Υγιεινά σνακ με 2 υλικά: Καρύδια, μέλι, αυγά, φιστικοβούτυρο για σνακ που δεν φαντάζεσαι!

Ψάχνεις απεγνωσμένα να χορτάσεις, επιστρέφοντας από το γραφείο στο σπίτι ή στο δρόμο για το γυμναστήριο. Σου έχουμε σνακ με 2 υλικά που θα λατρέψεις.

18.10.2017

εχεις διαβασει

Οι ακόλουθες συνταγές απαιτούν μόνο 2 υλικά και είναι ιδανικές για όποιον θέλει να φτιάξει κάτι υγιεινό γρήγορα, οικονομικά και χωρίς πολλή σκέψη και ενέργεια. Ορίστε οι πιο αγαπημένες μας.

 Αυγά+ Κοτόσουπα = Σούπα αυγοκοφτή

Διώξε το άγχος μίας δύσκολης ημέρας εύκολα με λίγο φαγητό που ανακουφίζει τον ουρανίσκο αλλά και τα νεύρα σου. Εύκολα, σιγόβρασε λίγο ζωμό κοτόπουλο και πρόσθεσε έπειτα 3 αυγά χτυπημένα καλά. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα η ζεστή σούπα σου είναι έτοιμη!

Φυστικοβούτυρο+ Μπανάνα = Παγωτό με φυστικοβούτυρο και μπανάνα

Σου έχουν μείνει μερικές παραγινωμένες μπανάνες; Μπορείς εύκολα να κόψεις τέσσερις μπανάνες, να τις βάλεις στην κατάψυξη για μία με δύο ώρες και έπειτα να τις χτυπήσεις στο μπλέντερ μέχρι να δημιουργηθεί ένα λείο μείγμα. Πρόσθεσε δύο κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο και χτύπησε και πάλι μέχρι να ανακατευτούν καλά και να έχεις ένα κρεμώδες,απόλυτα χορταστικό επιδόρπιο.

Στήθος κοτόπουλου+ Σάλτσα = Ψιλοκομμένο κοτόπουλο για τάκος

Έχουμε το απόλυτο μυστικό για να μην τραβάς τα μαλλιά σου όταν έρχεται η στιγμή να κάνεις ένα πάρτι στο σπίτι. Τοποθέτησε ωμό φιλέτο κοτόπουλο σε έναν slow cooke r(στην υψηλότερη θερμοκρασία), ρίξε επάνω την αγαπημένη σου σάλτσα(με ντομάτα ίσως) και κλείσε το καπάκι. Άφησε να μαγειρευτεί για 4 ώρες και θα έχεις έτοιμο ένα ζουμερό, πεντανόστιμο κοτόπουλο που διαλύεται πανεύκολα με ένα πιρούνι.

Μείγμα για κέικ+ Πουρές κολοκύθας = Μάφινς κολοκύθας

Ανάμειξε ένα πακέτο μείγμα για κέικ με 400gr πουρέ κολοκύθας και ¾ τηςκούπας νερό. Τοποθέτησε το μείγμα σε θηκούλες για μάφινς και ψήσε μέχρι να φουσκώσει.

 Καρύδια+ Μέλι = Βούτυρο από καρύδια για άλειμμα

«Τα καρύδια έχουν κακό όνομα λόγω του εξωτερικού δέρματός τους, το οποίο συνήθως μπορεί να είναι λίγο πικρό (εκεί βέβαια υπάρχει και η πλειοψηφία από τις αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες που περιέχει). Όταν όμως τους προσθέσεις λίγο μέλι, τότε αμέσως γίνονται πεντάγλυκα.

Ξεκίνησε κόβοντας 2 κούπες ωμών καρυδιών σε ένα μπλέντερ και προσθέτοντας μέχρι τρεις κουταλιές της σούπας μέλι(ανάλογα με το πόσο γλυκά τα θέλεις). Χτύπησε μέχρι να δημιουργήσεις ένα λείο μείγμα και ξεκίνησε να απολαμβάνεις με ένα κουτάλι!», αναφέρει η διατροφολόγος Michelle Pellizzon.

Δες 5 σνακ με 2 υλικά ακόμα, ΕΔΩ

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

H Shape team ξεκινά τη νέα της απόλυτα υγιεινή πρόκληση – τρώμε κάθε μέρα ένα γιαούρτι σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις κι εσύ!

5 λόγοι για να πίνεις περισσότερο νερό (η κυτταρίτιδα είναι μόνο ένας)

Το νερό και συγκεκριμένα η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού (ειδικά τώρα που ο υδράργυρος ανεβαίνει) μπορεί να σε βοηθήσει να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα!

Η καλύτερη άσκηση για κοιλιακούς: Κάνε ροκανίσματα με γροθιά

Η απόλυτη άσκηση για την κοιλιά που συνδυάζει ροκανίσματα με γροθιές.

Επηρεάζει η ώρα που τρως, τα κιλά που χάνεις;

Η ερώτηση: Για να χάσω κιλά, έχει σημασία η ώρα που τρώω; Ή απλώς το τι τρώω; Τελικά, επηρεάζει η ώρα που τρως τα κιλά που χάνεις;

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

#shapegreece