Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Αυτή είναι η σωστή διατροφή για καλή διάθεση!

7 απλά διατροφικά tips που θα κάνουν τη μέρα σου πολύ πιο ευχάριστη

10.01.2017

εχεις διαβασει

Γράφει ο Δημήτρης Αθανασιάδης, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.

Με λίγη στρατηγική στη διατροφή σου μπορείς να έχεις καλύτερη διάθεση και περισσότερη ενέργεια! Ακολούθησε τα παρακάτω tips και ανέβασε τη διάθεσή σου:

1ο βήμα

Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα ισορροπημένο πρωινό.

Η πρόσληψη πρωινού, όπως για παράδειγμα δημητριακά ολικής άλεσης με ημίπαχο γάλα, έχει φανεί ότι σχετίζεται με την καλύτερη διάθεση και δίνει περισσότερη ενέργεια μέσα στην ημέρα. Επιπλέον, φαίνεται να συμβάλλει στην ηρεμία και καλύτερη μνήμη. Φυσικά λόγω της ολικής άλεσης, τροφοδοτείς τον οργανισμό σου με παραπάνω βιταμίνες του συμπλέγματος B για τη συγκέντρωσή σου, το αντιοξειδωτικό σελήνιο και πολύτιμες φυτικές ίνες!

2ο βήμα

Προτίμησε να έχεις 4-5 γεύματα την ημέρα, ώστε να παραμένουν σταθερά τα επίπεδα γλυκόζης στον οργανισμό σου.

Αντικαθιστώντας τους απλούς υδατάνθρακες με σύνθετους βοηθάς την πέψη σου και παρέχεις σταθερή ενέργεια στον οργανισμό σου. Γι’ αυτό επίλεξε ολική άλεση, από τα δημητριακά πρωινού σου μέχρι και τιςμπάρες δημητριακών στα σνακ, το ψωμί στο σάντουιτς και τα όσπρια στο μεσημεριανό σου. Εμπλούτισε επίσης τη διατροφή σου με λαχανικά και φρούτα σε κάθε ευκαιρία.

3ο βήμα

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου όλη την ημέρα! Όταν είσαι αφυδατωμένη οι πιθανότητες για αίσθηση ατονίας, πονοκεφάλου και κακής διάθεσης αυξάνονται. Φρόντισε να ενυδατώνεσαι τακτικά μέσα στην ημέρα, έχοντας ένα μπουκάλι νερόσυνέχεια μπροστά σου για να σου το θυμίζει.

4ο βήμα

Πρόσθεσε στη διατροφή σου τροφές με υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη ώστε να συντίθεται η ορμόνη της καλής διάθεσης, η σεροτονίνη! Ψάρια, αυγά, άπαχο κρέας, πουλερικά, ξηρούς καρπούς και συνδυασμοί οσπρίων με ρύζι μπορούν να αποδώσουν στον οργανισμό σου τα απαραίτητα αμινοξέα για την σύνθεσή της. Για τους χορτοφάγους, μια πολλή καλή πηγή πρωτεΐνης είναι η σόγια, οπότε μπορείς να διαλέξεις τρόφιμα σόγιας ή εμπλουτισμένα με πρωτεΐνη σόγιας.

5ο βήμα

Όπως είναι απαραίτητο να βάλεις κάποιες τροφές στη διατροφή σου, σίγουρα θα πρέπει να περιορίσεις κάποιες άλλες. Μείωσε από την καθημερινότητά σου τροφές οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την διάθεσή σου. Για παράδειγμα, καταναλώνοντας ένα σνακ με πολλή ζάχαρη θα έχει σαν αποτέλεσμα την αίσθηση υψηλής ενέργειας, η οποία όμως, άμεσα ακολουθείται από μία απότομη υπογλυκαιμία, δηλαδή ατονία. Αντί για αυτό, προτίμησε μία μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης με μαύρη σοκολάτα που αυξάνει επίσης την σεροτονίνη και δεν περιέχει αρκετή ζάχαρη!

Διάβασε περισσότερα tips στο missbloom.gr 

Topics:

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς θα χορτάσεις (αλήθεια λέμε!) με μία σαλάτα

Η bikini season πάει χεράκι – χεράκι με τη σαλάτα season. Και παρ’ ότι το καλοκαίρι φαίνεται να αργεί, το bikini έρχεται και θα το φορέσεις με αυτοπεποίθηση. Ιδού πως θα χορτάσεις με μια σαλάτα.

Η διατροφή στα 20: Super πλάνο για δίαιτα 7 ημερών για μεταβολισμό που ΚΑΙΕΙ από τη διαιτολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου!

Δίαιτα 7 ημερών: Οι συνήθειες της εφηβείας μας ακολουθούν και στην δεκαετία των 20. Η διαιτολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου μας δίνει τη σωστή διατροφή για να μην παχύνεις ποτέ.

Δοκιμάσαμε τα υγρά υποκατάστατα γευμάτων για αδυνάτισμα! Ιδού τι έχουμε να πούμε για τη διατροφή των αστροναυτών

Είναι και πάλι τάση στη διατροφή και το αδυνάτισμα. Δοκιμάσαμε το Top Diet της Power Health και να τι έχουμε να σου πούμε.

Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!
Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!

Είναι τόσο ευεργετικό για τον οργανισμό, που ούτε το φαντάζεσαι. Το Έλαιο Καρύδας είναι ένα πολύτιμο προϊόν που πρέπει σίγουρα να δοκιμάσεις

Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)
Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)

Ένα διασκεδαστικό και μοναδικά ενημερωτικό βίντεο που δεν πρέπει να χάσεις

#shapegreece