Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Υγιεινή διατροφή σε 3 βήματα

Πως να έχεις την maximum απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών των γευμάτων σου.

03.01.2017

εχεις διαβασει

Όλοι γνωρίζουμε καλά ότι τροφές όπως το σπανάκι και οι ντομάτες είναι υγιεινές και απαραίτητα στοιχεία σε μια σωστή διατροφή. Γνώριζες ωστόσο πως ο τρόπος μαγειρέματός τους παίζει σπουδαίο ρόλο στον βαθμό που το σώμα σου θα απορροφήσει τα θρεπτικά τους στοιχεία;

Αν όχι,έφτασε η στιγμή να περάσεις τις γνώσεις και την υγιεινή διατροφή σου στο επόμενο επίπεδο! Εδώ θα βρεις όλα όσα πρέπει να κάνεις για να έχεις την maximum απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών των υγιεινών τροφών που έχεις συμπεριλάβει στα γεύματά σου.

1. Κάνε τους σωστούς συνδυασμούς τροφών

Είναι γεγονός ότι μερικοί συνδυασμοί τροφών είναι καλύτεροι από κάποιους άλλους και βοηθούν στην αμεσότερη και καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Για παράδειγμα συνδυασμοί όπως: λαχανικά με λιπαρά (όπως αβοκάντο/ελαιόλαδο) ή φυτικές πηγές σιδήρου (όπως τόφου) με βιταμίνη C, μπορούν να σε βοηθήσουν στην γρηγορότερη απορρόφηση των στοιχείων.

2. Δώσε βάση στη μέθοδο μαγειρέματος

Ο τρόπος μαγειρέματος μπορεί να μειώσει δραματικά το ποσοστό των θρεπτικών ουσιών που υπάρχουν στις τροφές. Απόφυγε τα τηγανητά και ψητά γεύματα, ενώ προτίμησε να βράζεις τα λαχανικά σου στον ατμό, παρά σε νερό, καθώς τα θρεπτικά τους συστατικά χάνονται μέσα σε αυτό. Γενικότερα, φρόντισε να μαγειρεύεις τα φαγητά σου όσο το δυνατόν λιγότερο, αποφεύγοντας τις υψηλές θερμοκρασίες μαγειρέματος.

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πράσα: Ποια είναι τα διατροφικά τους οφέλη και γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τα τρως (και 2 πρωτότυπες συνταγές!)

Μάθε όλους τους λόγους για τους οποίους το πράσο θα πρέπει να ενταχθεί στο καθημερινό σου διαιτολόγιο αλλά και 2 συνταγές από διάσημους σεφ για να το μαγειρέψεις.

To δοκιμάσαμε! Σπιτικά cookies μπανάνας με MONO 3 υλικά (και χωρίς αλεύρι ή ζάχαρη)!

Είναι λαχταριστά, πολύ εύκολα, χορταστικά και έχουν μόλις 40 θερμίδες το ένα ενώ για την παρασκευή τους χρειάζονται μόλις 2 υλικά!

Αν τρως συχνά καυτερές πιπεριές θα ζήσεις περισσότερα χρόνια!

Οι λάτρεις της καυτερής κόκκινης πιπεριάς τείνουν να ζουν παραπάνω, σύμφωνα με νέα έρευνα.

5 έξυπνες και υγιεινές συνήθειες για να ΜΗΝ παίρνεις βάρος στη δουλειά

Μήπως η δουλειά σου έχει αντίκτυπο στο βάρος σου; Πάρε υπό έλεγχο τη ζωή σου στη δουλειά και πρόσθεσε αυτές τις υγιεινές συνήθειες στην καθημερινότητά σου.

Λαχανάκια Βρυξελλών: Ένα super food με σούπερ οφέλη και ιδιότητες!

Παρότι είναι μικροσκοπικά, είναι ιδιαίτερα «θαυματουργά» για την υγεία σου.

Οι 10 καλύτερες τροφές να φας πριν τη γιόγκα

Τι θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια ώστε να πετύχεις με ακρίβεια ακόμα και τις πιο δύσκολες στάσεις της γιόγκα.

#shapegreece