Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Αυτό είναι το ιδανικό πρωινό για σένα!

Δες πόσες θερμίδες πραγματικά χρειάζεσαι και τι πρέπει να αποφύγεις στο πρώτο γεύμα της ημέρας.

10.01.2017

εχεις διαβασει

Κάθε διατροφολόγος εκεί έξω θα σου πει ότι ένα σωστό πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Και η αλήθεια είναι, πως μια ισορροπημένη ημερήσια διατροφή αλλά και καθημερινότητα γενικά, χρειάζεται πρώτα μια ισορροπημένη αρχή. Είτε έχεις σαν στόχο την απώλεια κιλών, είτε απλά θέλεις να εμπλουτίσεις το πρωινό σου, υπάρχουν μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν.

Καταλαβαίνεις έτσι, ότι το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις, είναι να παραλείψεις παντελώς το πρωινό γεύμα. Είναι καλό να καθιερώσεις μια καθημερινή ρουτίνα προγραμματίζοντας συγκεκριμένες ώρες για το πρωινό σου, όσο και για κάθε άλλο γεύμα. Ιδανικά, η καλύτερη επιλογή είναι να καταναλώνεις το πρώτο σου γεύμα σε διάστημα 30-60 λεπτών από τη στιγμή που ξύπνησες. Εάν το καθυστερήσεις, ενδεχομένως να έχεις αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλεις, καθώς το σώμα με το που ξυπνήσει «καίει» αυτομάτως ενέργεια. Όσο καθυστερείς το πρώτο σου γεύμα, τόσο καθυστερεί και ο οργανισμός σου τις καύσεις.

 

Τι γίνεται όμως με τα συστατικά; Ας δούμε ακριβώς τι χρειάζεται ένας μέσος γυναικείος οργανισμός από ένα σωστό πρωινό.

 

Θερμίδες

Υπολόγισε 300-400. Εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος μείνε στις 300-350 και αν γυμνάζεσαι εντατικά μπορείς να πλησιάσεις τις 450.

Υδατάνθρακες

Είναι καλό το 50% των θερμίδων σου να αποτελείται από υδατάνθρακες, ιδανικά 40-55 γραμμαρίων. Απόφυγε ωστόσο γαλακτοκομικά και υπερβολικά επεξεργασμένα φαγητά και προτίμησε δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά.

 

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr 

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Σουβλάκια με ροδάκινο και χτένια τυλιγμένα σε βασιλικό

Σουβλάκια με ροδάκινο: Όταν ψήνεις τα ροδάκινα, εντείνεται η γλύκα τους και γίνονται ακόμη πιο ζουμερά. Δοκίμασέ τα σήμερα σε σουβλάκι!

Τα οφέλη του καστανού ρυζιού στην υγεία του οργανισμού

Το καστανό ρύζι εμπεριέχει σε σημαντικά ποσά δυο άκρως απαραίτητα ιχνοστοιχεία για τον ανθρώπινο οργανισμό, τον ψευδάργυρο και το σελήνιο

Η μαγειρική σόδα η… θαυματουργή: 10 χρήσεις της στην κουζίνα

Ναι, τη χρησιμοποιείς για να μουλιάσεις τα ρεβίθια ή για να φουσκώσουν τα τυροπιτάκια, όμως η μαγειρική σόδα έχει –και δικαιολογημένα– τη φήμη του «σωτήρα» όταν θέλεις να φρεσκάρεις και να καθαρίσεις κάτι.

5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν αγοράσεις ή μαγειρέψεις κρέας

Πήγαμε στον κρεοπώλη και ρωτήσαμε – ιδού τι μάθαμε

#shapegreece