4 υποτίθεται υγιεινές τροφές με αλάτι όσο μια σακούλα πατατάκια

Θα εκπλαγείς όταν ανακαλύψεις ποια φαγητά που γενικά κάνουν καλό στην υγεία σου είναι γεμάτα αλάτι.

17.04.2018

εχεις διαβασει

Το σώμα σου χρειάζεται νάτριο. Αλλά είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς λαμβάνουμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα από την επιθυμητή.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, η μέση καθημερινή πρόσληψη νατρίου στη χώρα είναι 3,600 milligrams, δηλαδή περισσότερη από τη διπλάσια ποσότητα που προτείνεται.

Όμως το να αποφεύγεις τους αλμυρούς ξηρούς καρπούς και τα πατατάκια μπορεί να μην είναι αρκετό για να φτάσεις το προτεινόμενο ποσό, αφού υπάρχουν και κάποιες ύπουλες τροφές που περιέχουν νάτριο εκεί έξω.

Απλώς ρίξε μία ματιά σε αυτές τις υποτιθέμενες υγιεινές τροφές- όλες τους περιέχουν περισσότερα από 255 milligrams νατρίου, όσα δηλαδή θα βρεις και σε μία κανονική σακούλα με πατατάκια:

 

6 πίτες-ζυμαράκια ολικής άλεσης

Τα ζυμαράκια ολικής αλέσεως έχουν πολλά οφέλη για την υγεία σου αφού είναι γεμάτα φυτικές ίνες. Περιέχουν όμως και 284 milligrams νατρίου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

2 κουταλιές της σούπας ιταλικής σάλτσας με χαμηλά λιπαρά

Δυστυχώς μόνο δύο κουταλιές σάλτσας χωράνε τόσο νάτριο όσο μία ολόκληρη σακούλα με πατατάκια, καθώς περιέχουν περίπου 260 mg. Το ίδιο ισχύει και για παρόμοιου είδους σάλτσες ή ντρέσινγκ.

Ένα μπέργκερ χορτοφαγικό

Αν και οι τιμές κυμαίνονται, ένα μπέργκερ χορτοφάγου περιέχει περίπου 398 milligrams νατρίου, χωρίς να υπολογίσουμε το αλάτι που υπάρχει στο ψωμάκι.

Μισή κούπα κονσερβοποιημένου τοματοχυμού

Ο χυμός ντομάτας έχει αρκετά θετικά, αφού περιέχει λυκοπένιο, μία θαυμάσια αντιοξειδωτική ουσία, που έχει αποδειχτεί ότι συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Αλλά πρέπει να τον καταναλώνουμε με μέτρο καθώς μισή κούπα περιλαμβάνει 642 milligrams νατρίου!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου σου προτείνει μια πλήρη δίαιτα 7 ημερών για επίπεδη κοιλιά

Γιατί κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις τα τελευταία κιλά

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

Οι millennials δεν έχουν ιδέα από μαγειρική, σύμφωνα με έρευνα
Οι millennials δεν έχουν ιδέα από μαγειρική, σύμφωνα με έρευνα

Απίθανα πράγματα: Ούτε τοστ, λέει, δεν ξέρει να φτιάχνουν.

Τι λάδι να βάλω πού; Κραμβέλαιο, αραχιδέλαιο, λινέλαιο και σησαμέλαιο είναι οι νέες επιλογές

Στην Ελλάδα πολύ σωστά αγαπάμε το ελαιόλαδο, αλλά μήπως αξίζει να σκεφτείς και τις εναλλακτικές επιλογές σε λάδι;

Μαυρομάτικα φασόλια: 5 λόγοι για να αρχίσεις σήμερα κιόλας να τα τρως

Θα σε εξέπληττε αν σου λέγαμε ότι μία μερίδα μαυρομάτικα φασόλια παρέχει όση ποσότητα πρωτεΐνης παρέχει και μισή μπριζόλα;

#shapegreece