Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Είσαι αθλήτρια ή γυμνάζεσαι; Να γιατί χρειάζεται να τρως καστανό ρύζι!

Αν γυμνάζεσαι ή είσαι αθλήτρια πρέπει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή, Το καστανό ρύζι είναι ο σύμμαχός σου.

26.05.2016

εχεις διαβασει

Όλοι οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για μια άψογη και καλά «γραμμωμένη» σιλουέτα, πρέπει να προσέχουν τη κατανάλωση 2 βασικών συστατικών της διατροφής. Αυτά είναι:

Τα σάκχαρα, που αποτελούν υδατάνθρακες άμεσης απορρόφησης με συνεπακόλουθο την αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης με συχνά «βίαιο» τρόπο και βέβαια
Τα κορεσμένα λιπαρά, των οποίων η μεγάλη κατανάλωση (χαρακτηριστικό της σύγχρονης διατροφής) οδηγεί σε προβλήματα υγείας.

Το καστανό ρύζι, ένα πραγματικά εξαιρετικό δημητριακό, έχει σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε αυτά τα δυο συστατικά της διατροφής.

Όμορφο σώμα και κατακράτηση υγρών (το λεγόμενο οίδημα) δεν πάνε μαζί… Αν λοιπόν κάτι πρέπει να προσέχει ο αθλούμενος είναι:
-Αφενός να πίνει τα απαιτούμενα υγρά (διότι η σωστή ενυδάτωση είναι εχθρός της κατακράτησης) και βέβαια να προσέχει ιδιαίτερα τη κατανάλωση αλατιού
– Το καστανό ρύζι δεν περιέχει σχεδόν καθόλου αλάτι (έχει πραγματικά ίχνη) και γιαυτό πρέπει να αποτελεί ένα από τα βασικά δημητριακά για αθλητές και μη!

Ξεκίνησες γυμναστήριο και άσκηση για να διώξεις τα περιττά κιλά;

Μην ξεχνάς πως το κορμί «χτίζεται» κατά 30% στο γυμναστήριο και κατά 70% στο ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας!!
Με λίγα λόγια όσο και να προσπαθείς να χάσεις βάρος με την άσκηση, αν δεν τροποποιήσεις προς το καλύτερο τη διατροφή σου, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα πολύ μικρό…
Ξεκίνα λοιπόν παράλληλα με την άσκηση μια πιο ισορροπημένη διατροφή, με βάση τις τροφές που προσδίδουν μέγιστα διατροφικά οφέλη και φυσικά πολύ καλό κορεσμό!

Το καστανό ρύζι είναι πολύ θρεπτική τροφή, θα σε χορτάσει και θα εξαφανίσει κάθε αίσθηση πείνας. Γιατί;

Γιατί τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά που εμπεριέχουν και πρωτεΐνες, έχουν υψηλό σκορ κορεσμού (χορταίνουν δηλαδή καλύτερα), σε αντίθεση με τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά ή/και σάκχαρα.

Αναφορές και στοιχεία μεγάλων προπονητών έχουν δείξει πως το καστανό ρύζι προάγει τις αθλητικές επιδόσεις όταν καταναλώνεται πριν την άσκηση. Αυτό συμβαίνει διότι αποτελεί εξαιρετική πηγή σύνθετων υδατανθράκων (που απορροφώνται αργά και σταδιακά, παρέχοντας στον οργανισμό ενέργεια σε βάθος χρόνου) και βέβαια βιταμινών του συμπλέγματος Β, που είναι γνωστό πόσο πολύ βοηθούν στην αξιοποίηση της τροφής ως ενέργεια! Το καστανό ρύζι όμως αποτελεί θαυμάσια εναλλακτική και για μετά την άσκηση!

Και πλέον, υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες, γλυκά έως και εξωτικές συνταγές. Η σειρά καστανού ρυζιού της Agrino με καστανό ρύζι για σπυρωτό πιλάφι – με ή χωρ΄ςι σακουλάκι- για γεμιστά και ριζότο, αλλά και basmati.

Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Από τον Κωνσταντίνο Ξένο, Κλινικό Διαιτολόγο M.Sc.

Δημοφιλή

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από τη δίαιτα DASH για άτομα που υποφέρουν από υπέρταση

Δίαιτα DASH για την υπέρταση. Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας προτείνει ένα επταήμερο πλάνο διατροφής για να ρυθμίσουμε την υψηλή πίεση.

Τροφές με άνθρακα: Τι πρέπει να προσέξεις όσον αφορά την υγεία σου

Οι τροφές με άνθρακα υπόσχονται πολλά οφέλη στην υγεία και δίαιτά σου. Ποια είναι η αλήθεια τελικά; Πρέπει να τα καναταλώνεις συστηματικά;

Οι καλύτεροι υδατάνθρακες για αδυνάτισμα

Έχεις συνηθίσει να ακούς ότι οι λέξεις «υδατάνθρακες» και «δίαιτα» δεν μπορούν ποτέ να μπουν στην ίδια πρόταση! Κι όμως, υπάρχουν κάποια είδη υδατανθράκων που διευκολύνουν την προσπάθεια για αδυνάτισμα.

2 συνταγές για γλυκά ΧΩΡΙΣ ψήσιμο: Μπάλες καρύδας και μπουκιές με βούτυρο αμυγδάλου

Θέλεις να δοκιμάσεις τις δεξιότητές σου στη ζαχαροπλαστική; Φτιάξε γλυκιές μπουκιές που δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, για να μην ταλαιπωρηθείς.

5 ροφήματα αδυνατίσματος που βοηθούν την καύση λίπους

Aυτά είναι τα 5 πιο αποτελεσματικά ροφήματα αδυνατίσματος που θα πρέπει να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αν θέλεις να χάσεις βάρος γρήγορα και φυσικά.

Υγιεινά σνακ με 2 υλικά: Καρύδια, μέλι, αυγά, φιστικοβούτυρο για σνακ που δεν φαντάζεσαι!

Ψάχνεις απεγνωσμένα να χορτάσεις, επιστρέφοντας από το γραφείο στο σπίτι ή στο δρόμο για το γυμναστήριο. Σου έχουμε σνακ με 2 υλικά που θα λατρέψεις.

#shapegreece