Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Αυτό είναι το ιδανικό πρωινό για σένα!

Δες πόσες θερμίδες πραγματικά χρειάζεσαι και τι πρέπει να αποφύγεις στο πρώτο γεύμα της ημέρας.

10.01.2017

εχεις διαβασει

Κάθε διατροφολόγος εκεί έξω θα σου πει ότι ένα σωστό πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Και η αλήθεια είναι, πως μια ισορροπημένη ημερήσια διατροφή αλλά και καθημερινότητα γενικά, χρειάζεται πρώτα μια ισορροπημένη αρχή. Είτε έχεις σαν στόχο την απώλεια κιλών, είτε απλά θέλεις να εμπλουτίσεις το πρωινό σου, υπάρχουν μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν.

Καταλαβαίνεις έτσι, ότι το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις, είναι να παραλείψεις παντελώς το πρωινό γεύμα. Είναι καλό να καθιερώσεις μια καθημερινή ρουτίνα προγραμματίζοντας συγκεκριμένες ώρες για το πρωινό σου, όσο και για κάθε άλλο γεύμα. Ιδανικά, η καλύτερη επιλογή είναι να καταναλώνεις το πρώτο σου γεύμα σε διάστημα 30-60 λεπτών από τη στιγμή που ξύπνησες. Εάν το καθυστερήσεις, ενδεχομένως να έχεις αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλεις, καθώς το σώμα με το που ξυπνήσει «καίει» αυτομάτως ενέργεια. Όσο καθυστερείς το πρώτο σου γεύμα, τόσο καθυστερεί και ο οργανισμός σου τις καύσεις.

 

Τι γίνεται όμως με τα συστατικά; Ας δούμε ακριβώς τι χρειάζεται ένας μέσος γυναικείος οργανισμός από ένα σωστό πρωινό.

 

Θερμίδες

Υπολόγισε 300-400. Εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος μείνε στις 300-350 και αν γυμνάζεσαι εντατικά μπορείς να πλησιάσεις τις 450.

Υδατάνθρακες

Είναι καλό το 50% των θερμίδων σου να αποτελείται από υδατάνθρακες, ιδανικά 40-55 γραμμαρίων. Απόφυγε ωστόσο γαλακτοκομικά και υπερβολικά επεξεργασμένα φαγητά και προτίμησε δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά.

 

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς θα χορτάσεις (αλήθεια λέμε!) με μία σαλάτα

Η bikini season πάει χεράκι – χεράκι με τη σαλάτα season. Και παρ’ ότι το καλοκαίρι φαίνεται να αργεί, το bikini έρχεται και θα το φορέσεις με αυτοπεποίθηση. Ιδού πως θα χορτάσεις με μια σαλάτα.

Η διατροφή στα 20: Super πλάνο για δίαιτα 7 ημερών για μεταβολισμό που ΚΑΙΕΙ από τη διαιτολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου!

Δίαιτα 7 ημερών: Οι συνήθειες της εφηβείας μας ακολουθούν και στην δεκαετία των 20. Η διαιτολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου μας δίνει τη σωστή διατροφή για να μην παχύνεις ποτέ.

Δοκιμάσαμε τα υγρά υποκατάστατα γευμάτων για αδυνάτισμα! Ιδού τι έχουμε να πούμε για τη διατροφή των αστροναυτών

Είναι και πάλι τάση στη διατροφή και το αδυνάτισμα. Δοκιμάσαμε το Top Diet της Power Health και να τι έχουμε να σου πούμε.

Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!
Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!

Είναι τόσο ευεργετικό για τον οργανισμό, που ούτε το φαντάζεσαι. Το Έλαιο Καρύδας είναι ένα πολύτιμο προϊόν που πρέπει σίγουρα να δοκιμάσεις

Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)
Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)

Ένα διασκεδαστικό και μοναδικά ενημερωτικό βίντεο που δεν πρέπει να χάσεις

#shapegreece