Οι 5 πιο περιφρονημένοι τρόποι για την υγιεινή απώλεια βάρους

Ιδού οι τρόποι για απώλεια βάρους που είναι μέσα στα μάτια σου αλλά κάνεις πως δεν τους βλέπεις.

09.08.2017

εχεις διαβασει

Μήπως έχεις κόψει τα αναψυκτικά, τρως σε μικρότερα πιάτα και υπολογίζεις με ακρίβεια πόσες θερμίδες έχει κάθε φαγητό, αλλά ακόμα δε βλέπεις την ένδειξη της ζυγαριάς σου να πέφτει;

Ίσως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι τρόποι για να χάσεις κιλά, τους οποίους αγνοούσες μέχρι τώρα. Μιλήσαμε με την εμπειρογνώμονα διατροφής, Mary Hartley, R.D., σχετικά με κάποιες πιο διαφορετικές μεθόδους απώλειας βάρους που ίσως ο καθένας μας μπορεί να μη σκεφτεί με την πρώτη φορά αλλά μπορούν να σου εγγυηθούν τη μείωση του βάρους σου.

 

1. Σταμάτησε το ποτό.

Η Hartley μας λέει: «Αρχικά, σταματάς να πίνεις αλκοόλ επειδή θέλεις να σταματήσουν και οι ενοχές σου και επειδή μπορεί να σε παροτρύνουν αγαπημένα σου πρόσωπα, αλλά όταν απαλλάσσεσαι επιτέλους από το φούσκωμα και τις θερμίδες του αλκοόλ, τότε αρχίζεις να χάνεις κιλά και το παίρνεις τελικά απόφαση».

 

2. Μετακόμισε στην πόλη.

«Όταν μένεις σε μία πόλη με πολλά μέσα μαζικής μεταφοράς και ελάχιστες θέσεις για παρκάρισμα, τότε είναι λογικό να παρατήσεις το αμάξι. Ποιος ήξερε ότι όλο το περπάτημα θα σε έκανε να χάσεις κιλά;», αναφέρει η Hartley. Αν λοιπόν σου παρουσιαστεί κάποια ευκαιρία, κάνε τη μεγάλη κίνηση και θα δε θα ζημιωθείς. Αν όμως δε συμπαθείς και τόσο τη φασαρία μίας πόλης, πάρε από μόνη σου το ποδήλατό σου και κάνε περιπάτους στο ήσυχο περιβάλλον.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δίαιτα ή γυμναστική; Τι αδυνατίζει περισσότερο;

 

3. Κλείσε την τηλεόραση.

 

Δε θα σου κάνει και μεγάλη έκπληξη το να μάθεις ότι καις λιγότερες θερμίδες όταν κάθεσαι και βλέπεις τηλεόραση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Όχι μόνο αυτό, αλλά η Hartley προσθέτει ότι όταν βλέπουμε τηλεόραση είναι πιο πιθανό να θέλουμε να φάμε κάτι. Η συμβουλή της είναι να ξοδεύουμε λιγότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση και περισσότερο κάνοντας οτιδήποτε άλλο.

4. Άλλαξε την αγωγή που ακολουθείς.

 

Η αγωγή σου μπορεί να αποτελεί έναν ύπουλο παράγοντα που σε αποτρέπει από το να χάσεις κιλά. Σύμφωνα με τη Hartley, η αύξηση των κιλών σου μπορεί να είναι μία παρενέργεια των φαρμάκων που μπορεί να παίρνεις για τις διαταραχές της διάθεσης, το διαβήτη ή την υψηλή αρτηριακή πίεση. Αν πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει και σε σένα, μίλησε στο γιατρό σου αλλά ποτέ μη σταματήσεις την αγωγή από μόνη σου.

5. Σταμάτησε τη δίαιτα.

«Σημαντικά επιστημονικά στοιχεία αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται σε δίαιτα συνήθως δεν προχωρούν σε ένα μόνιμο στάδιο συντήρησης», μας λέει η Hartley. Το καλύτερο είναι να προσπαθήσεις να έχεις μία υγιεινή διατροφή και τα κιλά σιγά σιγά θα εξαφανιστούν χωρίς να το καταλάβεις.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τι ώρα χάνεις βάρος
Τι ώρα χάνεις βάρος; Aν μετράει το πότε τρως κάτι, να η ιδανική μέρα σου (και μάλλον μετράει)

Σε νέες μελέτες για το βιολογικό σου ρολόι αποκαλύπτεται το πώς να ισορροπήσεις τον οργανισμό σου για να χάνεις βάρος όλη μέρα

σωστή διατροφή
5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε ΟΛΟΙ για τη διατροφή

Η διατροφολόγος Ανδρονίκη Πάντα επισημαίνει τα 5 σημεία που πρέπει να ξέρεις

Κόκκινο κρέας και σίδηρος
Είναι το κόκκινο κρέας η καλύτερη πηγή σιδήρου; Kαι τελικά, πόσο κρέας να τρώμε για καλή υγεία;

Πόσο κακό ή καλό είναι το κρέας για την υγεία μας και ποια είναι τα θρεπτικά του συστατικά;

Ήρθαν τα νέα φυτικά ροφήματα AdeZ και τα δοκιμάσαμε πρώτοι! Αμύγδαλο, σόγια, καρύδα ή βρώμη;

Η The Coca Cola company παρουσίασε σε δημοσιογράφους και nutrition experts από πολλές ευρωπαϊκές χώρες τo AdeZ, τη νέα σειρά φυτικών ροφημάτων με θρεπτικές ιδιότητες με μία εκπληκτική εμπειρία πρωινού στο Μιλάνο. Φυσικά το SHAPE ήταν εκεί.

#shapegreece