Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο!

Τι να επιλέξεις για υγιεινά σνακ και γλυκά;

13.02.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD

Στα σνακ

Αντί για αβοκάντο, βάλε κολοκυθάκια

Το αβοκάντο έχει ένα σωρό υγιεινά λιπαρά αλλά και αντίστοιχα πολλές θερμίδες. Έτσι, αν φτιάχνεις συχνά γκουακαμόλε, που γίνεται κυρίως από αβοκάντο, μπορεί να σου δίνει έως και 200 θερμίδες ανά 1/2 φλιτζάνι. Για να κόψεις θερμίδες και όχι γεύση, δοκίμασε να αντικαταστήσεις το μισό αβοκάντο με βρασμένα κολοκυθάκια. Θα γλιτώσεις έως και 100 θερμίδες.

Τσιπς kale αντί για πατατάκια

Ένα φλιτζάνι τσιπς kale έχει μόνο 84 θερμίδες, ενώ η ίδια ποσότητα πατατάκια 200. Μία μερίδα kale σου προσφέρει τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμινών Α και C και καλή ποσότητα ασβεστίου και φολικού οξέος.

Μήλο αντί για κράκερ

Τα κράκερ έχουν συνήθως πολύ αλάτι και ανεπιθύμητες θερμίδες κι αυτό πριν καν προσθέσεις τυρί ή κάποιο άλειμμα. Ένα μήλο καλύπτει περίπου το 17% των καθημερινών αναγκών σου σε φυτικές ίνες και έχει σημαντικά λιγότερες θερμίδες. Μαζί με λίγο φιστικοβούτυρο έχεις ένα εξαιρετικό σνακ. Απλώς χρησιμοποίησε με φειδώ το βούτυρο από τους ξηρούς καρπούς γιατί περιέχει πολλές θερμίδες.

Στα γλυκά

Μαύρη σοκολάτα αντί για σοκολάτα γάλακτος.

Όσο πιο σκούρα είναι η σοκολάτα, τόσο λιγότερη ζάχαρη και γάλα περιέχει. Η φυσική μαύρη σοκολάτα (ή κουβερτούρα με πάνω από 70% κακάο) περιέχει, επίσης, περισσότερο πλούσιο σε αντιοξειδωτικά κακάο. Υπάρχουν, ακόμα, στοιχεία που δείχνουν πως η μαύρη σοκολάτα μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της ινσουλινοαντίστασης και τη μείωση του σακχάρου στο αίμα.

Μπανάνα αντί για παγωτό

Αν έχεις λιγούρα για παγωτό, δοκίμασε την τέλεια εναλλακτική με μπανάνα: Χτύπα στο μούλτι μια ελαφρώς κατεψυγμένη μπανάνα μέχρι να γίνει λεία και κρεμώδης. Εάν προτιμάς τη σοκολατένια εκδοχή, πασπάλισε την κρέμα μπανάνας με λίγη σκόνη κακάο. Μια μικρή μπανάνα σου δίνει μόλις 90 θερμίδες, ενώ το 1/2 φλιτζάνι παγωτό περίπου 260 θερμίδες!

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

Άκρως καλοκαιρινή σούπα αβοκάντο με αγγούρι: νόστιμη και light

Άκρως καλοκαιρινή συνταγή για σούπα αβοκάντο με αγγούρι και μόνο 70 θερμίδες.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

Meghan Markle
Meghan Markle – Πρίγκιπας Harry: Αυτό ήταν το μενού του γάμου τους

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι επιλογές ήταν gourmet και αρκετά υγιεινές

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες
Πρέπει να τρώω περισσότερη πρωτεΐνη όταν γυμνάζομαι συστηματικά;

Ξεδιαλύνουμε τους μύθους για την πρωτεΐνη μετά την άσκηση.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση
Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Νιώθεις πεσμένη και χωρίς ενέργεια; Η λύση είναι τόσο απλά όσο το να φας τρία βραζιλιάνικα καρύδια!

#shapegreece