Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Είσαι αθλήτρια ή γυμνάζεσαι; Να γιατί χρειάζεται να τρως καστανό ρύζι!

Αν γυμνάζεσαι ή είσαι αθλήτρια πρέπει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή, Το καστανό ρύζι είναι ο σύμμαχός σου.

26.05.2016

εχεις διαβασει

Όλοι οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για μια άψογη και καλά «γραμμωμένη» σιλουέτα, πρέπει να προσέχουν τη κατανάλωση 2 βασικών συστατικών της διατροφής. Αυτά είναι:

Τα σάκχαρα, που αποτελούν υδατάνθρακες άμεσης απορρόφησης με συνεπακόλουθο την αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης με συχνά «βίαιο» τρόπο και βέβαια
Τα κορεσμένα λιπαρά, των οποίων η μεγάλη κατανάλωση (χαρακτηριστικό της σύγχρονης διατροφής) οδηγεί σε προβλήματα υγείας.

Το καστανό ρύζι, ένα πραγματικά εξαιρετικό δημητριακό, έχει σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε αυτά τα δυο συστατικά της διατροφής.

Όμορφο σώμα και κατακράτηση υγρών (το λεγόμενο οίδημα) δεν πάνε μαζί… Αν λοιπόν κάτι πρέπει να προσέχει ο αθλούμενος είναι:
-Αφενός να πίνει τα απαιτούμενα υγρά (διότι η σωστή ενυδάτωση είναι εχθρός της κατακράτησης) και βέβαια να προσέχει ιδιαίτερα τη κατανάλωση αλατιού
– Το καστανό ρύζι δεν περιέχει σχεδόν καθόλου αλάτι (έχει πραγματικά ίχνη) και γιαυτό πρέπει να αποτελεί ένα από τα βασικά δημητριακά για αθλητές και μη!

Ξεκίνησες γυμναστήριο και άσκηση για να διώξεις τα περιττά κιλά;

Μην ξεχνάς πως το κορμί «χτίζεται» κατά 30% στο γυμναστήριο και κατά 70% στο ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας!!
Με λίγα λόγια όσο και να προσπαθείς να χάσεις βάρος με την άσκηση, αν δεν τροποποιήσεις προς το καλύτερο τη διατροφή σου, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα πολύ μικρό…
Ξεκίνα λοιπόν παράλληλα με την άσκηση μια πιο ισορροπημένη διατροφή, με βάση τις τροφές που προσδίδουν μέγιστα διατροφικά οφέλη και φυσικά πολύ καλό κορεσμό!

Το καστανό ρύζι είναι πολύ θρεπτική τροφή, θα σε χορτάσει και θα εξαφανίσει κάθε αίσθηση πείνας. Γιατί;

Γιατί τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά που εμπεριέχουν και πρωτεΐνες, έχουν υψηλό σκορ κορεσμού (χορταίνουν δηλαδή καλύτερα), σε αντίθεση με τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά ή/και σάκχαρα.

Αναφορές και στοιχεία μεγάλων προπονητών έχουν δείξει πως το καστανό ρύζι προάγει τις αθλητικές επιδόσεις όταν καταναλώνεται πριν την άσκηση. Αυτό συμβαίνει διότι αποτελεί εξαιρετική πηγή σύνθετων υδατανθράκων (που απορροφώνται αργά και σταδιακά, παρέχοντας στον οργανισμό ενέργεια σε βάθος χρόνου) και βέβαια βιταμινών του συμπλέγματος Β, που είναι γνωστό πόσο πολύ βοηθούν στην αξιοποίηση της τροφής ως ενέργεια! Το καστανό ρύζι όμως αποτελεί θαυμάσια εναλλακτική και για μετά την άσκηση!

Και πλέον, υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες, γλυκά έως και εξωτικές συνταγές. Η σειρά καστανού ρυζιού της Agrino με καστανό ρύζι για σπυρωτό πιλάφι – με ή χωρ΄ςι σακουλάκι- για γεμιστά και ριζότο, αλλά και basmati.

Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Από τον Κωνσταντίνο Ξένο, Κλινικό Διαιτολόγο M.Sc.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

#shapegreece