Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Η διαφορά που θα κάνει πιο «αδύνατο» το smoothie σου

Ναι, είναι αλήθεια! Ακόμα και το smoothie σου που είναι γεμάτο θρεπτικά στοιχεία μπορεί να σε φορτώσει θερμίδες.

Πώς θα κάνεις «αδύνατο» το smoothie σου;

Ακόμα και το μικρότερο ποτήρι smoothie που μπορεί να έχεις αγοράσει, περιέχει συνήθως τη διπλάσια ποσότητα από τη μία μερίδα.

smoothie

Ένα μεγάλο ποτήρι μπορεί να περιέχει 1200ml και μέχρι και 1000 θερμίδες.

Στο σπίτι, φτιάξε το δικό σου smoothie μετά το γυμναστήριο ανακατεύοντας 3/4 του τσαγιού γάλα με χαμηλά λιπαρά μαζί με 1/2 φλιτζάνι κατεψυγμένο γιαούρτι και μισή μπανάνα.

Εκτός από το smoothie, υπάρχουν πέντε ακόμα τροφές που μάλλον καταναλώνεις υπερβολικά. Ιδού.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τι είναι η δίαιτα φάντασμα; Η μελέτη που έσπασε το διαδίκτυο!

Η μελέτη με τίτλο «Emty calories and the fantom fullness» στο American Journal of Clinical Nutition νίκησε σε likes και την Kim Kardashian (#not αλλά θα μπορούσε.)

Το πλάνο διατροφής 7 ημερών που ακολουθεί η Ελένη Μενεγάκη για να κάνει δίαιτα!

Αυτή είναι η δίαιτα της Ελένης Μενεγάκη μετά της γέννηση της κόρης της

Πόσες θερμίδες πρέπει να φας για να πάρεις ένα κιλό; Τι λένε οι ειδικοί

Πόσες θερμίδες πρέπει να φας για να πάρεις ένα κιλό; Ας ξεχωρίσουμε τους μύθους από τις αλήθειες.

Η μεγάλη γκάφα της Κιμ Καρντάσιαν με τη δίαιτα της γρίπης

Τι σημαίνει «κάνω τη δίαιτα της γρίπης» και γιατί ο κόσμος στο Twitter ενοχλήθηκε από το σχετικό ποστάρισμα της Κιμ Καρντάσιαν.

#shapegreece