Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Πώς θα χάσω κιλά με άσκηση: Tα μυστικά που ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζεις!

Έτσι θα «κρατάς» κάθε πρόγραμμα άσκησης που επιλέγεις και θα χάνεις κιλά.

22.12.2016

εχεις διαβασει

πώς θα χάσω βάρος

Πώς θα χάσω κιλά; Το μυστικό για να χάσεις κιλά μέσω της άσκησης είναι να συνεχίσεις να γυμνάζεσαι και να μην τα παρατήσεις έπειτα από μερικές εβδομάδες. Να πώς μπορείς να μείνεις πιστή στο πρόγραμμά σου και να φτάσεις στο βάρος που έχεις στόχο.

Γεύματα πρωτεΐνης (και όχι μόνο) των 5 λεπτών που διώχνουν το λίπος (συνταγές για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό!)
Η (όχι αυστηρά πρωτεϊνική) δίαιτα δύο εβδομάδων για να χάσεις κιλά γρήγορα και υγιεινά
H προπόνηση με TRX για γράμμωση και κάψιμο λίπους γρήγορα!

  • Κράτα το πρόγραμμά σου: Οι προπονήσεις που σου προτείνουμε είναι μια εξαιρετική αφετηρία. Η τήρηση ενός προγράμματος θα σε βοηθήσει να κρατάς ζωντανό το κίνητρο να γυμνάζεσαι. Θα ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις κάθε εβδομάδα και, καθώς κάθε προπόνηση χτίζει την επόμενη, θα είναι πιο δύσκολο να παραλείψεις τη γυμναστική σου.
  • Τρέχε τακτικά: Προσπάθησε να κάνεις τουλάχιστον τρεις προπονήσεις την εβδομάδα – αν τρέχεις μόνο μία φορά την εβδομάδα δε θα χάσεις το λίπος. Και τις ημέρες που δε θα μπορείς να αφιερώσεις 30 λεπτά για γυμναστική εκτέλεσε μια 4λεπτη άσκηση ενδυνάμωσης.
  • Άφησε τον εξοπλισμό σου δίπλα στο σπίτι: Εάν ο εξοπλισμός σου σε περιμένει στην πόρτα όταν γυρίζεις από τη δουλειά, είναι πολύ πιθανότερο να βγεις για προπόνηση.
  • Επιβράβευσε τον εαυτό σου: Βάλε ένα ρεαλιστικό στόχο (είτε να χάσεις 1 κιλό είτε να καταφέρεις να ολοκληρώσεις άλλη μία επανάληψη στο συγκεκριμένο χρόνο) και επιβράβευσε τον εαυτό σου όταν τον πετύχεις – απλά φρόντισε η επιβράβευση να μην είναι ένα κομμάτι κέικ σοκολάτας! Μια καλή ιδέα: αγόρασε καινούρια αθλητικά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε υγιεινά 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα με το πρόγραμμα διατροφής

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής εγγυάται πως θα χάσεις μέχρι και 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα αλλά με απόλυτα υγιεινό τρόπο.

Διατήρησέ τα: Πώς να μη βγάλουν φύτρες οι πατάτες, να μη μουχλιάσει το τυρί και να φτιάξεις παγάκια με λάδι και μυρωδικά

Ιδού πως διατηρούνται τα τρόφιμα περισσότερο με απλά και έξυπνα κόλπα που μπορείς να εφαρμόσεις μόνη σου σε απλά και εύκολα βήματα.

Πες κύμινο: Το μπαχαρικό που βοηθά στο αδυνάτισμα και την πέψη (να πώς θα το χρησιμοποιήσεις για τα οφέλη του!)

Πώς θα βάλεις το κύμινο στην καθημερινή διατροφή σου για να απολαύσεις τα διατροφικά οφέλη του

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

#shapegreece