Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 θρεπτικά συστατικά που δεν έχεις ακούσει ποτέ

Βιταμίνη Α, ασβέστιο, σίδηρος – οι γυναίκες που ψάχνουν τη διατροφή τους γνωρίζουν αυτά και ορισμένα ακόμη διάσημα θρεπτικά συστατικά.

18.03.2017

εχεις διαβασει

Αυτό όμως μπορεί να μην ισχύει για ορισμένες λιγότερο γνωστές βιταμίνες και μέταλλα, τα οποία δεν είναι στο φως του προβολέα ωστόσο, μεταξύ άλλων λειτουργιών τους, παίζουν μεγάλο ρόλο στην ενεργητικότητά σου, στην επιδιόρθωση και την πρόληψη των φθορών στα κύτταρα. Μάθε περισσότερα για πέντε συστατικά που μπορεί να μην έχεις ακούσει ποτέ – και βεβαιώσου πως τρως τις σωστές τροφές ώστε να μην λείψουν από τον οργανισμό σου και διακινδυνεύσεις να παρουσιάσεις ανεπάρκεια σε αυτά.

Βιταμίνη Κ

Αυτό το θρεπτικό συστατικό βοηθά την πήξη του αίματος και ρυθμίζει το μεταβολισμό του ασβεστίου στο σώμα σου, λέει ο Toby Smithson, R.D., εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας και ιδρυτής του DiabetesEveryDay.com. Οι γυναίκες έχουν ανάγκη 90 μικρογραμμάρια τη μέρα, τα οποία μπορείς να πάρεις εύκολα τρώγοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως σπανάκι και μπρόκολο.

Μαγνήσιο

Χωρίς τα σωστά επίπεδα από το μαγνήσιο, τα κύτταρα δεν δημιουργούν ενέργεια, οι μύες δεν μπορούν να χαλαρώσουν, τα οστά δεν είναι εξίσου δυνατά και περισσότερες από 300 αντιδράσεις ενζύμων που βοηθούν τη ρύθμιση ενός δικτύου λειτουργιών του οργανισμού σου, εξασθενούν. Οι γυναίκες κάτω των 30 ετών έχουν ανάγκη από 320 mg τη μέρα ενώ μετά τα 30 οι απαιτήσεις αυξάνονται λίγο πάνω από αυτή την ποσότητα.

Μπορείς να αυξήσεις την πρόσληψή σου καταναλώνοντας περισσότερα όσπρια, ξηρούς καρπούς και τροφές ολικής άλεσης, λέει ο Smithson.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε υγιεινά 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα με το πρόγραμμα διατροφής

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής εγγυάται πως θα χάσεις μέχρι και 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα αλλά με απόλυτα υγιεινό τρόπο.

Διατήρησέ τα: Πώς να μη βγάλουν φύτρες οι πατάτες, να μη μουχλιάσει το τυρί και να φτιάξεις παγάκια με λάδι και μυρωδικά

Ιδού πως διατηρούνται τα τρόφιμα περισσότερο με απλά και έξυπνα κόλπα που μπορείς να εφαρμόσεις μόνη σου σε απλά και εύκολα βήματα.

Πες κύμινο: Το μπαχαρικό που βοηθά στο αδυνάτισμα και την πέψη (να πώς θα το χρησιμοποιήσεις για τα οφέλη του!)

Πώς θα βάλεις το κύμινο στην καθημερινή διατροφή σου για να απολαύσεις τα διατροφικά οφέλη του

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

#shapegreece