Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Συνταγή για γιουβαρλάκια της γιαγιάς με καστανό ρύζι για να μη βάλεις γραμμάριο

Φτιάξε υπέροχα καλοκαιρινά γιουβαρλάκια με καστανό ρύζι Agrino.

21.06.2016

εχεις διαβασει

Τα γιουβαρλάκια το καλοκαίρι αποτελούν ιδανική επιλογή, ειδικά όταν την συνταγή στην έχει δώσει η γιαγιά σου. Και το καλύτερο! Δεν χρησιμοποιούμε λευκό ρύζι αλλά το νέο καστανό ρύζι της Agrino Brown Family για γεμιστά και ριζότο.

Υλικά για γιουβαρλάκια:
• 1/2 κιλό κιμάς μοσχαρίσιος: Επίλεξε άπαχο κομμάτι βοδινού χωρίς λίπος, πχ σπάλα.
• 1 κρεμμύδι τριμμένο
• 1/2 φλιτζάνι καστανό ρύζι Αgrino Brown Family για γεμιστά και ριζότο
• αλατοπίπερο
• ελαιόλαδο
• Αποξηραμένο μαϊντανό
• 1 ή 2 κύβους βοδινού
• 1 αυγό
• 1 κ.σ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
• 1 λεμόνι στυμμένο

Οδηγίες παρασκευής:

1. Βάζουμε σε κατσαρόλα το νερό μέχρι τη μέση μεγάλης κατσαρόλας και ρίχνουμε 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και τους κύβους βοδινού και το βάζουμε να βράσει.
2. Σε μπολ βάζουμε τον κιμά, το καστανό ρύζι Agrino Brown Family, αλατοπίπερο, το τριμμένο κρεμμύδι, το αυγό και το μαϊντανό. Ζυμώνουμε τα υλικά και πλάθουμε μεγάλα κεφτεδάκια.

3. Χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία και ρίχνουμε σταδιακά τα γιουβαρλάκια στην κατσαρόλα για να μην πέσει γρήγορα η θερμοκρασία του νερού.

4. Βράζουμε για μισή ώρα περίπου και ξεσκεπάζουμε τακτικά για να δούμε αν έχουν νερό τα γιουβαρλάκια.
5. Λίγο πριν να κλείσουμε τη φωτιά, παίρνουμε με κουτάλα λίγο ζουμάκι και το «δένουμε» με το αλεύρι και το λεμόνι.
6. Ρίχνουμε το μείγμα στην κατσαρόλα, ανακατεύουμε και κλείνουμε το μάτι. Απολαμβάνουμε άφοβα!

Εxtra tips:

  • Αντικατάστησε τον μαϊντανό με άνηθο.
  • Μπορείς να τρίψεις καρότο και να το αφήσεις να βράσει μαζί με το ζωμό και το νερό για έξτρα γεύση.

Τι πρέπει να γνωρίζεις για το καστανό ρύζι Agrino Brown Family για γεμιστά και ριζότο:

Για πρώτη φορά παγκόσμια, το μοναδικό μεσόσπερμο καστανό ρύζι, ιδανικό για παραδοσιακά γεμιστά, κρεμώδη ριζότο, θρεπτικές σούπες, απολαυστικά γλυκά και πολλούς ακόμα γευστικούς συνδυασμούς, καλλιεργείται από ‘Ελληνες παραγωγούς στις πεδιάδες της δυτικής Μακεδονίας, με τις μεθόδους της Ορθής Γεωργικής Πρακτικής, όπως όλα τα ελληνικά ρύζια Agrino!
product3Το καστανό ρύζι Agrino Brown Family για γεμιστά και ριζότο έχει επιλεγεί για τη μαλακή υφή και γεμάτη γεύση του με μεγάλη θρεπτική αξία! Χωρίς γλουτένη και με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, ως άριστη πηγή σεληνίου και ψευδαργύρου, τα συνδυάζει όλα! Γεύση και θρέψη και πραγματικά θα σας εκπλήξει!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

8 αγαπημένοι διαιτολόγοι του Shape μοιράζονται τις αγαπημένες τους συνταγές και τις τροφές που προτιμούν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2017, η οποία γιορτάζεται σήμερα, 16 Οκτωβρίου, ζητήσαμε από τους αγαπημένους διαιτολόγους του Shape και Shape.gr να μας αποκαλύψουν την αγαπημένη τους υγιεινή τροφή, συνταγή ή και ολόκληρο γεύμα!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: ΑΥΤΕΣ είναι οι 10 αρχές για υγιεινή διατροφή και ωραίο σώμα!

Οι βασικές αρχές για σωστή διατροφή κρύβουν γεύση και υγεία: 10 βασικές διατροφικές αρχές, όπως αυτές προκύπτουν από τις πιο σύγχρονες έρευνες που αφορούν την καλή υγεία και τη μακροζωία.

Αυγά μπένεντικτ με σος ολαντέζ από αβοκάντο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Ο Μάνος Δημητρούλης ετοιμάζει αυγά benedict με σος hollandaise από αβοκάντο, μια συνταγή που θα λατρέψεις.

Υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας ετοιμάζει υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο δοκιμασμένα από την ίδια και την οικογένειά της.

Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Η Σταυρούλα Κρίκη ετοιμάζει μπιφτέκια σολομού με υπέροχη γεύση και λίγες θερμίδες. Δοκίμασε τη συνταγή της ειδικού και θα μας θυμηθείς.

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου μας ετοιμάζει εύκολη σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά γιατί οι σαλάτες δεν μπορούν να γίνουν πιάτο και του φθινοπώρου.

#shapegreece