Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο!

Τι να επιλέξεις για υγιεινά σνακ και γλυκά;

13.02.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD

Στα σνακ

Αντί για αβοκάντο, βάλε κολοκυθάκια

Το αβοκάντο έχει ένα σωρό υγιεινά λιπαρά αλλά και αντίστοιχα πολλές θερμίδες. Έτσι, αν φτιάχνεις συχνά γκουακαμόλε, που γίνεται κυρίως από αβοκάντο, μπορεί να σου δίνει έως και 200 θερμίδες ανά 1/2 φλιτζάνι. Για να κόψεις θερμίδες και όχι γεύση, δοκίμασε να αντικαταστήσεις το μισό αβοκάντο με βρασμένα κολοκυθάκια. Θα γλιτώσεις έως και 100 θερμίδες.

Τσιπς kale αντί για πατατάκια

Ένα φλιτζάνι τσιπς kale έχει μόνο 84 θερμίδες, ενώ η ίδια ποσότητα πατατάκια 200. Μία μερίδα kale σου προσφέρει τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμινών Α και C και καλή ποσότητα ασβεστίου και φολικού οξέος.

Μήλο αντί για κράκερ

Τα κράκερ έχουν συνήθως πολύ αλάτι και ανεπιθύμητες θερμίδες κι αυτό πριν καν προσθέσεις τυρί ή κάποιο άλειμμα. Ένα μήλο καλύπτει περίπου το 17% των καθημερινών αναγκών σου σε φυτικές ίνες και έχει σημαντικά λιγότερες θερμίδες. Μαζί με λίγο φιστικοβούτυρο έχεις ένα εξαιρετικό σνακ. Απλώς χρησιμοποίησε με φειδώ το βούτυρο από τους ξηρούς καρπούς γιατί περιέχει πολλές θερμίδες.

Στα γλυκά

Μαύρη σοκολάτα αντί για σοκολάτα γάλακτος.

Όσο πιο σκούρα είναι η σοκολάτα, τόσο λιγότερη ζάχαρη και γάλα περιέχει. Η φυσική μαύρη σοκολάτα (ή κουβερτούρα με πάνω από 70% κακάο) περιέχει, επίσης, περισσότερο πλούσιο σε αντιοξειδωτικά κακάο. Υπάρχουν, ακόμα, στοιχεία που δείχνουν πως η μαύρη σοκολάτα μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της ινσουλινοαντίστασης και τη μείωση του σακχάρου στο αίμα.

Μπανάνα αντί για παγωτό

Αν έχεις λιγούρα για παγωτό, δοκίμασε την τέλεια εναλλακτική με μπανάνα: Χτύπα στο μούλτι μια ελαφρώς κατεψυγμένη μπανάνα μέχρι να γίνει λεία και κρεμώδης. Εάν προτιμάς τη σοκολατένια εκδοχή, πασπάλισε την κρέμα μπανάνας με λίγη σκόνη κακάο. Μια μικρή μπανάνα σου δίνει μόλις 90 θερμίδες, ενώ το 1/2 φλιτζάνι παγωτό περίπου 260 θερμίδες!

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!
5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!

Εκεί οφείλεται το τέλειο δέρμα τους! Και όχι, το αβοκάντο δεν είναι ένα από αυτά…

Νηστίσιμη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας: Δες το πλάνο δίαιτας 7 ημερών χωρίς κρέας από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η διατροφολόγος ετοίμασε για εμάς μια διατροφή κατά της κυτταρίτιδας που μπορείς να ακολουθήσεις ακόμα κι αν θέλεις να νηστέψεις!

#shapegreece