5 θρεπτικά συστατικά που δεν έχεις ακούσει ποτέ

Βιταμίνη Α, ασβέστιο, σίδηρος – οι γυναίκες που ψάχνουν τη διατροφή τους γνωρίζουν αυτά και ορισμένα ακόμη διάσημα θρεπτικά συστατικά.

18.03.2017

εχεις διαβασει

Αυτό όμως μπορεί να μην ισχύει για ορισμένες λιγότερο γνωστές βιταμίνες και μέταλλα, τα οποία δεν είναι στο φως του προβολέα ωστόσο, μεταξύ άλλων λειτουργιών τους, παίζουν μεγάλο ρόλο στην ενεργητικότητά σου, στην επιδιόρθωση και την πρόληψη των φθορών στα κύτταρα. Μάθε περισσότερα για πέντε συστατικά που μπορεί να μην έχεις ακούσει ποτέ – και βεβαιώσου πως τρως τις σωστές τροφές ώστε να μην λείψουν από τον οργανισμό σου και διακινδυνεύσεις να παρουσιάσεις ανεπάρκεια σε αυτά.

Βιταμίνη Κ

Αυτό το θρεπτικό συστατικό βοηθά την πήξη του αίματος και ρυθμίζει το μεταβολισμό του ασβεστίου στο σώμα σου, λέει ο Toby Smithson, R.D., εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας και ιδρυτής του DiabetesEveryDay.com. Οι γυναίκες έχουν ανάγκη 90 μικρογραμμάρια τη μέρα, τα οποία μπορείς να πάρεις εύκολα τρώγοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως σπανάκι και μπρόκολο.

Μαγνήσιο

Χωρίς τα σωστά επίπεδα από το μαγνήσιο, τα κύτταρα δεν δημιουργούν ενέργεια, οι μύες δεν μπορούν να χαλαρώσουν, τα οστά δεν είναι εξίσου δυνατά και περισσότερες από 300 αντιδράσεις ενζύμων που βοηθούν τη ρύθμιση ενός δικτύου λειτουργιών του οργανισμού σου, εξασθενούν. Οι γυναίκες κάτω των 30 ετών έχουν ανάγκη από 320 mg τη μέρα ενώ μετά τα 30 οι απαιτήσεις αυξάνονται λίγο πάνω από αυτή την ποσότητα.

Μπορείς να αυξήσεις την πρόσληψή σου καταναλώνοντας περισσότερα όσπρια, ξηρούς καρπούς και τροφές ολικής άλεσης, λέει ο Smithson.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

H Shape team ξεκινά τη νέα της απόλυτα υγιεινή πρόκληση – τρώμε κάθε μέρα ένα γιαούρτι σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις κι εσύ!

5 λόγοι για να πίνεις περισσότερο νερό (η κυτταρίτιδα είναι μόνο ένας)

Το νερό και συγκεκριμένα η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού (ειδικά τώρα που ο υδράργυρος ανεβαίνει) μπορεί να σε βοηθήσει να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα!

Η καλύτερη άσκηση για κοιλιακούς: Κάνε ροκανίσματα με γροθιά

Η απόλυτη άσκηση για την κοιλιά που συνδυάζει ροκανίσματα με γροθιές.

Επηρεάζει η ώρα που τρως, τα κιλά που χάνεις;

Η ερώτηση: Για να χάσω κιλά, έχει σημασία η ώρα που τρώω; Ή απλώς το τι τρώω; Τελικά, επηρεάζει η ώρα που τρως τα κιλά που χάνεις;

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

#shapegreece