4 υποτίθεται υγιεινές τροφές με αλάτι όσο μια σακούλα πατατάκια

Θα εκπλαγείς όταν ανακαλύψεις ποια φαγητά που γενικά κάνουν καλό στην υγεία σου είναι γεμάτα αλάτι.

17.04.2018

εχεις διαβασει

Το σώμα σου χρειάζεται νάτριο. Αλλά είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς λαμβάνουμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα από την επιθυμητή.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, η μέση καθημερινή πρόσληψη νατρίου στη χώρα είναι 3,600 milligrams, δηλαδή περισσότερη από τη διπλάσια ποσότητα που προτείνεται.

Όμως το να αποφεύγεις τους αλμυρούς ξηρούς καρπούς και τα πατατάκια μπορεί να μην είναι αρκετό για να φτάσεις το προτεινόμενο ποσό, αφού υπάρχουν και κάποιες ύπουλες τροφές που περιέχουν νάτριο εκεί έξω.

Απλώς ρίξε μία ματιά σε αυτές τις υποτιθέμενες υγιεινές τροφές- όλες τους περιέχουν περισσότερα από 255 milligrams νατρίου, όσα δηλαδή θα βρεις και σε μία κανονική σακούλα με πατατάκια:

 

6 πίτες-ζυμαράκια ολικής άλεσης

Τα ζυμαράκια ολικής αλέσεως έχουν πολλά οφέλη για την υγεία σου αφού είναι γεμάτα φυτικές ίνες. Περιέχουν όμως και 284 milligrams νατρίου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

2 κουταλιές της σούπας ιταλικής σάλτσας με χαμηλά λιπαρά

Δυστυχώς μόνο δύο κουταλιές σάλτσας χωράνε τόσο νάτριο όσο μία ολόκληρη σακούλα με πατατάκια, καθώς περιέχουν περίπου 260 mg. Το ίδιο ισχύει και για παρόμοιου είδους σάλτσες ή ντρέσινγκ.

Ένα μπέργκερ χορτοφαγικό

Αν και οι τιμές κυμαίνονται, ένα μπέργκερ χορτοφάγου περιέχει περίπου 398 milligrams νατρίου, χωρίς να υπολογίσουμε το αλάτι που υπάρχει στο ψωμάκι.

Μισή κούπα κονσερβοποιημένου τοματοχυμού

Ο χυμός ντομάτας έχει αρκετά θετικά, αφού περιέχει λυκοπένιο, μία θαυμάσια αντιοξειδωτική ουσία, που έχει αποδειχτεί ότι συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Αλλά πρέπει να τον καταναλώνουμε με μέτρο καθώς μισή κούπα περιλαμβάνει 642 milligrams νατρίου!

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

λαχανικά σούπα λαχανικών υγιεινή σούπα
Σούπα λαχανικών για δυνατό ανοσοποιητικό

Μύθος: Οι σούπες είναι χειμωνιάτικο φαγητό. Δοκίμασε αυτή τη σούπα λαχανικών για να «φορτώσεις» βιταμίνες και ενέργεια και να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου – όλο το χρόνο!

miso
Miso: Πώς θα χρησιμοποιήσεις και εσύ το Νο1 συστατικό της ιαπωνικής κουζίνας;

To miso είναι το συστατικό που θα βρεις σχεδόν σε κάθε ιαπωνική συνταγή. Να πώς θα το χρησιμοποιήσεις κι εσύ. 

#shapegreece