Πώς θα φτιάξεις ταμπουλέ: η νηστίσιμη και σούπερ γευστική σαλάτα που κρατάει μέρες στο ψυγείο!

Έχεις φτιάξει ταμπουλέ; Εξαιρετικά νόστιμη συνταγή για νηστεία και πολύ εύκολη! Βασικό συστατικό; Το πλιγούρι!

09.03.2018

εχεις διαβασει

Συνταγή για ταμπουλέ

Χρόνος προετοιμασίας: 1 ώρα (μέχρι να βράσει και να κρυώσει το πλιγούρι)

Χρόνος μαγειρέματος: 3-4 λεπτά

Υλικά για 4 μερίδες

  • 250 γραμμ. Πλιγούρι Fytro
  • 4 μεγάλες ώριμες ντομάτες, χωρίς φλούδα και σπόρους, ψιλοκομμένες σε κυβάκια
  • 4 μικρά κρεμμύδια, κομμένα σε λεπτές φέτες
  • χυμό 4 λεμονιών
  • 1 ματσάκι φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο
  • 1 ματσάκι μαϊντανό πλυμένο και ψιλοκομμένο
  • 4-5 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
  • αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

1. Βράσε το Πλιγούρι Fytro σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στην συσκευασία.

2. Βάλε το πλιγούρι σε ένα μπολ και πρόσθεσε το χυμό των λεμονιών, τις ντομάτες, τα κρεμμύδια, το μαϊντανό και το δυόσμο και ανακάτεψε καλά.

3. Περίχυσε στο μείγμα τις 4-5 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, μαζί με λίγο αλάτι και άφθονο φρεσκοτριμμένο πιπέρι. Διατήρησε το ταμπουλέ στο ψυγείο μέχρι να το σερβίρεις.

 

Το πλιγούρι στη διατροφή σου

Εκτός από εξαιρετικό για νηστίσιμες συνταγές, το πλιγούρι Fytro είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μαγγάνιο, ένα μέταλλο που χρειάζεται ο οργανισμός για την προστασία των αρθρώσεων.

My tip: Έχω πάντα βρασμένο πλιγούρι στο ψυγείο για να φτιάχνω γρήγορες σαλάτες για τη δουλειά το πρωί.

Δες και άλλες συνταγές με πλιγούρι εδώ!

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Φτιάξε πεντανόστιμο ρύζι από κουνουπίδι γρήγορα και χωρίς τις θερμίδες του κανονικού λευκού ή καστανού ρυζιού. Θα ξετρελαθείς.

Ποιο είναι το καλύτερο μέλι
Ποιο είναι το καλύτερο μέλι; Ποιο να διαλέξω; Η Κλειώ Δημητριάδου απαντά

Τα είδη μιας από τις πιο θρεπτικές τροφές που μας έχει χαρίσει η φύση.

Κάνεις το squat εντελώς λάθος! (αν και πίστευες πως το κάνεις σωστά!)

Έχεις ακούσει πως δεν πρέπει να κατεβαίνεις κάτω από την παράλληλη γραμμή που σχηματίζουν οι μηροί σου με το έδαφος όταν λυγίζεις τα γόνατα. Αυτή η συμβουλή όμως ήταν τελικά λάθος!

σουπα αβοκαντο, μπροκολο
Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη

Η σούπα που φτιάχνει το καλοκαίρι η fitness editor του Shape.

Τζίντζερ, κόλιαντρο, κάρδαμο και πιπεριές τσίλι για καλύτερη υγεία

Τα ιδιαίτερα βότανα και μυρωδικά της ταϊλανδέζικης κουζίνας δεν είναι μόνο αρωματικά και νόστιμα- έχουν μοναδικά οφέλη για την υγεία σου.

#shapegreece