Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Πώς μπορείς να εντάξεις το καστανό ρύζι στη δίαιτα σου; Τι λέει ο διαιτολόγος

Το καστανό ρύζι και η θέση του σε μια δίαιτα αδυνατίσματος όπως μας εξηγεί ο Κωνσταντίνος Ξένος, Κλινικός Διαιτολόγος M.Sc.

Το καστανό ρύζι είναι ένα φυσικό προϊόν που διατηρεί το περίβλημα του καρπού του (περικάρπιο) και είναι γνωστό για τα σημαντικά οφέλη που προσδίδει στην υγεία. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, θειαμίνη, σύνθετους υδατάνθρακες, βιταμίνη Ε, μαγνήσιο, μαγγάνιο και άλλα ιχνοστοιχεία.

Όταν κάποιος ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή με σκοπό να μειώσει το πλεονάζον σωματικό βάρος, τότε το καστανό ρύζι είναι μια πολύ καλή επιλογή. Αποτελεί τροφή πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, συστατικά που καλύπτουν γρήγορα το αίσθημα πείνας, ικανοποιώντας σε βάθος χρόνου τον κορεσμό. Τέτοιες επιλογές είναι απαραίτητες σε μια δίαιτα αδυνατίσματος καθώς διευκολύνουν τον μη αποσυντονισμό από ένα πλάνο ελεγχόμενα υποθερμιδικής διατροφής, κάτι που μπορεί να συμβεί αν και εφόσον κυριαρχεί η πείνα…

Παράλληλα είναι πλούσια πηγή σεληνίου και ψευδαργύρου, ιχνοστοιχείων που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων νοσημάτων. Τα άτομα που προσπαθούν να χάσουν βάρος είναι πολύ σημαντικό να ακολουθούν μια διατροφή που δεν διαταράσσει την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και δεν τα κάνει πιο επιρρεπή στις λοιμώξεις.

Το καστανό ρύζι μπορεί να είναι ένας πολύτιμος «σύμμαχος» στο αδυνάτισμα, αλλά συμβάλει και στην γενικότερη υγεία του οργανισμού, στο πλαίσιο πάντα μιας ευρύτερα ισορροπημένης διατροφής.

Αποτελεί ένα εύγευστο μέσο που μπορεί να σταθεί ως ένα εξαιρετικό κύριο γεύμα με μια σαλάτα οσπρίων ή μπορεί να συνοδέψει, στις ενδεδειγμένες πάντα ποσότητες, το ψάρι, το κοτόπουλο και το άπαχο κρέας που συχνά συμπεριλαμβάνονται σε μια διατροφή με σκοπό την απώλεια λιπώδους ιστού!

Ευτυχώς, υπάρχει πλέον στην ελληνική αγορά μία ολοκληρωμένη ποικιλία καστανών ρυζιών για κάθε πιθανή μαγειρική χρήση, από σπυρωτό πιλάφι και σαλάτες μέχρι γεμιστά, ριζότο, σούπες, γλυκά έως και εξωτικές συνταγές. Μάθε περισσότερα στο www.agrino.gr/brown-corner

agrino

 

ksenos

Ευχαριστούμε τον Κωνσταντίνο Ξένο, Κλινικό Διαιτολόγο M.Sc.

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε υγιεινά 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα με το πρόγραμμα διατροφής

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής εγγυάται πως θα χάσεις μέχρι και 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα αλλά με απόλυτα υγιεινό τρόπο.

Διατήρησέ τα: Πώς να μη βγάλουν φύτρες οι πατάτες, να μη μουχλιάσει το τυρί και να φτιάξεις παγάκια με λάδι και μυρωδικά

Ιδού πως διατηρούνται τα τρόφιμα περισσότερο με απλά και έξυπνα κόλπα που μπορείς να εφαρμόσεις μόνη σου σε απλά και εύκολα βήματα.

Πες κύμινο: Το μπαχαρικό που βοηθά στο αδυνάτισμα και την πέψη (να πώς θα το χρησιμοποιήσεις για τα οφέλη του!)

Πώς θα βάλεις το κύμινο στην καθημερινή διατροφή σου για να απολαύσεις τα διατροφικά οφέλη του

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

#shapegreece