Η διαφορά που θα κάνει πιο «αδύνατο» το smoothie σου

Ναι, είναι αλήθεια! Ακόμα και το smoothie σου που είναι γεμάτο θρεπτικά στοιχεία μπορεί να σε φορτώσει θερμίδες.

03.02.2017

Πώς θα κάνεις «αδύνατο» το smoothie σου;

Ακόμα και το μικρότερο ποτήρι smoothie που μπορεί να έχεις αγοράσει, περιέχει συνήθως τη διπλάσια ποσότητα από τη μία μερίδα.

smoothie

Ένα μεγάλο ποτήρι μπορεί να περιέχει 1200ml και μέχρι και 1000 θερμίδες.

Στο σπίτι, φτιάξε το δικό σου smoothie μετά το γυμναστήριο ανακατεύοντας 3/4 του τσαγιού γάλα με χαμηλά λιπαρά μαζί με 1/2 φλιτζάνι κατεψυγμένο γιαούρτι και μισή μπανάνα.

Εκτός από το smoothie, υπάρχουν πέντε ακόμα τροφές που μάλλον καταναλώνεις υπερβολικά. Ιδού.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

H Shape team ξεκινά τη νέα της απόλυτα υγιεινή πρόκληση – τρώμε κάθε μέρα ένα γιαούρτι σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις κι εσύ!

5 λόγοι για να πίνεις περισσότερο νερό (η κυτταρίτιδα είναι μόνο ένας)

Το νερό και συγκεκριμένα η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού (ειδικά τώρα που ο υδράργυρος ανεβαίνει) μπορεί να σε βοηθήσει να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα!

Η καλύτερη άσκηση για κοιλιακούς: Κάνε ροκανίσματα με γροθιά

Η απόλυτη άσκηση για την κοιλιά που συνδυάζει ροκανίσματα με γροθιές.

Επηρεάζει η ώρα που τρως, τα κιλά που χάνεις;

Η ερώτηση: Για να χάσω κιλά, έχει σημασία η ώρα που τρώω; Ή απλώς το τι τρώω; Τελικά, επηρεάζει η ώρα που τρως τα κιλά που χάνεις;

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

#shapegreece