Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 θρεπτικά συστατικά που δεν έχεις ακούσει ποτέ

Βιταμίνη Α, ασβέστιο, σίδηρος – οι γυναίκες που ψάχνουν τη διατροφή τους γνωρίζουν αυτά και ορισμένα ακόμη διάσημα θρεπτικά συστατικά.

18.03.2017

εχεις διαβασει

Αυτό όμως μπορεί να μην ισχύει για ορισμένες λιγότερο γνωστές βιταμίνες και μέταλλα, τα οποία δεν είναι στο φως του προβολέα ωστόσο, μεταξύ άλλων λειτουργιών τους, παίζουν μεγάλο ρόλο στην ενεργητικότητά σου, στην επιδιόρθωση και την πρόληψη των φθορών στα κύτταρα. Μάθε περισσότερα για πέντε συστατικά που μπορεί να μην έχεις ακούσει ποτέ – και βεβαιώσου πως τρως τις σωστές τροφές ώστε να μην λείψουν από τον οργανισμό σου και διακινδυνεύσεις να παρουσιάσεις ανεπάρκεια σε αυτά.

Βιταμίνη Κ

Αυτό το θρεπτικό συστατικό βοηθά την πήξη του αίματος και ρυθμίζει το μεταβολισμό του ασβεστίου στο σώμα σου, λέει ο Toby Smithson, R.D., εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας και ιδρυτής του DiabetesEveryDay.com. Οι γυναίκες έχουν ανάγκη 90 μικρογραμμάρια τη μέρα, τα οποία μπορείς να πάρεις εύκολα τρώγοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως σπανάκι και μπρόκολο.

Μαγνήσιο

Χωρίς τα σωστά επίπεδα από το μαγνήσιο, τα κύτταρα δεν δημιουργούν ενέργεια, οι μύες δεν μπορούν να χαλαρώσουν, τα οστά δεν είναι εξίσου δυνατά και περισσότερες από 300 αντιδράσεις ενζύμων που βοηθούν τη ρύθμιση ενός δικτύου λειτουργιών του οργανισμού σου, εξασθενούν. Οι γυναίκες κάτω των 30 ετών έχουν ανάγκη από 320 mg τη μέρα ενώ μετά τα 30 οι απαιτήσεις αυξάνονται λίγο πάνω από αυτή την ποσότητα.

Μπορείς να αυξήσεις την πρόσληψή σου καταναλώνοντας περισσότερα όσπρια, ξηρούς καρπούς και τροφές ολικής άλεσης, λέει ο Smithson.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πρωτότυπο κέικ με κουρκουμά (μπορεί να γίνει και νηστήσιμο)

Ένα λαχταριστό κέικ με κουρκουμά (γνωστό και ως sfouf) με το οποίο μπορείς να συνοδεύσεις και τον καφέ σου και να το κάνεις και νηστήσιμο.

Υγιεινές τηγανίτες με μπανάνα για τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες υγιεινές για το πρωινό σου με αυγά και μπανάνες

Spring Detox Δίαιτα: Πλάνο διατροφής 21 ημερών από τη διαιτολόγο Αναστασία Κόκκαλη (χωρίς κρέας!)

Κάνε την αποτοξινωτική και χορτοφαγική διατροφή που δημιιούργησε για το Shape.gr η Αναστασία Κόκκαλη.

Shape Tested: Cookies με βρόμη και κανέλα από τη διατροφολόγο Κλειώ Χούπη

Αυτά τα cookies με βρόμη μπορείς να τα καταναλώσεις για πρωινό ή σνακ και είναι έτοιμα σε μόλις 15 λεπτά! Kαι καλύτερο: Έχουν μόνο 77 θερμίδες το ένα!

Ζυμαρικά και δημητριακά ολικής άλεσης: Γιατί να τα προτιμήσεις και ποιοι πρέπει να τα αποφεύγουν

Γιατί να προτιμήσω ολικής αλέσεως ζυμαρικά και δημητριακά; Τι προτείνει η διατροφολόγος Ανδρονίκη Πάντα;

#shapegreece