Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Task πριν τις γιορτές: Πώς να καθαρίσεις το ψυγείο σου εύκολα

Δε χρειάζεσαι πολύ χρόνο, όμως, για να καθαρίσεις το ψυγείο σου (περίπου 20-30 λεπτά). Οπότε μην το σκέφτεσαι υπερβολικά και ξεκίνησε αμέσως.

21.12.2016

εχεις διαβασει

Με τις γιορτές να πλησιάζουν σε λίγες ημέρες, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ξεφορτωθείς εκείνα τα άδεια μπουκάλια της κέτσαπ από το πίσω μέρος του ψυγείου σου, καθώς χρειάζεσαι χώρο για να βάλεις την γαλοπούλα, τη γέμιση και άλλες τροφές του γιορτινού τραπεζιού, σε ένα καθαρό από βακτήρια ψυγείο.

Δε χρειάζεσαι πολύ χρόνο, όμως, για να καθαρίσεις το ψυγείο σου (περίπου 20-30 λεπτά). Οπότε μην το σκέφτεσαι υπερβολικά και ξεκίνησε αμέσως. Ακολούθησε την παρακάτω τακτική, για να το καθαρίσεις γρήγορα και αποτελεσματικά.

10 τροφές που βάζουμε στο ψυγείο ενώ δεν πρέπει!

Τα βήματα για καθαρό ψυγείο

1. Άδειασε όλα τα αντικείμενα που υπάρχουν στο ψυγείο, ανά συρτάρι. Πέταξε στα σκουπίδια οτιδήποτε έχει χαλάσει ή μουχλιάσει. Φρόντισε τα παλιά μπουκάλια να πάνε στην ανακύκλωση.

2. Προτού τοποθετήσεις και πάλι τα αντικείμενα μέσα στο ψυγείο, πλύνε όλες τις επιφάνειες με ένα καθαριστικό σπρέι για όλες τις χρήσεις.

3. Χρησιμοποιώντας λίγο ρολό κουζίνας ή ένα παλιό πανί καθάρισε τα τοιχώματα και τα ράφια. Τρίψε και αφαίρεσε τη βρομιά με ένα σφουγγάρι, όπου χρειαστεί.

4. Βγάλε τα συρτάρια και μετάφερέ τα στο νεροχύτη. Γέμισέ τα με ζεστό νερό και απορρυπαντικό και καθάρισέ τα. Άφησέ τα να στεγνώσουν καλά μέχρι να τα βάλεις πίσω στο ψυγείο.

5. Τοποθέτησε τις τροφές πίσω στο ψυγείο, χωρίζοντάς τες σε κατηγορίες, όπως γαλακτοκομικά, σάλτσες ή φρέσκα λαχανικά. Καθάρισε τα βάζα και τα μπουκάλια με ένα νωπό πανί πριν τα τοποθετήσεις στα ράφια.

6. Καθάρισε όλες τις πόρτες και τις γωνίες του ψυγείου με ένα απολυμαντικό σπρέι. Ψέκασε και το εξωτερικό του ψυγείου και σκούπισε με λίγο ρολό κουζίνας.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που καθάρισες τόσο γρήγορα το ψυγείο σου;

Ξέρεις να βάζεις (σωστά) τα τρόφιμα στο ψυγείο;

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πράσα: Ποια είναι τα διατροφικά τους οφέλη και γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τα τρως (και 2 πρωτότυπες συνταγές!)

Μάθε όλους τους λόγους για τους οποίους το πράσο θα πρέπει να ενταχθεί στο καθημερινό σου διαιτολόγιο αλλά και 2 συνταγές από διάσημους σεφ για να το μαγειρέψεις.

To δοκιμάσαμε! Σπιτικά cookies μπανάνας με MONO 3 υλικά (και χωρίς αλεύρι ή ζάχαρη)!

Είναι λαχταριστά, πολύ εύκολα, χορταστικά και έχουν μόλις 40 θερμίδες το ένα ενώ για την παρασκευή τους χρειάζονται μόλις 2 υλικά!

Αν τρως συχνά καυτερές πιπεριές θα ζήσεις περισσότερα χρόνια!

Οι λάτρεις της καυτερής κόκκινης πιπεριάς τείνουν να ζουν παραπάνω, σύμφωνα με νέα έρευνα.

5 έξυπνες και υγιεινές συνήθειες για να ΜΗΝ παίρνεις βάρος στη δουλειά

Μήπως η δουλειά σου έχει αντίκτυπο στο βάρος σου; Πάρε υπό έλεγχο τη ζωή σου στη δουλειά και πρόσθεσε αυτές τις υγιεινές συνήθειες στην καθημερινότητά σου.

Λαχανάκια Βρυξελλών: Ένα super food με σούπερ οφέλη και ιδιότητες!

Παρότι είναι μικροσκοπικά, είναι ιδιαίτερα «θαυματουργά» για την υγεία σου.

Οι 10 καλύτερες τροφές να φας πριν τη γιόγκα

Τι θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια ώστε να πετύχεις με ακρίβεια ακόμα και τις πιο δύσκολες στάσεις της γιόγκα.

#shapegreece