Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Καστανό ρύζι: Να γιατί χρειάζεται στη διατροφή των παιδιών!

Το ρύζι αποτελεί αγαπημένη τροφή για τα παιδιά. Τι προτείνει ο ειδικός σχετικά με την κατανάλωση καστανού ρυζιού από τα παιδιά;

«Είναι γνωστό πως τα δημητριακά που είναι όσο το δυνατό λιγότερο επεξεργασμένα, όπως ακριβώς το καστανό ρύζι, παρέχουν στον ανθρώπινο οργανισμό μια σειρά σημαντικών θρεπτικών συστατικών. Το καστανό ρύζι είναι πλούσια πηγή σύνθετων υδατανθράκων, φυτικών ινών, βιταμινών Β1 και Β6), αλλά και μετάλλων όπως σελήνιο, μαγγάνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, φώσφορο. Επιπλέον δεν περιέχει κορεσμένα λιπαρά και αλάτι, στοιχείο μείζονος σημασίας για την υγεία των μικρών μας φίλων», εξηγεί ο Κωνσταντίνος Ξένος, Κλινικός Διαιτολόγος M.Sc.

Γιατί καστανό ρύζι;

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες σε συνδυασμό με τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχει, προσδίδουν ενέργεια στον εγκέφαλο και το νευρικό σύστημα των παιδιών και μέσω της συνεπαγόμενης έκκρισης σεροτονίνης βελτιώνουν την διάθεση τους. «Τα αντιοξειδωτικά που εμπεριέχονται στο καστανό ρύζι συμβάλλουν στη πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων και διατηρούν την πίεση σε χαμηλά επίπεδα, κάτι σημαντικό αν αναλογιστούμε πως τα τελευταία χρόνια συναντάμε συχνά μικρά παιδιά με ανάλογα προβλήματα», τονίζει ο ειδικός.

Η σημαντική περιεκτικότητα του σε σελήνιο, συμβάλει θετικά σε διάφορες μεταβολικές διεργασίες του οργανισμού (καλή λειτουργία του θυρεοειδούς, ενίσχυση των αντιοξειδωτικών αμυντικών συστημάτων) αλλά και στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, κάτι πολύ σημαντικό για τον ευαίσθητο παιδικό οργανισμό.

«Ένα συχνό φαινόμενο που παρατηρείται στην παιδική ηλικία είναι το άσθμα. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά που καταναλώνουν συχνά λιγότερο επεξεργασμένα δημητριακά, όπως είναι το καστανό ρύζι, έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν άσθμα», επισημαίνει ο Κωνστανίνος Ξένος.

Μια τέτοια φυσική τροφή με τόσα πολλά οφέλη για την υγεία, δεν θα πρέπει να λείπει από τη διατροφή των παιδιών. Οι μεγάλες απαιτήσεις των παιδιών σε μίκρο- και μάκροθρεπτικά συστατικά λόγω της ανάπτυξής τους, καθιστούν απαραίτητη την ένταξη του στη διατροφή τους.

Ευτυχώς, πλέον υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες έως και γλυκά.

Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Από τον Κωνσταντίνο Ξένο, Κλινικό Διαιτολόγο M.Sc.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

5 μύθοι για το αδυνάτισμα (το νερό αδυνατίζει;)

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής – personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου αναλύει μερικούς από τους πιο διαδεδομένους μύθους για το αδυνάτισμα.

Μεζέδες Καθαράς Δευτέρας και θερμίδες: μετράμε τι θα πάρουμε από χαλβά, λαγάνα, καλαμαράκια, ελιές, ταραμοσαλάτα και άλλες λιχουδιές

Είναι υπερβολικό να στερηθείς τους νόστιμους μεζέδες της Καθαράς Δευτέρας, μπορείς όμως να τους απολαύσεις ξέροντας πόσες θερμίδες έχουν.

Η Nestlé αφαιρεί 18.000 τόνους ζάχαρης από τα προϊόντα της μέχρι το 2020!

Ως αποτέλεσμα, μέχρι το 2020 τα προϊόντα Nestlé στην Ευρώπη θα έχουν κατά μέσο όρο 5% λιγότερη ζάχαρη σε σχέση με τώρα.

Η παραδοσιακή συνταγή για ταραμοσαλάτα

Να πώς θα κάνεις κι εσύ ταραμοσαλάτα την Καθαρά Δευτέρα

Πώς θα γεμίσεις το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας με τις συμβουλές της διαιτολόγου

H διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει για εμάς το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας. Ιδού τι πρέπει να περιέχει.

Ταραμάς: Λευκός ή κόκκινος; Πόσες θερμίδες έχει και ποια είναι τα οφέλη του

Στο εμπόριο θα βρεις δύο είδη, τον άσπρο και τον κόκκινο ταραμά. Μάθε τις διαφορές τους αλλά και ποιος είναι ο πιο ωφέλιμος για την υγεία σου. 

#shapegreece