Να πώς θα διαλέξεις ένα υγιεινό γλυκό και θα τρως γλυκά σνακ ενώ κάνεις διατροφή

Ναι, δεν μπορούμε να κόψουμε τα γλυκά, αλλά μπορούμε να κάνουμε καλύτερες επιλογές.

16.04.2018

εχεις διαβασει

Ένα γλυκό σνακ μπορεί να σου δώσει καλύτερη συγκέντρωση

Η προσθήκη ενός υγιεινού σνακ στην καθημερινή σου διατροφή, βελτιώνει την συγκέντρωση και την απόδοση σου στη δουλειά.

Μπορείς να διαπιστώσεις ότι η κατανάλωση ενός μικρού γλυκού σνακ μετά το πρωινό ή το απόγευμα, σε καλύπτει ενεργειακά για τις καθημερινές σουδραστηριότητες πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.
Τι να επιλέξεις: Δοκίμασε σνακ όπως λαχανικά, χειροποίητα ποπ-κορν ή μία μπάρα δημητριακών.

Ένα γλυκό σνακ μπορεί να προσφέρει αύξηση ενέργειας

Ένα υγιεινό σνακ που περιλαμβάνει σύνθετους υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά οξέα, αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας σου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απ’ ότι ένα σνακ απλά με ζάχαρη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, η ζάχαρη θα προκαλέσει απότομη αύξηση στα επίπεδα σακχάρου του αίματος, τα οποία έπειτα θα πέσουν επίσης απότομα, αφήνοντας σε πεινασμένο και ληθαργικό.

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες είναι μία σταθερή πηγή ενέργειας και συμπεριλαμβάνοντάς τους σε ένα ελαφρύ σνακ, σε βοηθάνε να πάρεις την απαραίτητη ενέργεια για να διεκπεραιώσεις τις δραστηριότητες σου μέσα στη μέρα πριν φας το επόμενο γεύμα σου.

Τι να επιλέξεις: Μία καλή επιλογή θα μπορούσε να είναι ξηροί καρποί, βρώμη ή μία μπάρα δημητριακών.

Στο Shape, έχουμε πάντα μια μπάρα δημητριακών στο γραφείο για τις γλυκές λιγούρες. Τελευταία ανακαλύψαμε τις μπάρες Nature Valley.

Η Sweet & Salty Nut με μαύρη σοκολάτα, φιστίικι και αμύγδαλο έχει 139 θερμίδες, 3 γραμμάρια πρωτεΐνης και 6,6 γραμμάρια σάκχαρα και είναι υπέροχα γευστική και… σοκολατένια!

Η σειρά Crunchy είναι η ιδανική επιλογή για ένα γρήγορο σνακ κάθε στιγμή της ημέρας. Κάθε συσκευασία περιέχει δύο τραγανές μπάρες για μεγαλύτερη απόλαυση. Θα τις βρεις σε 4 γεύσεις: Μούσλι με Μέλι,  Μαύρη Σοκολάτα, Μούσλι με Μήλο και Μούσλι με κράνμπερι.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου σου προτείνει μια πλήρη δίαιτα 7 ημερών για επίπεδη κοιλιά

Γιατί κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις τα τελευταία κιλά

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

Οι millennials δεν έχουν ιδέα από μαγειρική, σύμφωνα με έρευνα
Οι millennials δεν έχουν ιδέα από μαγειρική, σύμφωνα με έρευνα

Απίθανα πράγματα: Ούτε τοστ, λέει, δεν ξέρει να φτιάχνουν.

Τι λάδι να βάλω πού; Κραμβέλαιο, αραχιδέλαιο, λινέλαιο και σησαμέλαιο είναι οι νέες επιλογές

Στην Ελλάδα πολύ σωστά αγαπάμε το ελαιόλαδο, αλλά μήπως αξίζει να σκεφτείς και τις εναλλακτικές επιλογές σε λάδι;

Μαυρομάτικα φασόλια: 5 λόγοι για να αρχίσεις σήμερα κιόλας να τα τρως

Θα σε εξέπληττε αν σου λέγαμε ότι μία μερίδα μαυρομάτικα φασόλια παρέχει όση ποσότητα πρωτεΐνης παρέχει και μισή μπριζόλα;

#shapegreece