Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Υγιεινή διατροφή σε 3 βήματα

Πως να έχεις την maximum απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών των γευμάτων σου.

03.01.2017

εχεις διαβασει

Όλοι γνωρίζουμε καλά ότι τροφές όπως το σπανάκι και οι ντομάτες είναι υγιεινές και απαραίτητα στοιχεία σε μια σωστή διατροφή. Γνώριζες ωστόσο πως ο τρόπος μαγειρέματός τους παίζει σπουδαίο ρόλο στον βαθμό που το σώμα σου θα απορροφήσει τα θρεπτικά τους στοιχεία;

Αν όχι,έφτασε η στιγμή να περάσεις τις γνώσεις και την υγιεινή διατροφή σου στο επόμενο επίπεδο! Εδώ θα βρεις όλα όσα πρέπει να κάνεις για να έχεις την maximum απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών των υγιεινών τροφών που έχεις συμπεριλάβει στα γεύματά σου.

1. Κάνε τους σωστούς συνδυασμούς τροφών

Είναι γεγονός ότι μερικοί συνδυασμοί τροφών είναι καλύτεροι από κάποιους άλλους και βοηθούν στην αμεσότερη και καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Για παράδειγμα συνδυασμοί όπως: λαχανικά με λιπαρά (όπως αβοκάντο/ελαιόλαδο) ή φυτικές πηγές σιδήρου (όπως τόφου) με βιταμίνη C, μπορούν να σε βοηθήσουν στην γρηγορότερη απορρόφηση των στοιχείων.

2. Δώσε βάση στη μέθοδο μαγειρέματος

Ο τρόπος μαγειρέματος μπορεί να μειώσει δραματικά το ποσοστό των θρεπτικών ουσιών που υπάρχουν στις τροφές. Απόφυγε τα τηγανητά και ψητά γεύματα, ενώ προτίμησε να βράζεις τα λαχανικά σου στον ατμό, παρά σε νερό, καθώς τα θρεπτικά τους συστατικά χάνονται μέσα σε αυτό. Γενικότερα, φρόντισε να μαγειρεύεις τα φαγητά σου όσο το δυνατόν λιγότερο, αποφεύγοντας τις υψηλές θερμοκρασίες μαγειρέματος.

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!
5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!

Εκεί οφείλεται το τέλειο δέρμα τους! Και όχι, το αβοκάντο δεν είναι ένα από αυτά…

Νηστίσιμη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας: Δες το πλάνο δίαιτας 7 ημερών χωρίς κρέας από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η διατροφολόγος ετοίμασε για εμάς μια διατροφή κατά της κυτταρίτιδας που μπορείς να ακολουθήσεις ακόμα κι αν θέλεις να νηστέψεις!

#shapegreece