Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σνακ που τρώνε και οι διαιτολόγοι για να αδυνατίσουν, για τις λιγούρες, για γλυκό, για αλμυρό και για το γραφείο

Ιδού τα σνακ που τρώνε οι γιατροί (διαιτολόγοι και διατροφολόγοι) για να παραμένουν σε φόρμα και που μπορεί να μην τα έχεις σκεφτεί.

19.09.2017

εχεις διαβασει

Ποια σνακ τρώνε οι γιατροί για να ικανοποιήσουν κάθε λιγούρα τους; Ιδού:
Τα έξυπνα σνακ μπορούν να κάνουν θαύματα με τη σιλουέτα σου. Αν ζητάς ιδέες για σνακ που δεν θα σου φανούν βαρετές, πάρε μερικές με συνταγή γιατρού.

Όταν ζητάς κάτι κρεμώδες

Αν ζητάς κάτι κρεμώδες, προτίμησε ένα τυρί όπως η μοτσαρέλα, κόψτο σε 2 φέτες και χώρισέ το σε 4 κομμάτια. Συνδύασέ το με μικρά κράκερ ολικής άλεσης και ψήσε στο φούρνο μικροκυμάτων για 15 δευτερόλεπτα. θα ενθουσιαστείς, ειδικά με τις λιγότερες από 200 θερμίδες και τα 6 γραμμάρια καθαρής πρωτεΐνης.

– Christine M. Palumbo, MBA, RDN, FAND, διαιτολόγος και διατροφολόγος στο Σικάγο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΑΠΟ ΤΟ SHAPE.GR

Όταν έχεις λιγούρα για κάτι γλυκό

Όταν ζητάς κάτι γλυκό, βάλε στην τσάντα 5 αποξηραμένα δαμάσκηνα, που με την βαθιά γεύση τους θα σε χορτάσουν γλυκά.

Christine M. Palumbo, MBA, RDN, FAND, διαιτολόγος και διατροφολόγος στο Σικάγο.

 

Οταν θέλεις σνακ με αλάτι

Μια φέτα γαλοπούλας βραστής με μια πίκλα είναι η γεύση που λατρεύω

Lisa De Fazio, MS, RD, Διαιτολόγος από το Λος Άντζελες

 

Τα σνακ που προτιμώ δεν ξεπερνούν τις 150 θερμίδες και ακολουθούν των κανόνα των 5. Πέντε γραμμάρια φυτικών ινών και 5 γραμμάρια πρωτεΐνης. Για ένα ωραίο σνακ με αλάτι, προτιμών ποπ κορν χωρίς βούτυρο με τριμμένη παρμεζάνα.

Lisa Moskovitz, R.D.,ιδρύτρια του «The NY Nutrition Group» στο Μανχάταν

Όταν πεινάς στο γραφείο

Προτίμησε βρώμη σε βαζάκι με μια κουταλιά καρπούς όπως φυιστίκια ή καρύδια.

Christine M. Palumbo, MBA, RDN, FAND, διαιτολόγος από το Σικάγο

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ:5 ιδέες για σνακ με γιαούρτι που δε θα βαρεθείς από το διαιτολόγο

 

Όταν θες κάτι γλυκό και με αλάτι μαζί

Όταν θες κάτι αλμυρό και γλυκό μαζί, προτίμησε 2 κουταλιές φυστικοβούτυρο πάνω σε δύο φέτες πράσινου μήλου.

– Lisa De Fazio, MS, RD, διαιτολόγος από το Λος Άντζελες

Μια μικρή μπανάνα κομμένη στη μέση με λίγο βούτυρο αμυγδάλου είναι η αγαπημένη μου επιλογή.

Michelle Loy, MPH, MS, CSSD, Ιδιοκτήτρια του «Go Wellness» στην Καλιφόρνια

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο από τον Cool Artisan

Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, όπως και τα γλυκά όλης της χρονιάς μπορούν να είναι νόστιμα, λαχαρτιστά και vegan συγχρόνως. Χωρίς τύψεις, χωρίς ενόχες απόλαυσε τα όλη την εορταστική περίοδο!

#ShapeTested: Να πώς φτιάξαμε γιορτινή σφολιάτα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τι θα έλεγες να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με σφολιάτα και γλύκα ή αλμυρή γέμιση! Θα χρειαστείς δύο φύλλα σφολιάτα και μπόλικη όρεξη!

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Το τι πρέπει να μη φας μέσα στις γιορτές πιθανώς το γνωρίζεις. Το τι πρέπει να φας οπωσδήποτε όμως στα γιορτινά τραπέζια είναι ακόμα πιο σημαντικό! Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

#shapegreece