Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Γιατί το ρύζι είναι η νέα It τροφή!

Το ρύζι είναι ξανά στη μόδα και η κουζίνα σου πρέπει να το διαθέτει σε ποικιλία και σε ποσότητα.

05.06.2016

εχεις διαβασει

Ριζότο με καστανό ρύζι και μανιτάρια

O μινιμαλισμός πέρασε από τη μόδα και στο φαγητό και σύμφωνα με τους ειδικούς σε θέματα γεύσης, η μόδα στην διατροφή μας θέλει να επιστρέφου στο super star των υδατανθράκων, το ρύζι!
Είναι γεγονός πως ολοένα και περισσότεροι σεφ και ειδικοί της διατροφής, προτιμούν το ρύζι από το πρωινό γεύμα μέχρι και το βραδινό, με το καστανό ρύζι να έχει πάρει σαφές προβάδισμα.

Που οφείλει την νέα εποχή δημοφιλίας τους το ρύζι; Είναι φυσικό, στην εποχή που οι δίαιτες χωρίς γλουτένη βρίσκονται στην άνθισή τους, το ρύζι να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κάλυψη της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας υδατανθράκων.

Ταυτόχρονα, όπως τονίζει η διαιτολόγος Julieanna Haver και συγγραφέας του βιβλίου “The Complete Idiot’s Guide to Gluten-Free Vegan Cooking” , το ρύζι βρίσκεται χαμηλά στην κλίμακα των αλλεργιογόνων τροφών και η ουδέτερη γεύση του μπορεί να συνοδεύσει κάθε γεύμα. Για παράδειγμα, το ρύζι είναι βασικό συστατικό στο σούσι, που γνωρίζει μεγάλη αποδοχή και αποτελεί διατροφικη΄τάση της εποχής.
Επιπρόσθετα, τα πιάτα με ρύζι στο εβδομαδιαίο μενού, μπορούν να δημιουργήσουν υγιεινές συνήθειες διατροφής. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο “Food and Nutrition Sciences”, όσοι άνθρωποι καταναλώνουν ρύζι, τείνουν να ακολουθούν μια πιο υγιεινή διατροφή σε σχέση με όσους δεν το εντάσσουν στη δίαιτά τους.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον διαιτολόγο Κωνσταντίνο Ξένο το καστανό ρύζι είναι ιδανικό τροφή όχι μόνο γι ατα θετικά που περιέχει αλλά και για τα αρνητικά που δεν περιέχει. «Καταλαβαίνετε πως μια τροφή με πλούσιο περιεχόμενο σε φυτικές ίνες, βιταμίνες, μεταλλικά άλατα και ιχνοστοιχεία μπορεί να αντενδείκνυται για καθημερινή κατανάλωση όταν είναι πλούσια σε αλάτι και κορεσμένα λιπαρά! Το καστανό ρύζι λοιπόν δεν εμπεριέχει κορεσμένα λιπαρά και αλάτι (έχει μόνο ίχνη) και αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που το ανάγει σε εξαιρετική τροφή!».

Τip: Κι αν νομίζεις πως το καστανό ρύζι είναι άνοστο και βαρετό, κάνεις λάθος.Και πλέον, υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες, γλυκά έως και εξωτικές συνταγές από την Αgrino. Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μεζέδες Καθαράς Δευτέρας και θερμίδες: μετράμε τι θα πάρουμε από χαλβά, λαγάνα, καλαμαράκια, ελιές, ταραμοσαλάτα και άλλες λιχουδιές

Είναι υπερβολικό να στερηθείς τους νόστιμους μεζέδες της Καθαράς Δευτέρας, μπορείς όμως να τους απολαύσεις ξέροντας πόσες θερμίδες έχουν.

Η Nestlé αφαιρεί 18.000 τόνους ζάχαρης από τα προϊόντα της μέχρι το 2020!

Ως αποτέλεσμα, μέχρι το 2020 τα προϊόντα Nestlé στην Ευρώπη θα έχουν κατά μέσο όρο 5% λιγότερη ζάχαρη σε σχέση με τώρα.

Η παραδοσιακή συνταγή για ταραμοσαλάτα

Να πώς θα κάνεις κι εσύ ταραμοσαλάτα την Καθαρά Δευτέρα

Πώς θα γεμίσεις το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας με τις συμβουλές της διαιτολόγου

H διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει για εμάς το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας. Ιδού τι πρέπει να περιέχει.

Ταραμάς: Λευκός ή κόκκινος; Πόσες θερμίδες έχει και ποια είναι τα οφέλη του

Στο εμπόριο θα βρεις δύο είδη, τον άσπρο και τον κόκκινο ταραμά. Μάθε τις διαφορές τους αλλά και ποιος είναι ο πιο ωφέλιμος για την υγεία σου. 

Χαλβάς σιμιγδαλένιος ή χαλβάς από ταχίνι;
Χαλβάς σιμιγδαλένιος ή χαλβάς από ταχίνι;

Μια μάχη μέχρι τελικής πτώσης με φόντο τη Σαρακοστή.

#shapegreece