Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

6 λαχανικά που είναι τα απόλυτα super foods αυτή τη στιγμή

Ανακάλυψε 6 λαχανικά της κατηγορίας των super foods – κάποια µπορεί να µην τα βρεις µε την πρώτη µατιά στο µανάβη, αλλά αξίζουν την έρευνα.

11.01.2017

εχεις διαβασει

Αν πιστεύεις ότι η µουστάρδα διατίθεται µόνο σε βαζάκια, τότε ίσως είναι ώρα να εµπλουτίσεις τις γνώσεις σου στη φυτολογία. Αν αρχίσεις να διαβάζεις και να ψάχνεις διάφορα «εναλλακτικά» λαχανικά, θα ανακαλύψεις πως, πρώτον, δεν είναι τόσο δύσκολο να τα βρεις, π.χ. τα φύλλα µουστάρδας θα τα αγοράσεις και στη λαϊκή στη γειτονιά σου και, δεύτερον, αξίζει η µικρή έρευνα για τον… αέρα ανανέωσης που θα προσφέρουν στις σαλάτες σου – και, βέβαια, για όλα τα ωφέλιµα συστατικά που θα εµπλουτίσουν τη διατροφή σου.

Ψάχνοντας, ρωτώντας και δοκιµάζοντας, ανακαλύψαµε ένα σωρό «νέα» λαχανικά. Και συζητώντας µε πολλές γυναίκες συνειδητοποιήσαµε ότι αρκετές τα γνωρίζουν.

«Πολλοί άνθρωποι χρησιµοποιούν συνεχώς τα ίδια, π.χ. µαρούλι, σπανάκι, ρόκα, για τις σαλάτες τους» λέει η Andrea Giancoli, R.D., εκπρόσωπος της Academy of Nutrition and Dietetics, «και έτσι χάνουν κάποια από τα πιο γευστικά, πιο θρεπτικά λαχανικά».

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Τα 12 φρούτα και λαχανικά που σε βοηθούν να χάσεις περισσότερο βάρος

 

Ο «πράσινος» οδηγός µας για λαχανικά super foods θα σε βοηθήσει!

Λαχανίδα (kale)
Αυτό το γήινο, πικρό λαχανικό είναι πιο γλυκό το χειµώνα, αλλά είναι γεµάτο µε θρεπτικά συστατικά όλον το χρόνο. Μόλις 1 φλιτζάνι ωµή λαχανίδα καλύπτει τις ηµερήσιες ανάγκες σου σε βιταµίνες Α και C και σου δίνει εξαπλάσια από την αναγκαία ηµερήσια ποσότητα της βιταµίνης Κ, που συµβάλλει στην υγεία των οστών.

Ηοw to: Φτιάξε chips κόβοντας τα σκληρά κοτσάνια από τα φύλλα και σκίζοντάς τα σε λωρίδες 4 εκ. Ανάµειξέ τα µε λίγο ελαιόλαδο, αλάτισε και ψήσ’ τα στους 175°C για 10-15 λεπτά ή µέχρι να γίνουν τραγανά.

Για ένα απλό, χωρίς µαγείρεµα, συνοδευτικό, κόψε τα φύλλα λαχανίδας σε λωρίδες 2 εκ., πρόσθεσε από 1 κ.σ. ελαιόλαδο και χυµό λεµονιού και µία πρέζα αλάτι. Ανακάτεψε απαλά τα φύλλα µε τα δάχτυλά σου, µέχρι να µαραθούν.

Πασπάλισέ τα µε φρεσκοτριµµένο µαύρο πιπέρι, ξηρούς καρπούς ή σπόρους για τραγανή υφή και φέτες αβοκάντο ή ξύσµα πεκορίνο.

Turnip_2622027

Φύλλα ρέβας
Όταν µαγειρεύεις ρέβα (γογγύλι), µην πετάς τα φύλλα, τα οποία έχουν έντονη γεύση και η υφή τους θυµίζει αυτήν του λάχανου.
Είναι γεµάτα µε φυτικές ίνες και βιταµίνη Κ. Ένα φλιτζάνι βραστά φύλλα ρέβας
καλύπτει το 20% της καθηµερινής
απαίτησης του οργανισµού σε βιταµίνη Β6.

Ηοw to: «Ζεµάτισε τα φύλλα ρέβας για να φύγει η πικρίλα τους» προτείνει η Aliza Green, σεφ στη Φιλαδέλφεια και συγγραφέας του βιβλίου Field Guide to Produce.

«Μετά, σόταρέ τα σε ελαιόλαδο µαζί µε σκόρδο και ολοκλήρωσε µε χυµό λεµονιού ή µηλόξιδο».

Ή σόταρε σκόρδο, κρεµµύδι και ξύσµα λεµονιού σε ελαιόλαδο,πρόσθεσε τα φύλλα ρέβας και λευκό κρασί. Σιγόβρασε µέχρι να µαλακώσουν. Μετά πολτοποίησέ τα στο µπλέντερ και σέρβιρε ως dip µαζί µε τραγανό ψωµί.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

H συνταγή για το πιο νόστιμο μπισκοτόσπιτο βήμα βήμα (είναι πιο εύκολο απ’ ότι νομίζεις)

Η συνταγή για το μπισκοτόσπιτο έρχεται για εσένα και για να χαρούν τα παιδιά σου.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

#shapegreece