Να πώς θα βάλεις το Philadelphia Active στη διατροφή σου για έξτρα πρωτεΐνη μέσα στη μέρα!

Το νέο Philadelphia Active με επιπλέον πρωτεΐνη είναι το go-to snack που θα σε κρατάει χορτάτη!

17.04.2018

εχεις διαβασει

Είσαι δραστήρια, ασκείσαι, προσέχεις τη διατροφή σου και ξέρεις ό,τι η καλή διατροφή έχει άμεση σχέση με την υγεία, τη σωματική ευεξία και την ενέργεια που έχεις μέσα στη μέρα. To αγαπημένο μας τυρί κρέμα Philadelphia δημιούργησε ένα νέο και καινοτόμο προϊόν, που καλύπτει αυτές ακριβώς τις ανάγκες μας!

Καθώς αναζητάμε προϊόντα με περισσότερη πρωτεΐνη, που μας βοηθά στην καλή διατροφή, τη σωματική ενέργεια, τη μυϊκή ενδυνάμωση και τη διατήρηση βάρους, το Philadelphia Active πλούσιο σε πρωτεΐνη και μόλις 7% λιπαρά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να έχουμε πάντα στο ψυγείο μας ένα καλό σνακ.

Γιατί θα λατρέψεις το Philadelphia Active

  • Περιέχει 40% περισσότερη πρωτεΐνη σε σχέση με το κανονικό Philadelphia
  • Έχει 7% λιπαρά
  • Παρασκευάζεται με στραγγιστό γιαούρτι
  • Έχει μοναδική, πλούσια γεύση και απολαυστική κρεμώδη υφή.

Πώς θα το βάλεις στη διατροφή σου

Μπορείς να το φας κάθε στιγμή της ημέρας σε γλυκές ή αλμυρές συνταγές με οποιοδήποτε γεύμα ή σνακ. Εμάς μας αρέσει πολύ σαν σνακ με μπρουσκέτες, όπου μπορείς να κάνεις ευέλικτους συνδυασμούς! Τα κλασικά αγαπημένα μας;

  • Με μαρμελάδα και ξηρούς καρπούς
  • Με σολομό και ρόκα
  • Με φέτες αγγουριού
  • Με αβγό και αβοκάντο
  • Με αποξηραμένα σύκα
  • Με μούρα
  • Με γαρίδες
  • Με πιπεριά φλωρίνης

Χρειάζεσαι μόνο το Philadelphia Active και τη δημιουργικότητά σου!

 

Περισσότερα από Love your Shape

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

λαχανικά σούπα λαχανικών υγιεινή σούπα
Σούπα λαχανικών για δυνατό ανοσοποιητικό

Μύθος: Οι σούπες είναι χειμωνιάτικο φαγητό. Δοκίμασε αυτή τη σούπα λαχανικών για να «φορτώσεις» βιταμίνες και ενέργεια και να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου – όλο το χρόνο!

miso
Miso: Πώς θα χρησιμοποιήσεις και εσύ το Νο1 συστατικό της ιαπωνικής κουζίνας;

To miso είναι το συστατικό που θα βρεις σχεδόν σε κάθε ιαπωνική συνταγή. Να πώς θα το χρησιμοποιήσεις κι εσύ. 

#shapegreece