H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου σου προτείνει μια πλήρη δίαιτα 7 ημερών για επίπεδη κοιλιά

23.04.2018

εχεις διαβασει

Η δίαιτα για επίπεδη κοιλιά – Μην ξεχνάς τις γενικές οδηγίες!

  • Πίνε νερό, οπωσδήποτε 2 λίτρα, διαφορετικά, λόγω της αυξημένης ποσότητας φυτικών ινών, θα δημιουργηθούν «φουσκώματα».
  • Οι μερίδες είναι: 120-150 γραμμ. κοτόπουλο και κρέας, 180-200 γραμμ. ψάρι για γυναίκες, 1 1/2 βρασμένο φλιτζάνι ρύζι, 100 γραμμ. άβραστα μακαρόνια.
  • Σαλάτα επιτρέπεται άφθονη με 1 κ.σ. ελαιόλαδο. Προσοχή σε αλάτι και μπαλσάμικο: προκαλούν κατακράτηση!
  • Το Σάββατο και την Κυριακή μπορείς να επαναλάβεις κάποιο μενού. Εάν έχεις έξοδο, μπορείς να φας μεσημεριανό και βραδινό: ψητό κρέας ή ψάρι με σαλάτα. Επιτρέπεται το κόκκινο ή το λευκό ξηρό κρασί (2-3 ποτήρια την εβδομάδα).
  • Καλό είναι το μενού να ακολουθείται με σειρά.
  • Το ζύγισμα προϋποθέτει καλό ύπνο, 24 ώρες πριν να μην έχεις γυμναστεί, να υπάρχει καλή λειτουργία του εντέρου και να γίνεται πάντα αφού πάρεις πρωινό.
  • Σε όλες τις σαλάτες, πρόσθεσε 1 κουταλιά λιναρόσπορο για λιγότερα φουσκώματα και καλύτερη λειτουργία του εντέρου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 10 τρόποι για να μη χαλάσεις τη δίαιτα (ακόμα κι αν πεινάς)

Πρωινό

1 ποτήρι γάλα σόγιας 

Δεκατιανό

Τοστ με ψωμί ολικής γαλοπούλα και τυρί χαμηλά λιπαρά

Μεσημεριανό

Μπασμάτι με κρόκο κοζάνης, κουκουνάρι και σταφίδες

Απογευματινό

Γιαούρτι με προβιοτικά

Βραδινό

Ομελέτα με 1 αυγό και 2 ασπράδια, μανιτάρια και ντομάτα

 

Πρωινό

1 ποτήρι γάλα σόγιας

Δεκατιανό

Τοστ με ψωμί ολικής γαλοπούλα και τυρί χαμηλά λιπαρά

Μεσημεριανό

Χορτόσουπα με 2-3 μικρά παξιμάδια ολικής άλεσης

Απογευματινό

Γιαούρτι με προβιοτικά

Βραδινό

3 μικρά παξιμάδια και τυρί κατσικίσιο με ντομάτα

 

Πρωινό

1 φρούτο και 1 μικρή χούφτα ξηροί καρποί ανάλατοι

Δεκατιανό

Γιαούρτι με προβιοτικά και μέλι

Μεσημεριανό

Μύδια αχνιστά με σκόρδο και λεμόνι

Απογευματινό

30γρ μαύρη σοκολάτα

Βραδινό

Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

σοκολατένιο κέικ χωρίς αλεύρι
Το πανεύκολο σοκολατένιο κέικ χωρίς ζάχαρη και χωρίς αλεύρι της Monika Kwiecien

H personal trainer και μοντέλο μοιράστηκε την αγαπημένη της συνταγή για light γλυκό.

Meghan Markle
Meghan Markle: Το συστατικό που απέκλεισε από τη διατροφή της για τέλειο και λαμπερό δέρμα

Το νέο μέλος του παλατιού έχει άψογη επιδερμίδα αλλά και εμφάνιση. Ποιο είναι το μυστικό της διατροφής της;

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό
10 ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό από την personal trainer της Kim Kardashian

Πιάτα που συνδυάζουν γεύση, θρεπτικά συστατικά και λίγες θερμίδες

τρανς λιπαρά
Πώς μπορείς να μειώσεις την κατανάλωση των τρανς λιπαρών;

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ζήτησε να εξαλειφθούν τα τρανς λιπαρά μέσα σε μία πενταετία

4 συνταγές για smoothie με μπανάνα που αγαπά η Monika Kwiecien

Η personal trainer και μοντέλο έχει μερικές go-to συνταγές για υγιεινά smoothies.

δίαιτα και σνακ
Η ειδικός απαντά: Τελικά βοηθούν τα σνακ στη δίαιτα και απώλεια βάρους;

Είναι ωφέλιμα στη δίαιτά σου ή όχι; Και ποια είναι η σωστή ώρα για να φας ένα σνακ;

#shapegreece