Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Καστανό ρύζι: Να γιατί χρειάζεται στη διατροφή των παιδιών!

Το ρύζι αποτελεί αγαπημένη τροφή για τα παιδιά. Τι προτείνει ο ειδικός σχετικά με την κατανάλωση καστανού ρυζιού από τα παιδιά;

10.06.2016

εχεις διαβασει

«Είναι γνωστό πως τα δημητριακά που είναι όσο το δυνατό λιγότερο επεξεργασμένα, όπως ακριβώς το καστανό ρύζι, παρέχουν στον ανθρώπινο οργανισμό μια σειρά σημαντικών θρεπτικών συστατικών. Το καστανό ρύζι είναι πλούσια πηγή σύνθετων υδατανθράκων, φυτικών ινών, βιταμινών Β1 και Β6), αλλά και μετάλλων όπως σελήνιο, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, φώσφορο. Επιπλέον δεν περιέχει κορεσμένα λιπαρά και αλάτι, στοιχείο μείζονος σημασίας για την υγεία των μικρών μας φίλων», εξηγεί ο Κωνσταντίνος Ξένος, Κλινικός Διαιτολόγος M.Sc.

Γιατί καστανό ρύζι;

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες σε συνδυασμό με τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχει, προσδίδουν ενέργεια στον εγκέφαλο και το νευρικό σύστημα των παιδιών και μέσω της συνεπαγόμενης έκκρισης σεροτονίνης βελτιώνουν την διάθεση τους. «Τα αντιοξειδωτικά που εμπεριέχονται στο καστανό ρύζι συμβάλλουν στη πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων και διατηρούν την πίεση σε χαμηλά επίπεδα, κάτι σημαντικό αν αναλογιστούμε πως τα τελευταία χρόνια συναντάμε συχνά μικρά παιδιά με ανάλογα προβλήματα», τονίζει ο ειδικός.

Η σημαντική περιεκτικότητα του σε σελήνιο, συμβάλει θετικά σε διάφορες μεταβολικές διεργασίες του οργανισμού (καλή λειτουργία του θυρεοειδούς, ενίσχυση των αντιοξειδωτικών αμυντικών συστημάτων) αλλά και στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, κάτι πολύ σημαντικό για τον ευαίσθητο παιδικό οργανισμό.

«Ένα συχνό φαινόμενο που παρατηρείται στην παιδική ηλικία είναι το άσθμα. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά που καταναλώνουν συχνά λιγότερο επεξεργασμένα δημητριακά, όπως είναι το καστανό ρύζι, έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν άσθμα», επισημαίνει ο Κωνστανίνος Ξένος.

Μια τέτοια φυσική τροφή με τόσα πολλά οφέλη για την υγεία, δεν θα πρέπει να λείπει από τη διατροφή των παιδιών. Οι μεγάλες απαιτήσεις των παιδιών σε μίκρο- και μάκροθρεπτικά συστατικά λόγω της ανάπτυξής τους, καθιστούν απαραίτητη την ένταξη του στη διατροφή τους.

Ευτυχώς, πλέον υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες έως και γλυκά.

Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Από τον Κωνσταντίνο Ξένο, Κλινικό Διαιτολόγο M.Sc.

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ένα φρούτο την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα… Να τα ιδανικά φρούτα που πρέπει να τρως

Γιατί τα φρούτα είναι τόσο καλά για την υγεία σου; Ποια ακριβώς θρεπτικά στοιχεία περιέχουν τα πιο δημοφιλή φρούτα που αξίζει να τρως.

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου χωρίς αλεύρι με τη συνταγή της διατροφολόγου

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου, περίπου 12 μερίδες, με τη συνταγή της διαιτολόγου- διατροφολόγου Ελένης Παπαγιαννίδου.

#CleanΕating: Οι 12 must τροφές για να κάνεις υγιεινή διατροφή!

H έννοια της υγιεινής διατροφής έχει πάρει διαστάσεις μανίας πλέον, με τo hashtag #CleanEating να κάνει ρεκόρ στο Ιnstagram.

Μπισκότα σοκολάτας με φαγόπυρο (χωρίς γλουτένη)

Συνταγές με φαγόπυρο: Μπισκότα με φαγόπυρο και σοκολάτα. Αν δεν είσαι φαν της σοκολάτας, αντικατάστησε με ανάλατα κομμάτια από κάσιους.

Μήπως τρως πολλά σνακ διαίτης; Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για δίαιτα!

Θα ήθελες να είχες ένα σνακ τώρα; Δεν είσαι η μόνη! Δες τι λένε οι έρευνες και τι προτείνει η διαιτολόγος

Πρέπει πράγματι να ανησυχήσεις εάν τρως πολλά φρούτα;

Οι δίαιτες χωρίς ζάχαρη έχουν κατακλύσει το Instagram στην εποχή μας και αυτό είναι κάτι καλό αφού η ζάχαρη μπορεί να κάνει μεγάλο σαμποτάζ στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά.

#shapegreece