Αυτό είναι το ιδανικό πρωινό για σένα!

Δες πόσες θερμίδες πραγματικά χρειάζεσαι και τι πρέπει να αποφύγεις στο πρώτο γεύμα της ημέρας.

10.01.2017

εχεις διαβασει

Κάθε διατροφολόγος εκεί έξω θα σου πει ότι ένα σωστό πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Και η αλήθεια είναι, πως μια ισορροπημένη ημερήσια διατροφή αλλά και καθημερινότητα γενικά, χρειάζεται πρώτα μια ισορροπημένη αρχή. Είτε έχεις σαν στόχο την απώλεια κιλών, είτε απλά θέλεις να εμπλουτίσεις το πρωινό σου, υπάρχουν μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν.

Καταλαβαίνεις έτσι, ότι το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις, είναι να παραλείψεις παντελώς το πρωινό γεύμα. Είναι καλό να καθιερώσεις μια καθημερινή ρουτίνα προγραμματίζοντας συγκεκριμένες ώρες για το πρωινό σου, όσο και για κάθε άλλο γεύμα. Ιδανικά, η καλύτερη επιλογή είναι να καταναλώνεις το πρώτο σου γεύμα σε διάστημα 30-60 λεπτών από τη στιγμή που ξύπνησες. Εάν το καθυστερήσεις, ενδεχομένως να έχεις αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλεις, καθώς το σώμα με το που ξυπνήσει «καίει» αυτομάτως ενέργεια. Όσο καθυστερείς το πρώτο σου γεύμα, τόσο καθυστερεί και ο οργανισμός σου τις καύσεις.

 

Τι γίνεται όμως με τα συστατικά; Ας δούμε ακριβώς τι χρειάζεται ένας μέσος γυναικείος οργανισμός από ένα σωστό πρωινό.

 

Θερμίδες

Υπολόγισε 300-400. Εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος μείνε στις 300-350 και αν γυμνάζεσαι εντατικά μπορείς να πλησιάσεις τις 450.

Υδατάνθρακες

Είναι καλό το 50% των θερμίδων σου να αποτελείται από υδατάνθρακες, ιδανικά 40-55 γραμμαρίων. Απόφυγε ωστόσο γαλακτοκομικά και υπερβολικά επεξεργασμένα φαγητά και προτίμησε δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά.

 

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

Είσαι στα 40 και θέλεις τέλεια κοιλιά; Μάθε τη διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις!

Αν είσαι στα 40, τα επίπεδα των ορμονών, συμπεριλαμβανομένων των οιστρογόνων, αρχίζουν να μειώνονται σ’ αυτή την ηλικία.

7 μύθοι για την αερόβια άσκηση που σε παχαίνουν!

Αυτές οι συχνές παρανοήσεις μπορεί να φταίνε που έχει κολλήσει η ζυγαριά σου.

10 μαθήματα ζωής που σου δίνει η άσκηση σύμφωνα με την αθλητική ψυχολόγο

Σίγουρα, τα αποτελέσματα της δεν τα διαπιστώνεις μόνο στην ομορφιά και την υγεία σου. Η ενασχόληση με την άσκηση μπορεί να σου διδάξει μαθήματα που εφαρμόζονται και στη ζωή σου.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

#shapegreece