Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

26.12.2016

εχεις διαβασει

Αν υπάρχει ένα φρούτο που πρέπει να τρως, ένα συμπλήρωμα που αξίζει να παίρνεις και ένα συστατικό που οφείλεις να αναζητάς στα καλλυντικά σου αυτό είναι το ρόδι. Δες γιατί.

Οι ιδιότητές του

  • Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες, ενώ είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες.
  • Μάλιστα, ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C και το 25% του φυλλικού οξέος που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικος.
  • Είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης Β5, καλίου και ασβεστίου.
  • Είναι πλούσιο σε τρεις διαφορετικές μορφές αντιοξειδωτικών ουσιών (τανίνες, ανθοκυανίνες, ελλαγικό οξύ) και η συνολική αντιοξειδωτική ικανότητά του έχει υπολογιστεί ότι είναι 2-3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του κόκκινου κρασιού ή του πράσινου τσαγιού.
  • Χάρη στις αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντιβηχικές, στυπτικές, επουλωτικές και αντιδιαρροϊκές του ιδιότητες, ο χυμός του ροδιού χρησιμοποιείται για θεραπευτικούς σκοπούς εδώ και αιώνες.
  • Κλινικές και επιστημονικές μελέτες έχουν καταδείξει ότι ο χυμός ροδιού εμποδίζει την οξείδωση της «κακής» χοληστερίνης (LDL), που αποτελεί σοβαρό παράγοντα κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα. Συγκεκριμένα, οι τανίνες που περιέχει επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό στη μείωση του οξειδωτικού στρες (αυξημένα επίπεδα ελεύθερων ριζών στον οργανισμό), βασικού συντελεστή στην εμφάνιση νοσημάτων όπως είναι η αθηροσκλήρυνση και το εμφραγμα του μυοκαρδίου.
  • Σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε ασθενείς που παρουσίαζαν υψηλή πίεση, η κατανάλωση χυμού ροδιού για δύο εβδομάδες έδειξε ότι συμβάλλει στη μείωση της συστολικής αρτηριακής πίεσης, καθώς και στη μείωση του ενζύμου ACE (Ένζυμο Μετατροπής Αγγειοτενσίνης), του οποίου τα επίπεδα σχετίζονται με την υπέρταση.
  • Επίσης, χάρη στις ανθοκυανίνες που περιέχει συμβάλλει στη μείωση των φλεγμονών, ενώ ο χυμός του ροδιού έχει αντιβακτηριδιακή και αντι-ιική δράση κατά της οδοντικής πλάκας.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς θα χορτάσεις (αλήθεια λέμε!) με μία σαλάτα

Η bikini season πάει χεράκι – χεράκι με τη σαλάτα season. Και παρ’ ότι το καλοκαίρι φαίνεται να αργεί, το bikini έρχεται και θα το φορέσεις με αυτοπεποίθηση. Ιδού πως θα χορτάσεις με μια σαλάτα.

Η διατροφή στα 20: Super πλάνο για δίαιτα 7 ημερών για μεταβολισμό που ΚΑΙΕΙ από τη διαιτολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου!

Δίαιτα 7 ημερών: Οι συνήθειες της εφηβείας μας ακολουθούν και στην δεκαετία των 20. Η διαιτολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου μας δίνει τη σωστή διατροφή για να μην παχύνεις ποτέ.

Δοκιμάσαμε τα υγρά υποκατάστατα γευμάτων για αδυνάτισμα! Ιδού τι έχουμε να πούμε για τη διατροφή των αστροναυτών

Είναι και πάλι τάση στη διατροφή και το αδυνάτισμα. Δοκιμάσαμε το Top Diet της Power Health και να τι έχουμε να σου πούμε.

Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!
Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!

Είναι τόσο ευεργετικό για τον οργανισμό, που ούτε το φαντάζεσαι. Το Έλαιο Καρύδας είναι ένα πολύτιμο προϊόν που πρέπει σίγουρα να δοκιμάσεις

Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)
Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)

Ένα διασκεδαστικό και μοναδικά ενημερωτικό βίντεο που δεν πρέπει να χάσεις

#shapegreece