Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 τροφές που προκαλούν αΰπνία το βράδυ

Υποφέρεις από αΰπνία το βράδυ; Μήπως φταίει η διατροφή σου για το πρόβλημα αυτό; Βρες λύση και απόφυγε 5 τροφές που μάλλον αποτελούν την αιτία του κακού.

26.07.2017

Αν υποφέρεις από αΰπνία το βράδυ ή όταν το καταφέρνεις ο ύπνος σου διακόπτεται συνεχώς, ίσως φταίει η διατροφή σου.

trofes-aypnia-to-bradi

Σου φαίνεται ότι δυσκολεύεσαι όλο και περισσότερο να αποκοιμηθείς ή ότι σέρνεσαι ακόμη κι όταν έχεις κοιμηθεί πολλές ώρες; Δεν είσαι η μόνη.

Υπάρχει λόγος που από το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ άρχισαν να αποκαλούν τον ανεπαρκή ύπνο επιδημία δημόσιας υγείας πριν δυο χρόνια. Ο καλός, αναζωογονητικός ύπνος έχει γίνει σπάνια πολυτέλεια στις ημέρες μας και η έλλειψή του έχει συσχετιστεί με αρκετά προβλήματα υγείας, όπως η αύξηση βάρους, η μειωμένη λειτουργία του ανοσοποιητικού, οι παθήσεις της καρδιάς, ο διαβήτης και η κατάθλιψη.

Ο ύπνος είναι εξίσου σημαντικός για την υγεία σου όσο η άσκηση και η καλή διατροφή – και μετράει τόσο η ποσότητα όσο και η ποιότητα. Τι γίνεται, όμως, όταν ακολουθείς τους βασικούς κανόνες κατά της αϋπνίας (χαλαρώνεις μία ώρα πριν πέσεις για ύπνο και φοράς ωτασπίδες) και, παρ’ όλα αυτά, στριφογυρίζεις στο κρεβάτι σου; Φαίνεται πως υπάρχουν λιγότερο προφανείς ένοχοι που μπορεί να μειώνουν τις ώρες που κοιμάσαι.

Απόφυγε τις τροφέςπου προκαλούν αΰπνία το βράδυ που ακολουθούν, οι οποίες διαταράσσουν τον ύπνο σου και θα κοιμάσαι …σαν πουλάκι, όπως μας αναφέρει η διαιτολόγος Shelly Redmond, R.D., συγγραφέας του βιβλίου Eat Well and Be Fabulous.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Η κλασική σούπα βισισουάζ με πράσα και πατάτες από τη Σοφία Μάργαρη είναι ό,τι πιο νόστιμο και εύκολο θα δοκιμάσεις σήμερα!

«Αυτή η σούπα με πράσα σερβίρεται και παγωμένη. Απλά χρησιμοποίησε αγγούρι αντί για πατάτες».

Από πού έρχονται οι τροφές που τρώμε; Η Zooey Deschanel απαντά με μια σειρά ντοκιμαντέρ στο Facebook για να ξέρουμε τι τρώμε

Εσύ γνωρίζεις την προέλευση των τροφίμων που καταναλώνεις; Είσαι σίγουρη πως ξέρεις σε ποια φάρμα μεγάλωσε το κοτόπουλο που έφαγες σήμερα;

Κουλουράκια ολικής άλεσης με φιστικοβούτυρο, βρόμη και ελάχιστη ζάχαρη (και λίγη μαρμελάδα!)

Ό,τι πρέπει για τα παιδιά! Με αλεύρι ολικής, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φιστικοβούτυρο; Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Ποια είναι τα καλύτερα αλείμματα φγια μία φέτα ψωμί; Κάνουμε crash test στις πιο γνωστές επιλογές!

8 συνήθειες που «ταράζουν» το μεταβολισμό σου!

Η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin μας εξηγεί ποιοι είναι οι μικροί “καταστροφείς” του μεταβολισμού σου, οι οποίοι καθυστερούν την απώλεια των κιλών σου.

Γιατί έχεις φούσκωμα και τι να φας (και οι τροφές που θες για επίπεδη κοιλιά)

Flat στομάχι: Μήπως αποτελεί όνειρο για σένα; Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που έχεις φούσκωμα κι όχι επίπεδη κοιλιά;

#shapegreece