Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 θρεπτικά συστατικά που δεν έχεις ακούσει ποτέ

Βιταμίνη Α, ασβέστιο, σίδηρος – οι γυναίκες που ψάχνουν τη διατροφή τους γνωρίζουν αυτά και ορισμένα ακόμη διάσημα θρεπτικά συστατικά.

18.03.2017

εχεις διαβασει

Αυτό όμως μπορεί να μην ισχύει για ορισμένες λιγότερο γνωστές βιταμίνες και μέταλλα, τα οποία δεν είναι στο φως του προβολέα ωστόσο, μεταξύ άλλων λειτουργιών τους, παίζουν μεγάλο ρόλο στην ενεργητικότητά σου, στην επιδιόρθωση και την πρόληψη των φθορών στα κύτταρα. Μάθε περισσότερα για πέντε συστατικά που μπορεί να μην έχεις ακούσει ποτέ – και βεβαιώσου πως τρως τις σωστές τροφές ώστε να μην λείψουν από τον οργανισμό σου και διακινδυνεύσεις να παρουσιάσεις ανεπάρκεια σε αυτά.

Βιταμίνη Κ

Αυτό το θρεπτικό συστατικό βοηθά την πήξη του αίματος και ρυθμίζει το μεταβολισμό του ασβεστίου στο σώμα σου, λέει ο Toby Smithson, R.D., εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας και ιδρυτής του DiabetesEveryDay.com. Οι γυναίκες έχουν ανάγκη 90 μικρογραμμάρια τη μέρα, τα οποία μπορείς να πάρεις εύκολα τρώγοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως σπανάκι και μπρόκολο.

Μαγνήσιο

Χωρίς τα σωστά επίπεδα από το μαγνήσιο, τα κύτταρα δεν δημιουργούν ενέργεια, οι μύες δεν μπορούν να χαλαρώσουν, τα οστά δεν είναι εξίσου δυνατά και περισσότερες από 300 αντιδράσεις ενζύμων που βοηθούν τη ρύθμιση ενός δικτύου λειτουργιών του οργανισμού σου, εξασθενούν. Οι γυναίκες κάτω των 30 ετών έχουν ανάγκη από 320 mg τη μέρα ενώ μετά τα 30 οι απαιτήσεις αυξάνονται λίγο πάνω από αυτή την ποσότητα.

Μπορείς να αυξήσεις την πρόσληψή σου καταναλώνοντας περισσότερα όσπρια, ξηρούς καρπούς και τροφές ολικής άλεσης, λέει ο Smithson.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

κάνει να τρώμε ψωμί
Τελικά κάνει να τρώμε ψωμί; Η διατροφολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου απαντά

Στο πλαίσιο του 2ου SHAPE Food Workshop, μάθαμε αν πρέπει να τρώμε ψωμί ή όχι.

5 cocktails για να γιορτάσεις το Thanksgiving σαν άνθρωπος
5 cocktails για να γιορτάσεις το Thanksgiving σαν άνθρωπος

Τα ιδανικά για την περίσταση ποτά.

Η κλασική σούπα βισισουάζ με πράσα και πατάτες από τη Σοφία Μάργαρη είναι ό,τι πιο νόστιμο και εύκολο θα δοκιμάσεις σήμερα!

«Αυτή η σούπα με πράσα σερβίρεται και παγωμένη. Απλά χρησιμοποίησε αγγούρι αντί για πατάτες».

Από πού έρχονται οι τροφές που τρώμε; Η Zooey Deschanel απαντά με μια σειρά ντοκιμαντέρ στο Facebook για να ξέρουμε τι τρώμε

Εσύ γνωρίζεις την προέλευση των τροφίμων που καταναλώνεις; Είσαι σίγουρη πως ξέρεις σε ποια φάρμα μεγάλωσε το κοτόπουλο που έφαγες σήμερα;

Κουλουράκια ολικής άλεσης με φιστικοβούτυρο, βρόμη και ελάχιστη ζάχαρη (και λίγη μαρμελάδα!)

Ό,τι πρέπει για τα παιδιά! Με αλεύρι ολικής, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!

#shapegreece