρίας, η Evelyn Mazzocco τόνισε πως αποτελεί ευθύνη της εταιρίας απέναντι στα κορίτσια και στους γονείς τους, να αντιπροσωπεύεται μέσα από τη Barbie μια νέα εικόνα της πραγματικής ομορφιάς.
«Αυτή η νέα κούκλα δείχνει στα μικρά κορίτσια τον κόσμο όπως πραγματικά είναι και τις γυναίκες με τους διαφορετικούς τύπους δέρματος και τα περιττά κιλά».
«Η Barbie είναι η αντανάκλαση του κόσμου που βλέπουν γύρω τους τα μικρά κορίτσια», εξήγησε ο Ρίτσαρντ Ντίκσον, διευθύνων σύμβουλος της Mattel, σε ανακοίνωσή του.
«Η ικανότητά της να αλλάζει παράλληλα με τον χρόνο, παραμένοντας ταυτοχρόνως πιστή στο πνεύμα της, συμβάλλει τα μέγιστα στην καθιέρωσή της ως την πρώτη στην μόδα κούκλα στον κόσμο», συμπλήρωσε ο Ντίκσον.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr