Είσαι αθλήτρια ή γυμνάζεσαι; Να γιατί χρειάζεται να τρως καστανό ρύζι!

Αν γυμνάζεσαι ή είσαι αθλήτρια πρέπει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή, Το καστανό ρύζι είναι ο σύμμαχός σου.

26.05.2016

εχεις διαβασει

Όλοι οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για μια άψογη και καλά «γραμμωμένη» σιλουέτα, πρέπει να προσέχουν τη κατανάλωση 2 βασικών συστατικών της διατροφής. Αυτά είναι:

Τα σάκχαρα, που αποτελούν υδατάνθρακες άμεσης απορρόφησης με συνεπακόλουθο την αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης με συχνά «βίαιο» τρόπο και βέβαια
Τα κορεσμένα λιπαρά, των οποίων η μεγάλη κατανάλωση (χαρακτηριστικό της σύγχρονης διατροφής) οδηγεί σε προβλήματα υγείας.

Το καστανό ρύζι, ένα πραγματικά εξαιρετικό δημητριακό, έχει σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε αυτά τα δυο συστατικά της διατροφής.

Όμορφο σώμα και κατακράτηση υγρών (το λεγόμενο οίδημα) δεν πάνε μαζί… Αν λοιπόν κάτι πρέπει να προσέχει ο αθλούμενος είναι:
-Αφενός να πίνει τα απαιτούμενα υγρά (διότι η σωστή ενυδάτωση είναι εχθρός της κατακράτησης) και βέβαια να προσέχει ιδιαίτερα τη κατανάλωση αλατιού
– Το καστανό ρύζι δεν περιέχει σχεδόν καθόλου αλάτι (έχει πραγματικά ίχνη) και γιαυτό πρέπει να αποτελεί ένα από τα βασικά δημητριακά για αθλητές και μη!

Ξεκίνησες γυμναστήριο και άσκηση για να διώξεις τα περιττά κιλά;

Μην ξεχνάς πως το κορμί «χτίζεται» κατά 30% στο γυμναστήριο και κατά 70% στο ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας!!
Με λίγα λόγια όσο και να προσπαθείς να χάσεις βάρος με την άσκηση, αν δεν τροποποιήσεις προς το καλύτερο τη διατροφή σου, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα πολύ μικρό…
Ξεκίνα λοιπόν παράλληλα με την άσκηση μια πιο ισορροπημένη διατροφή, με βάση τις τροφές που προσδίδουν μέγιστα διατροφικά οφέλη και φυσικά πολύ καλό κορεσμό!

Το καστανό ρύζι είναι πολύ θρεπτική τροφή, θα σε χορτάσει και θα εξαφανίσει κάθε αίσθηση πείνας. Γιατί;

Γιατί τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά που εμπεριέχουν και πρωτεΐνες, έχουν υψηλό σκορ κορεσμού (χορταίνουν δηλαδή καλύτερα), σε αντίθεση με τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά ή/και σάκχαρα.

Αναφορές και στοιχεία μεγάλων προπονητών έχουν δείξει πως το καστανό ρύζι προάγει τις αθλητικές επιδόσεις όταν καταναλώνεται πριν την άσκηση. Αυτό συμβαίνει διότι αποτελεί εξαιρετική πηγή σύνθετων υδατανθράκων (που απορροφώνται αργά και σταδιακά, παρέχοντας στον οργανισμό ενέργεια σε βάθος χρόνου) και βέβαια βιταμινών του συμπλέγματος Β, που είναι γνωστό πόσο πολύ βοηθούν στην αξιοποίηση της τροφής ως ενέργεια! Το καστανό ρύζι όμως αποτελεί θαυμάσια εναλλακτική και για μετά την άσκηση!

Και πλέον, υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες, γλυκά έως και εξωτικές συνταγές. Η σειρά καστανού ρυζιού της Agrino με καστανό ρύζι για σπυρωτό πιλάφι – με ή χωρ΄ςι σακουλάκι- για γεμιστά και ριζότο, αλλά και basmati.

Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Από τον Κωνσταντίνο Ξένο, Κλινικό Διαιτολόγο M.Sc.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

Άκρως καλοκαιρινή σούπα αβοκάντο με αγγούρι: νόστιμη και light

Άκρως καλοκαιρινή συνταγή για σούπα αβοκάντο με αγγούρι και μόνο 70 θερμίδες.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

Meghan Markle
Meghan Markle – Πρίγκιπας Harry: Αυτό ήταν το μενού του γάμου τους

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι επιλογές ήταν gourmet και αρκετά υγιεινές

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες
Πρέπει να τρώω περισσότερη πρωτεΐνη όταν γυμνάζομαι συστηματικά;

Ξεδιαλύνουμε τους μύθους για την πρωτεΐνη μετά την άσκηση.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση
Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Νιώθεις πεσμένη και χωρίς ενέργεια; Η λύση είναι τόσο απλά όσο το να φας τρία βραζιλιάνικα καρύδια!

#shapegreece