Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Μήπως τρως πολλά σνακ διαίτης; Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για δίαιτα!

Θα ήθελες να είχες ένα σνακ τώρα; Δεν είσαι η μόνη! Δες τι λένε οι έρευνες και τι προτείνει η διαιτολόγος

24.09.2017

Μια έρευνα υποστηρίζει πως η κατανάλωση σνακ διαίτης είναι μεγαλύτερη από αυτήν που πραγματικά έχουμε ανάγκη.

snack-diaitis-erevna

Γιατί επιθυμούμε τόσο πολύ τα σνακ διαίτης και όχι μόνο;

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen σε 1.100 ενήλικες ένα ποσοστό 90% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι τρώνε τουλάχιστον ένα σνακ διαίτης την ημέρα, ενώ το 62% τρώει πάνω από δύο. Και δεν είναι τόσο περίεργο το γεγονός ότι πολύ συχνά οι άνθρωποι αναζητούν κάτι να βάλουν στο στόμα τους, αλλά το πόσο διαδεδομένη είναι πλέον αυτή η συμπεριφορά, η οποία αποδίδεται με τον όρο «άμετρη κατανάλωση σνακ» και αναφέρεται στην κατανάλωση πολλών σνακ διαίτης ή μη, χωρίς έλεγχο, όταν νιώθεις κάποια λιγούρα, καθώς και στην ποσότητά τους.

Αυτό έγινε ολοφάνερο και στην έρευνα: 78% των συμμετεχόντων παραδέχτηκαν ότι τρώνε πολλά σνακ, χωρίς μέτρο, με ελαφρώς μεγαλύτερο ποσοστό στις γυναίκες(39%) και μικρότερο στους άντρες(29%).

Σνακ διαίτης ή σνακ γενικά;

Σύμφωνα με την έρευνα, οι γυναίκες τείνουν στα «κακά» σνακ. Οι γυναίκες ανέφεραν ότι έτρωγαν με λαιμαργία συνήθως σοκολάτες, ζαχαρωτά και μπισκότα ενώ οι άνδρες προτιμούσαν πιο αλμυρές τροφές, όπως τα πατατάκια. Όλοι οι ερωτηθέντες ανέφεραν τη λιγούρα ως τον πρώτο λόγο για τον οποίο κατευθύνθηκαν στον αυτόματο πωλητή ή στο διάδρομο με τα σνακ, αλλά οι γυναίκες ανέφεραν επίσης ότι έτρωγαν σνακ για να ανακουφίσουν το άγχος τους, λόγω βαρεμάρας ή επειδή ήθελαν να καλοπιάσουν λίγο τον εαυτό τους.

Από την άλλη πλευρά, οι άνδρες ανέφεραν σαν κύρια αιτία την ικανοποίηση της πείνας τους. Όλοι μας συνηθίζουμε να τρώμε σνακ μπροστά στην τηλεόραση, αλλά οι άνδρες συνήθιζαν περισσότερο να κάνουν ένα διάλειμμα για φαγητό την ώρα της δουλειάς. Οι γυναίκες από την άλλη, συνήθιζαν να τρώνε κάτι καθώς χρησιμοποιούσαν το κινητό ή τον υπολογιστή.

Αν λοιπόν θέλεις να χάσεις βάρος ή προσπαθείς να τρως πιο υγιεινά, η συνειδητοποίηση του πόσο συχνά καταναλώνεις ένα σνακ διαίτης ή μη, τι αναζητάς συνήθως και για ποιο λόγο μπορεί να σε βοηθήσει να σταματήσεις να τρως πάρα πολλά σνακ, μειώνοντας τις θερμίδες που προσλαμβάνεις.

Για παράδειγμα, αν συνηθίζεις να τρως σοκολάτες λόγω βαρεμάρας, η συνειδητοποίηση αυτού του γεγονότος και η λήψη κάποιων μέτρων για να το σταματήσεις(όπως το να ασχοληθείς με κάτι δημιουργικό) μπορεί να σε βοηθήσει.

ΔΕΝ ξέρεις πώς να επιλέξεις τα κατάλληλα σνακ διαίτης; Δες τις επιλογές που θα σε σώσουν στην γκάλερι που ακολουθεί

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Vegan χριστουγεννιάτικα τρουφάκια χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς βούτυρο από τον Cool Artisan

Τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, όπως και τα γλυκά όλης της χρονιάς μπορούν να είναι νόστιμα, λαχαρτιστά και vegan συγχρόνως. Χωρίς τύψεις, χωρίς ενόχες απόλαυσε τα όλη την εορταστική περίοδο!

#ShapeTested: Να πώς φτιάξαμε γιορτινή σφολιάτα σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Τι θα έλεγες να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με σφολιάτα και γλύκα ή αλμυρή γέμιση! Θα χρειαστείς δύο φύλλα σφολιάτα και μπόλικη όρεξη!

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Το τι πρέπει να μη φας μέσα στις γιορτές πιθανώς το γνωρίζεις. Το τι πρέπει να φας οπωσδήποτε όμως στα γιορτινά τραπέζια είναι ακόμα πιο σημαντικό! Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

#shapegreece