Νέα healthy μανία: Να γιατί το καστανό ρύζι σου κάνει ΤΟΣΟ καλό!

Είναι το ρύζι με τη μεγαλύτερη θρεπτική αξία και μόλις βρήκαμε περισσότερους τρόπους για να το βάλεις στη διατροφή σου

18.05.2016

εχεις διαβασει

Ρυζόγαλο με καστανό ρύζι και κανέλα

Ο Κλινικός διαιτολόγος M.Sc Κωνσνταντίνος Ξένος, μας εξηγεί γιατί να το καστανό ρύζι είναι ιδανικό για υγιεινή διατροφή!

Τι είναι το καστανό ρύζι; 

Πρόκειται για το αγαπημένο μας ρύζι, απο το οποίο δεν έχει αφαιρεθεί το καφέ περικάρπιο που το περιβάλλει. Στο περικάρπιο αυτό οφείλει το χαρακτηριστικό καφέ χρώμα του, αλλά κυρίως την υψηλή θρεπτικότητά του, καθώς το περικάρπιο περιέχει το 80% των θρεπτικών συστατικών του ρυζιού.

Συγκεκριμένα, το καστανό ρύζι:

  • Είναι πλούσιο σε φώσφορο και μαγγάνιο, που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του οργανισμού, του μεταβολισμού και στη σωστή ανάπτυξη των οστών.
  • Είναι πλούσιο σε σελήνιο, το βασικό συστατικό αντιοξειδωτικών ενζύμων του οργανισμού μας. Όταν, το σελήνιο «συνεργάζεται» με την βιταμίνη Ε που συναντάμε στο καστανό ρύζι, αποδίδει μέγιστα αντιοξειδωτικά οφέλη!
  • Εμπεριέχει ψευδάργυρο, το απαραίτητο ιχνοστοιχείο που συνεισφέρει στην καλή λειτουργία του αναπαραγωγικού αλλά και ανοσοποιητικού συστήματος, στην καλή κατάσταση του δέρματος, της όρασης, των μαλλιών και των νυχιών και έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.
  • Είναι πηγή μαγνησίου και βιταμινών Β1 και Β6, θρεπτικά συστατικά με τεράστιο ρόλο για την υγεία του νευρομυϊκού συστήματος και στην εύρυθμη λειτουργία της καρδιάς.
    Αποτελεί εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και μιας πλειάδας ευεργετικών ουσιών, οι οποίες υπό προϋποθέσεις συνεισφέρουν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης και εξασφαλίζουν την άριστη λειτουργία του γαστρεντερικού μας συστήματος
  • Είναι τροφή πολύ χαμηλή σε λιπαρά, χωρίς αλάτι, αλλά πλούσια σε υδατάνθρακες, που αποτελούν τη βασική πηγή ενέργειας για τον άνθρωπο. Δεν περιέχει γλουτένη και ενδείκνυται για τα άτομα που πάσχουν από ανάλογη δυσανεξία.

Και πλέον, υπάρχει στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες, γλυκά έως και εξωτικές συνταγές με καστανό basmati.

 

Ναι, για Super νόστιμες και Super υγιεινές συνταγές γεμάτες φυτικές ίνες ήρθε η νέα σειρά Agrino Brown Family! Δοκίμασέ την και απόλαυσε αμέτρητες συνταγές. Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

Είσαι στα 40 και θέλεις τέλεια κοιλιά; Μάθε τη διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις!

Αν είσαι στα 40, τα επίπεδα των ορμονών, συμπεριλαμβανομένων των οιστρογόνων, αρχίζουν να μειώνονται σ’ αυτή την ηλικία.

7 μύθοι για την αερόβια άσκηση που σε παχαίνουν!

Αυτές οι συχνές παρανοήσεις μπορεί να φταίνε που έχει κολλήσει η ζυγαριά σου.

10 μαθήματα ζωής που σου δίνει η άσκηση σύμφωνα με την αθλητική ψυχολόγο

Σίγουρα, τα αποτελέσματα της δεν τα διαπιστώνεις μόνο στην ομορφιά και την υγεία σου. Η ενασχόληση με την άσκηση μπορεί να σου διδάξει μαθήματα που εφαρμόζονται και στη ζωή σου.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

#shapegreece