Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Αυτό είναι το ιδανικό πρωινό για σένα!

Δες πόσες θερμίδες πραγματικά χρειάζεσαι και τι πρέπει να αποφύγεις στο πρώτο γεύμα της ημέρας.

10.01.2017

εχεις διαβασει

Κάθε διατροφολόγος εκεί έξω θα σου πει ότι ένα σωστό πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Και η αλήθεια είναι, πως μια ισορροπημένη ημερήσια διατροφή αλλά και καθημερινότητα γενικά, χρειάζεται πρώτα μια ισορροπημένη αρχή. Είτε έχεις σαν στόχο την απώλεια κιλών, είτε απλά θέλεις να εμπλουτίσεις το πρωινό σου, υπάρχουν μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν.

Καταλαβαίνεις έτσι, ότι το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις, είναι να παραλείψεις παντελώς το πρωινό γεύμα. Είναι καλό να καθιερώσεις μια καθημερινή ρουτίνα προγραμματίζοντας συγκεκριμένες ώρες για το πρωινό σου, όσο και για κάθε άλλο γεύμα. Ιδανικά, η καλύτερη επιλογή είναι να καταναλώνεις το πρώτο σου γεύμα σε διάστημα 30-60 λεπτών από τη στιγμή που ξύπνησες. Εάν το καθυστερήσεις, ενδεχομένως να έχεις αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλεις, καθώς το σώμα με το που ξυπνήσει «καίει» αυτομάτως ενέργεια. Όσο καθυστερείς το πρώτο σου γεύμα, τόσο καθυστερεί και ο οργανισμός σου τις καύσεις.

 

Τι γίνεται όμως με τα συστατικά; Ας δούμε ακριβώς τι χρειάζεται ένας μέσος γυναικείος οργανισμός από ένα σωστό πρωινό.

 

Θερμίδες

Υπολόγισε 300-400. Εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος μείνε στις 300-350 και αν γυμνάζεσαι εντατικά μπορείς να πλησιάσεις τις 450.

Υδατάνθρακες

Είναι καλό το 50% των θερμίδων σου να αποτελείται από υδατάνθρακες, ιδανικά 40-55 γραμμαρίων. Απόφυγε ωστόσο γαλακτοκομικά και υπερβολικά επεξεργασμένα φαγητά και προτίμησε δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά.

 

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

κάνει να τρώμε ψωμί
Τελικά κάνει να τρώμε ψωμί; Η διατροφολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου απαντά

Στο πλαίσιο του 2ου SHAPE Food Workshop, μάθαμε αν πρέπει να τρώμε ψωμί ή όχι.

5 cocktails για να γιορτάσεις το Thanksgiving σαν άνθρωπος
5 cocktails για να γιορτάσεις το Thanksgiving σαν άνθρωπος

Τα ιδανικά για την περίσταση ποτά.

Η κλασική σούπα βισισουάζ με πράσα και πατάτες από τη Σοφία Μάργαρη είναι ό,τι πιο νόστιμο και εύκολο θα δοκιμάσεις σήμερα!

«Αυτή η σούπα με πράσα σερβίρεται και παγωμένη. Απλά χρησιμοποίησε αγγούρι αντί για πατάτες».

Από πού έρχονται οι τροφές που τρώμε; Η Zooey Deschanel απαντά με μια σειρά ντοκιμαντέρ στο Facebook για να ξέρουμε τι τρώμε

Εσύ γνωρίζεις την προέλευση των τροφίμων που καταναλώνεις; Είσαι σίγουρη πως ξέρεις σε ποια φάρμα μεγάλωσε το κοτόπουλο που έφαγες σήμερα;

Κουλουράκια ολικής άλεσης με φιστικοβούτυρο, βρόμη και ελάχιστη ζάχαρη (και λίγη μαρμελάδα!)

Ό,τι πρέπει για τα παιδιά! Με αλεύρι ολικής, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!

#shapegreece