Οι κινήσεις που πρέπει να κάνεις ΠΡΙΝ αρχίσεις δίαιτα (αν θες να χάσεις κιλά)

Σκέφτεσαι να αρχίσεις δίαιτα; Ιδού τι πρέπει να κάνεις

11.01.2018

εχεις διαβασει

Θέσε στόχους:

Στο ξεκίνημα μιας δίαιτας είναι πολύ σημαντικό να θέσεις πρώτα τους στόχους σου. Οι στόχοι θα πρέπει να είναι ρεαλιστικοί και να πηγάζουν αποκλειστικά από σένα.

Κάθε φορά που λες «όχι» σε έναν πειρασμό δεν περιορίζεσαι, αλλά προστατεύεις τον εαυτό σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 5 ροφήματα για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές
Οργανώσου:

Πέρα από τα κίνητρα, ο σύμμαχος της δίαιτας είναι η οργάνωση. Ένας απλός τρόπος οργάνωσης των γευμάτων είναι η ημερήσια καταγραφή κατανάλωσης τροφίμων. Το απλό ημερολόγιο, δηλαδή, είναι σωτήριο.

 

Ξεφορτώσου τους πειρασμούς: 

Αν στο σπίτι και σε εμφανή σημεία έχεις γλυκά, τσουρέκια, πατατάκια, απομάκρυνέ τα. Θες σνακ; Πάρε φρούτα, ρυζογκοφρέτες, αγγούρια οτιδήποτε μπορεί να ανακόψει τις λιγούρες.

Αυτά τα κόλπα θα σε βοηθήσουν να κόψεις αρκετές θερμίδες από τη διατροφή σου καθημερινά.

Άφησε το φαγητό να κρυώσει:

Με το μαγείρεμα το άμυλο διαχέεται στο νερό και φουσκώνει, με αποτέλεσμα να διασπάται σε μικρότερα μέρη και να γίνεται πιο εύπεπτο. Όμως, όσο κρυώνει το φαγητό, το άμυλο κρυσταλλοποιείται ξανά, σχηματίζοντας το ανθεκτικό άμυλο. Έτσι, μια κρύα βραστή πατάτα έχει το διπλάσιο ανθεκτικό άμυλο από μία ζεστή.

Διαίρει και Bασίλευε:

Η μείωση των θερμίδων είναι τόσο απλή όσο το να κόβεις την τροφή σου σε κομμάτια, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of the American Dietetic Association.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι στους οποίους σέρβιραν 20 γλυκάκια κομμένα στη μέση έφαγαν περίπου τον ίδιο αριθμό κομματιών με αυτούς στους οποίους είχαν σερβίρει 20 ολόκληρα – αλλά κατανάλωσαν περίπου 60 λιγότερες θερμίδες. Όσον αφορά τα snacks, λοιπόν, το μέγεθος μετράει.

Γι’ αυτό προτίμησε τις μίνι εκδοχές των λιχουδιών που λατρεύεις και θα νιώσεις ικανοποιημένη με μικρότερη ποσότητα.

Βάλε πιπέρι αντί για αλάτι

Το πιπέρι περιέχει καψαΐνη, η οποία επιταχύνει το μεταβολισμό.

Πιες πράσινο τσάι

Ενισχύει το μεταβολισμό: η κατανάλωση αρκετών φλιτζανιών την ημέρα μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους έως και 17% (σε μελέτη, οι συμμετέχοντες που έπιναν πράσινο τσάι με καφεΐνη κάθε μέρα για διάστημα 4 εβδομάδων έχασαν βάρος, ενώ αυτοί που δεν έπιναν πράσινο τσάι πήραν βάρος).

Πιάσε το Μεγάλο Πιρούνι

Ένα απροσδόκητο εργαλείο απώλειας βάρους κρύβεται στην κουζίνα σου.

Μια δοκιμασμένη και εγγυημένη λύση για τον έλεγχο των μερίδων είναι να τρως σε μικρό πιάτο για σαλάτες παρά σε μεγάλο. Όμως, φαίνεται πως ισχύει το αντίθετο όσον αφορά τα μαχαιροπίρουνα.

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα ανακάλυψαν ότι όσοι έτρωγαν με μεγάλο πιρούνι κατανάλωσαν 10% λιγότερο από αυτούς που έτρωγαν γενναίες μερίδες ζυμαρικών, σαλάτας και άλλων πιάτων με μικρό πιρούνι.

«Επειδή υπάρχει ένα χρονικό διάστημα ανάμεσα στο πότε είναι πραγματικά γεμάτο το στομάχι μας και το πότε καταλαβαίνει ο οργανισμός ότι έχουμε χορτάσει, συνήθως βασιζόμαστε σε οπτικές ενδείξεις για να καθορίσουμε πότε θα σταματήσουμε να τρώμε» εξηγεί ο Arul Mishra, Ph.D., ένας από τους υπευθύνους της μελέτης.

«Όταν το πιρούνι είναι μεγαλύτερο, νομίζεις πως έχεις φάει περισσότερο, οπότε σταματάς πιο γρήγορα».

Υπάρχει μια προειδοποίηση ωστόσο: το κόλπο έχει αποτέλεσμα μόνο αν πραγματικά πεινάς και όχι όταν τσιμπολογάς από πλήξη ή συνήθεια. Οι συμμετέχοντες στη μελέτη που έκαναν το τεστ χωρίς να πεινούν αρκετά κατανάλωσαν περισσότερες θερμίδες με το μεγάλο πιρούνι.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

Είσαι στα 40 και θέλεις τέλεια κοιλιά; Μάθε τη διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις!

Αν είσαι στα 40, τα επίπεδα των ορμονών, συμπεριλαμβανομένων των οιστρογόνων, αρχίζουν να μειώνονται σ’ αυτή την ηλικία.

7 μύθοι για την αερόβια άσκηση που σε παχαίνουν!

Αυτές οι συχνές παρανοήσεις μπορεί να φταίνε που έχει κολλήσει η ζυγαριά σου.

10 μαθήματα ζωής που σου δίνει η άσκηση σύμφωνα με την αθλητική ψυχολόγο

Σίγουρα, τα αποτελέσματα της δεν τα διαπιστώνεις μόνο στην ομορφιά και την υγεία σου. Η ενασχόληση με την άσκηση μπορεί να σου διδάξει μαθήματα που εφαρμόζονται και στη ζωή σου.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

#shapegreece