Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Γιατί το ρύζι είναι η νέα It τροφή!

Το ρύζι είναι ξανά στη μόδα και η κουζίνα σου πρέπει να το διαθέτει σε ποικιλία και σε ποσότητα.

05.06.2016

εχεις διαβασει

Ριζότο με καστανό ρύζι και μανιτάρια

O μινιμαλισμός πέρασε από τη μόδα και στο φαγητό και σύμφωνα με τους ειδικούς σε θέματα γεύσης, η μόδα στην διατροφή μας θέλει να επιστρέφου στο super star των υδατανθράκων, το ρύζι!
Είναι γεγονός πως ολοένα και περισσότεροι σεφ και ειδικοί της διατροφής, προτιμούν το ρύζι από το πρωινό γεύμα μέχρι και το βραδινό, με το καστανό ρύζι να έχει πάρει σαφές προβάδισμα.

Που οφείλει την νέα εποχή δημοφιλίας τους το ρύζι; Είναι φυσικό, στην εποχή που οι δίαιτες χωρίς γλουτένη βρίσκονται στην άνθισή τους, το ρύζι να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κάλυψη της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας υδατανθράκων.

Ταυτόχρονα, όπως τονίζει η διαιτολόγος Julieanna Haver και συγγραφέας του βιβλίου “The Complete Idiot’s Guide to Gluten-Free Vegan Cooking” , το ρύζι βρίσκεται χαμηλά στην κλίμακα των αλλεργιογόνων τροφών και η ουδέτερη γεύση του μπορεί να συνοδεύσει κάθε γεύμα. Για παράδειγμα, το ρύζι είναι βασικό συστατικό στο σούσι, που γνωρίζει μεγάλη αποδοχή και αποτελεί διατροφικη΄τάση της εποχής.
Επιπρόσθετα, τα πιάτα με ρύζι στο εβδομαδιαίο μενού, μπορούν να δημιουργήσουν υγιεινές συνήθειες διατροφής. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο “Food and Nutrition Sciences”, όσοι άνθρωποι καταναλώνουν ρύζι, τείνουν να ακολουθούν μια πιο υγιεινή διατροφή σε σχέση με όσους δεν το εντάσσουν στη δίαιτά τους.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον διαιτολόγο Κωνσταντίνο Ξένο το καστανό ρύζι είναι ιδανικό τροφή όχι μόνο γι ατα θετικά που περιέχει αλλά και για τα αρνητικά που δεν περιέχει. «Καταλαβαίνετε πως μια τροφή με πλούσιο περιεχόμενο σε φυτικές ίνες, βιταμίνες, μεταλλικά άλατα και ιχνοστοιχεία μπορεί να αντενδείκνυται για καθημερινή κατανάλωση όταν είναι πλούσια σε αλάτι και κορεσμένα λιπαρά! Το καστανό ρύζι λοιπόν δεν εμπεριέχει κορεσμένα λιπαρά και αλάτι (έχει μόνο ίχνη) και αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που το ανάγει σε εξαιρετική τροφή!».

Τip: Κι αν νομίζεις πως το καστανό ρύζι είναι άνοστο και βαρετό, κάνεις λάθος.Και πλέον, υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες, γλυκά έως και εξωτικές συνταγές από την Αgrino. Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

8 αγαπημένοι διαιτολόγοι του Shape μοιράζονται τις αγαπημένες τους συνταγές και τις τροφές που προτιμούν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2017, η οποία γιορτάζεται σήμερα, 16 Οκτωβρίου, ζητήσαμε από τους αγαπημένους διαιτολόγους του Shape και Shape.gr να μας αποκαλύψουν την αγαπημένη τους υγιεινή τροφή, συνταγή ή και ολόκληρο γεύμα!

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: ΑΥΤΕΣ είναι οι 10 αρχές για υγιεινή διατροφή και ωραίο σώμα!

Οι βασικές αρχές για σωστή διατροφή κρύβουν γεύση και υγεία: 10 βασικές διατροφικές αρχές, όπως αυτές προκύπτουν από τις πιο σύγχρονες έρευνες που αφορούν την καλή υγεία και τη μακροζωία.

Αυγά μπένεντικτ με σος ολαντέζ από αβοκάντο από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Ο Μάνος Δημητρούλης ετοιμάζει αυγά benedict με σος hollandaise από αβοκάντο, μια συνταγή που θα λατρέψεις.

Υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας ετοιμάζει υγιεινά cookies με φιστικοβούτυρο δοκιμασμένα από την ίδια και την οικογένειά της.

Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Η Σταυρούλα Κρίκη ετοιμάζει μπιφτέκια σολομού με υπέροχη γεύση και λίγες θερμίδες. Δοκίμασε τη συνταγή της ειδικού και θα μας θυμηθείς.

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου μας ετοιμάζει εύκολη σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά γιατί οι σαλάτες δεν μπορούν να γίνουν πιάτο και του φθινοπώρου.

#shapegreece