Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Είσαι αθλήτρια ή γυμνάζεσαι; Να γιατί χρειάζεται να τρως καστανό ρύζι!

Αν γυμνάζεσαι ή είσαι αθλήτρια πρέπει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή, Το καστανό ρύζι είναι ο σύμμαχός σου.

26.05.2016

εχεις διαβασει

Όλοι οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για μια άψογη και καλά «γραμμωμένη» σιλουέτα, πρέπει να προσέχουν τη κατανάλωση 2 βασικών συστατικών της διατροφής. Αυτά είναι:

Τα σάκχαρα, που αποτελούν υδατάνθρακες άμεσης απορρόφησης με συνεπακόλουθο την αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης με συχνά «βίαιο» τρόπο και βέβαια
Τα κορεσμένα λιπαρά, των οποίων η μεγάλη κατανάλωση (χαρακτηριστικό της σύγχρονης διατροφής) οδηγεί σε προβλήματα υγείας.

Το καστανό ρύζι, ένα πραγματικά εξαιρετικό δημητριακό, έχει σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε αυτά τα δυο συστατικά της διατροφής.

Όμορφο σώμα και κατακράτηση υγρών (το λεγόμενο οίδημα) δεν πάνε μαζί… Αν λοιπόν κάτι πρέπει να προσέχει ο αθλούμενος είναι:
-Αφενός να πίνει τα απαιτούμενα υγρά (διότι η σωστή ενυδάτωση είναι εχθρός της κατακράτησης) και βέβαια να προσέχει ιδιαίτερα τη κατανάλωση αλατιού
– Το καστανό ρύζι δεν περιέχει σχεδόν καθόλου αλάτι (έχει πραγματικά ίχνη) και γιαυτό πρέπει να αποτελεί ένα από τα βασικά δημητριακά για αθλητές και μη!

Ξεκίνησες γυμναστήριο και άσκηση για να διώξεις τα περιττά κιλά;

Μην ξεχνάς πως το κορμί «χτίζεται» κατά 30% στο γυμναστήριο και κατά 70% στο ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας!!
Με λίγα λόγια όσο και να προσπαθείς να χάσεις βάρος με την άσκηση, αν δεν τροποποιήσεις προς το καλύτερο τη διατροφή σου, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα πολύ μικρό…
Ξεκίνα λοιπόν παράλληλα με την άσκηση μια πιο ισορροπημένη διατροφή, με βάση τις τροφές που προσδίδουν μέγιστα διατροφικά οφέλη και φυσικά πολύ καλό κορεσμό!

Το καστανό ρύζι είναι πολύ θρεπτική τροφή, θα σε χορτάσει και θα εξαφανίσει κάθε αίσθηση πείνας. Γιατί;

Γιατί τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά που εμπεριέχουν και πρωτεΐνες, έχουν υψηλό σκορ κορεσμού (χορταίνουν δηλαδή καλύτερα), σε αντίθεση με τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά ή/και σάκχαρα.

Αναφορές και στοιχεία μεγάλων προπονητών έχουν δείξει πως το καστανό ρύζι προάγει τις αθλητικές επιδόσεις όταν καταναλώνεται πριν την άσκηση. Αυτό συμβαίνει διότι αποτελεί εξαιρετική πηγή σύνθετων υδατανθράκων (που απορροφώνται αργά και σταδιακά, παρέχοντας στον οργανισμό ενέργεια σε βάθος χρόνου) και βέβαια βιταμινών του συμπλέγματος Β, που είναι γνωστό πόσο πολύ βοηθούν στην αξιοποίηση της τροφής ως ενέργεια! Το καστανό ρύζι όμως αποτελεί θαυμάσια εναλλακτική και για μετά την άσκηση!

Και πλέον, υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες, γλυκά έως και εξωτικές συνταγές. Η σειρά καστανού ρυζιού της Agrino με καστανό ρύζι για σπυρωτό πιλάφι – με ή χωρ΄ςι σακουλάκι- για γεμιστά και ριζότο, αλλά και basmati.

Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Από τον Κωνσταντίνο Ξένο, Κλινικό Διαιτολόγο M.Sc.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Παγκόσμια Ημέρα Νερού: Με τι πίνουν οι διάσημες το νερό τους (ιδέες για water cocktails!)

Το 1992 καθιερώθηκε και επίσημα από τον ΟΗΕ η Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό, που γιορτάζεται την 22η Μαρτίου και από τότε πέρασαν δύο δεκαετίες.

Shape tested: Πήγα στον Άγιο Δομίνικο και έμαθα τα πάντα για τις καρύδες (θερμίδες, θρεπτικά συστατικά και σούπερ συνταγές Καραϊβικής)

Πώς την τρώνε οι ντόπιοι; Τελικά, κάνει καλό ή είναι γεμάτη λιπαρά; Πώς θα φτιάξεις το ψωμί καρύδας που κάνουν στο νησί; Η Κατερίνα Ευθυμιοπούλου πήγε στο νησί του Survivor και αναλύει τα πάντα

Συνταγή για μπουγάτσα κέικ ή γλυκό ψωμί με κανέλα (νηστίσιμη)

Μπουγάτσα κέικ ή ψωμί: Πρόκειται για τη νηστίσιμη μπουγάτσα που μοσχομυρίζει κανέλα, γνωστή στην Πελοπόννησο και ειδικά στην Αχαΐα και Ηλεία.

Νέο trend: Μάφιν αυγού για το απόλυτο πρωινό

Γεμάτα πρωτεΐνη, τα μάφιν αβγού είναι υγιεινά, πεντανοστιμα και ιδανικά για το πρωινό σου.

Πόσο καιρό μπορώ να νηστεύω μέχρι να αρχίσω να χάνω μυϊκή μάζα

Νηστεύεις και φοβάσαι πως θα χάσεις μυϊκή μάζα; Το πόσο γρήγορα μπορεί να συμβεί αυτό εξαρτάται από την ποσότητα της γλυκόζης που λαμβάνει το σώμα σου.

Υγιεινές τηγανίτες με μπανάνα για τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες υγιεινές για το πρωινό σου με αυγά και μπανάνες

#shapegreece